LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Simply Electronics

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
indraZ

Simply Electronics

Ongelezen bericht door indraZ »

Wie heeft er nog meer ervaring bij deze webwinkel?

Ik heb 9 december 2012 een order geplaatst, enkele dagen later is het bedrag van mijn creditcardrekening afgeschreven.
Het product zou binnen 14 dagen geleverd worden. Nu 3 januari 2013 heb ik mijn product nog niet binnen.
Ik heb 18 december een mail gestuurd waarin ik vroeg naar mijn order status en kreeg op 20 december een nette reactie. Mijn order was in behandeling en binnen leadtime, de order zou de volgende mogelijkheid verzonden worden.

Helaas, de orderstatus op de website veranderde niet, dus ik heb een dag later gebeld.
De medewerker gaf aan dat mijn order de volgende mogelijkheid verstuurd zou worden en dat was volgens de medewerker 21 december 2012. U raad het al er gebeurde vrij weinig.

Gisteren 2 januari 2012 heb ik weer gebeld nadat ik zag dat mijn orderdatum was gewijzigd in 2 januari 2013, erg dubieus dus. Mevrouw zou het uitzoeken, en mailen. Uiteraard heb ik niks vernomen.

Vandaag 3 januari orderdatum wederom gewijzigd, weer gebeld.
Ze gingen het uitzoeken, waarschijnlijk was het product niet op voorraad, aldus de medewerker. Deze onderneming neemt consumenten rechten niet serieus en houdt zich niet aan de Europese richtlijnen voor aankopen op afstand.

Nu een paar uur later is mijn order verwijderd.
De medewerkers zijn erg beleefd maar deze onderneming, liegt,bedriegt en heeft de administratie niet op orde. De leadtimes kloppen niet en je kunt wat er op de website staat niet voor waar aannemen, helaas. Erg leuk als er onstock staat, maar of het daadwerkelijk waar is weet niemand.

Ik heb inmiddels al op meerdere website negatieve reviews gelezen, jammer maar helaas.
Het schijnt ook weleens goed te gaan, maar ik koop er nooit meer wat.
Laatst gewijzigd door indraZ op 03 jan 2013 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.

berndv

Re: Simply Electronics

Ongelezen bericht door berndv »

indraZ schreef:Deze onderneming neemt consumenten rechten niet serieus en houdt zich niet aan de Europese richtlijnen voor aankopen op afstand.
verklaar u nader?

Gesloten