LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Shoppartners.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
MTD81

Shoppartners.nl

Ongelezen bericht door MTD81 »

Ik heb onlangs een carnavalsmasker via shoppartners.nl besteld. Na keurig online betaald te hebben zou het masker mij via selektvracht geleverd worden. Selektvracht laat via hun track and trace systeem weten dat ze 4x bij mij langs gekomen zijn. Mij is hiervan niet bekend. Ik heb geen brief in de bus gehad van ze, en ik ben 1x een hele dag thuis geweest. Ze zeiden dat ze geweest zijn, maar dus niet. Kortom, geen masker. Vervolgens shoppartners gezegd dat zij in zee gaan met een onbetrouwbaar koeriersbedrijf en dat ik toch wat medewerking van hun verwachtte. Echter, shoppartners geeft geen thuis en vindt dat ik het op moet lossen met selektvracht. Valt wat voor te zeggen, maar het verbaast mij dat zij niet even de moeite nemen om dit aan selektvracht door te geven en dat ze geen moeite nemen om alsnog het pakketje bij mij te krijgen.
Mocht u dus nog wat voor de carnaval willen bestellen en er zeker van zijn dat u het op tijd binnen heeft: kies ab-so-luut NIET voor shoppartners.nl maar ga naar een van de vele andere online carnavalswinkels!

Een zeer gedupeerde klant.

arthur2000

Re: Shoppartners.nl

Ongelezen bericht door arthur2000 »

Shoppartners is verantwoordelijk. Afschruiven kan niet.

Gesloten