Met deze 'winkel'heb ik superslechte ervaringen,ze adverteren dat produkten op voorraad zijn terwijld dat niet waar is,vervolgens vertellen ze dat ze dan niet weten wanneer het produkt er dan wel is,en als je cancelled dan duurt het extreem lang voordat je je geld terug krijgt,en elke keer gaat er dan zogenaamd wat mis met de transfer.
Ik moet overigens wel toegeven dat je ze gewoon kan bellen op lokaal nummer,maar de lijn is erg slecht en ze blijven wel heel vriendelijk,vermoedelijk om mensen rustig te houden en dat ze dan nog wat langer je geld op hun rekening kunnen houden voor rente te vangen.
Persoonlijk denk ik dat sommige webwinkels infeite alleen maar geld proberen binnen te halen ,dat stallen op hun rekening en dan na zolang mogelijk vast te houden voor rente, het dan weer terugstorten,en als dekmantel vermoed ik dat dan zo af en toe wel wat wordt uitgeleverd om de schijn op te kunnen houden dat ze echt wel een webwinkel zijn.
Het is natuurlijk erg makkelijk geld verdienen door voor 'bank'te spelen.
Simply electronics behoort zeker tot die categorie,gezien dat er in england zelfs een website tegen die zaak is gestart met de naam 'simply electronics not'.
Daar heb ik ook maar een post achtergelaten om mensen te waarschuwen voor deze werkwijze als''selfmade bank''.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] simply electronics
-
Re: simply electronics
Ik heb ook niet zo'n goede ervaring met deze webwinkel. Op 5 november een lens besteld voor mijn camera. Duurt aanmerkelijk langer om de bestelling te versturen dan ze beloven op de site. De lens heeft twee weken in de wachtrij gestaan voor hij verstuurd werd. Is nu onderweg vanuit HONG KONG (en niet Engeland zoals de site suggereert!!) naar Engeland. Vervolgens naar Leipzig (?) en van daaruit naar Eindhoven en naar geadresseerde. Duurt dus vijf dagen. Is wel goed te volgen met de tracking-code.
Ga denk ik niet meer bestellen vanwege de vele negatieve reacties op meerdere review-sites. Wel een stuk goedkoper dan andere aanbieders. Maar als je dan geen spullen krijgt, zoals zo vaak gebeurt begrijp ik, dan moet je blijkbaar eindeloos achter je geld aan.
Ga denk ik niet meer bestellen vanwege de vele negatieve reacties op meerdere review-sites. Wel een stuk goedkoper dan andere aanbieders. Maar als je dan geen spullen krijgt, zoals zo vaak gebeurt begrijp ik, dan moet je blijkbaar eindeloos achter je geld aan.
Hoezo suggereert de webshop dat men in Engeland gevestigd is? Spreekt men tegenwoordig geen engels meer in Hong Kong?
Selfmade bank; bijzonder goed geformuleerd. Ik heb ook een product besteld,werd nog diezelfde dag afgeschreven van creditcard. Product 48 uur later afbesteld, enerzijds door op dat moment nog ontbrekende verzendbevestiging, anderzijds omdat ik mijn oude (camera) toch kon laten maken . Per mail en telefoon keurig gerust gesteld mijn geld zou terug worden gestort, maar géén geld retour, nu na 24 dagen na het afbestellen.kluifje schreef:Met deze 'winkel'heb ik superslechte ervaringen,ze adverteren dat produkten op voorraad zijn terwijld dat niet waar is,vervolgens vertellen ze dat ze dan niet weten wanneer het produkt er dan wel is,en als je cancelled dan duurt het extreem lang voordat je je geld terug krijgt,en elke keer gaat er dan zogenaamd wat mis met de transfer.
Ik moet overigens wel toegeven dat je ze gewoon kan bellen op lokaal nummer,maar de lijn is erg slecht en ze blijven wel heel vriendelijk,vermoedelijk om mensen rustig te houden en dat ze dan nog wat langer je geld op hun rekening kunnen houden voor rente te vangen.
Persoonlijk denk ik dat sommige webwinkels infeite alleen maar geld proberen binnen te halen ,dat stallen op hun rekening en dan na zolang mogelijk vast te houden voor rente, het dan weer terugstorten,en als dekmantel vermoed ik dat dan zo af en toe wel wat wordt uitgeleverd om de schijn op te kunnen houden dat ze echt wel een webwinkel zijn.
Het is natuurlijk erg makkelijk geld verdienen door voor 'bank'te spelen.
Simply electronics behoort zeker tot die categorie,gezien dat er in england zelfs een website tegen die zaak is gestart met de naam 'simply electronics not'.
Daar heb ik ook maar een post achtergelaten om mensen te waarschuwen voor deze werkwijze als''selfmade bank''.
Formulier 'Verklaring betwiste transactie' staat klaar om morgen ondertekend te worden en aan de creditcardmaatschappij verstuurd te worden om te laten storneren.
Niet, niet ,ik herhaal, niet mee in zee gaan!