LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Sigarettendoosje.nl || Vooral NIET gebruiken
-
Sigarettendoosje.nl || Vooral NIET gebruiken
Wat een waardeloze webwinkel.
Ik had een doosje besteld, maar na 2 en halve week was deze nog niet in huis. Annuleren van de bestelling was niet mogelijk, omdat de bestelling al verstuurd was.
Pas na dreiging van inschakelen van de politie eindelijk mijn geld terug gekregen. Maar nu hebben zij mij wel opgegeven als "onbetrouwbare klant in de branche" ?!
Iemand anders slechte ervaringen met deze webwinkel?
Ik had een doosje besteld, maar na 2 en halve week was deze nog niet in huis. Annuleren van de bestelling was niet mogelijk, omdat de bestelling al verstuurd was.
Pas na dreiging van inschakelen van de politie eindelijk mijn geld terug gekregen. Maar nu hebben zij mij wel opgegeven als "onbetrouwbare klant in de branche" ?!
Laatst gewijzigd door Radar op 14 aug 2014 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd
Reden: Persoonsgegevens verwijderd
-
Re: Sigarettendoosje.nl || Vooral NIET gebruiken
Heb je het product dan wel ontvangen? Hun zeggen het te hebben verstuurd en je kreeg je geld terug. Vraag me dan af waar het product is?
Nee, geen ervaring maar hoezo: onbetrouwbare klant in de branche? Heeft u zelf dan ook een toko in hetzelfde veld. Begrijp dit statement niet goed, eerlijk gezegd.sander_jetten schreef: Pas na dreiging van inschakelen van de politie eindelijk mijn geld terug gekregen. Maar nu hebben zij mij wel opgegeven als "onbetrouwbare klant in de branche" ?!
Hij zal wel iets bedoelen in de trend dat er volgens de webshop een lijst is met onbetrouwbare klanten binnen de branche van de webshop, en dat hij daar volgens de webshop op gezet is (zwarte lijst oid).tenormin schreef:Nee, geen ervaring maar hoezo: onbetrouwbare klant in de branche? Heeft u zelf dan ook een toko in hetzelfde veld. Begrijp dit statement niet goed, eerlijk gezegd.sander_jetten schreef: Pas na dreiging van inschakelen van de politie eindelijk mijn geld terug gekregen. Maar nu hebben zij mij wel opgegeven als "onbetrouwbare klant in de branche" ?!
Nee, want ik rook niet, en heb dus geen nut voor een sigarettendoosje. Dat zal me misschien ook wat inhoudelijk diskwalificeren, maar zitten die kankerstokken al niet in een doosje als je ze koopt?sander_jetten schreef:Wat een waardeloze webwinkel.
En... waarom gelden altijd alleen de rechten van IKKE en niet die van de webwinkel ?maar na 2 en halve week was deze nog niet in huis
Oh en voor de opmerking weer komt, ik heb geen webwinkel.
En je rookt natuurlijk ook niet.bprosman schreef:Oh en voor de opmerking weer komt, ik heb geen webwinkel.
Inderdaad 10 jaar geleden gestopt