LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Shop failliet, product kwijt...

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
RVuijk

Shop failliet, product kwijt...

Ongelezen bericht door RVuijk »

Een 4tal maanden geleden heb ik een defect setje geheugen terug gezonden naar een webshop: complus.nl. Deze shop is failliet gegaan.
Hierop heb ik een brief gezonden naar de desbetreffende curator met de vraag waar mijn terug gezonden geheugen is gebleven. Ik had een verzendbewijs en een TnT code om te laten zien dat het product ook daadwerkelijk was aangeomen.
Nu...inmiddels 4 maanden later krijg ik een email van een andere shop, welke mij meldt dat het geheugen niet in de opgekochte inboedel van complus.nl zat en dus met de melding komt dat ik mijn geheugen vaarwel kan zeggen. Met andere woorden: €50,- in de sloot.

Zijn er nog andere dingen wat ik kan doen om mijn recht te krijgen, of is Jan met de Pet en dus de cosument hier weer eens de dupe?

Waterlelie

Re: Shop failliet, product kwijt...

Ongelezen bericht door Waterlelie »

Je vordering van 50 euro bij de curator indienen aangezien ze je product kwijt zijn geraakt.

RVuijk

Ongelezen bericht door RVuijk »

Das een goeie, had ik nog niet aan gedacht...

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Curator doet daar weinig mee.

Bij 'hardwaretotaal.nl' is mijn reparatie ook weg. Gewoon gestolen door de oplichters van HWT.

TS, succes - en laat weten of het lukt.

Ouwe aap

Ongelezen bericht door Ouwe aap »

Is het niet doorgestuurd naar een fabrikant ? Misschien kun je dat achterhalen ?

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Bij jonge onervaren winkels is dit risico groter dus als je zekerheid wilt bij iets oudere en ervaren zaken met nauwelijks klachten kopen.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ Ouwe aap.

In mijn geval - nee, het was niet doorgestuurd.
Logitech (de fabrikant) had al in geen 3 maanden meer een RMA ontvangen.

Gesloten