| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Shirtcity
Shirtcity
Ik heb een T-shirt bij de Shirtcity wesbsite besteld en netjes via Ideal betaald. Van mijn bank heb ik een bericht dat het geld was overgemaakt. Later kreeg ik echter een bericht van Shircity dat mijn bestelling is geannuleerd(??!!) wegens problemen met betaling. Ik heb met de mensen gemaild maar krijg geen bericht terug. Maar het geld is WEL van mijn rekening afgeschreven! Geen idee wat ik nu moet doen...
Re: Shirtcity
Heb je eerst gegoogled op de firmanaam of heb je meteen maar besteld?
Als ik kijk naar de site dan zie ik een aantal dingen: Geen Nederlands bezoekadres, leveringsvoowaarden die niet kloppen, ontelbare taalfouten enz.
Lijkt mij persoonlijk een zaak met een luchtje!
Wat je eventueel kunt doen is hen een printscreen van je betalingsbewijs mailen en vorderen dat het product geleverd wordt óf dat je je geld binnen 30 dagen terug wilt hebben.
Ben bang dat beiden niet gaat lukken.....
Als ik kijk naar de site dan zie ik een aantal dingen: Geen Nederlands bezoekadres, leveringsvoowaarden die niet kloppen, ontelbare taalfouten enz.
Lijkt mij persoonlijk een zaak met een luchtje!
Wat je eventueel kunt doen is hen een printscreen van je betalingsbewijs mailen en vorderen dat het product geleverd wordt óf dat je je geld binnen 30 dagen terug wilt hebben.
Ben bang dat beiden niet gaat lukken.....