LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Skatesave

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Pieter H

Skatesave

Ongelezen bericht door Pieter H »

Leuk, een fridayfunskate. Misschien ken je ze wel. Zo'n groep skaters die op vrijdagavond veelal met veel muziek een tochtje maken (zomermaanden). De skaters zijn verlicht met allerlei lichtjes. Zo rijden er ook een paar rond met verlichte wieltjes. Dat leek mij ook wel wat. Na een speurtocht op internet vond ik het bedrijf, SkateSave.

Ik heb gebeld met dit bedrijf, het klonk allemaal betrouwbaar. Na het overmaken van het geld (15 euro per wieltje + verzendkosten), in totaal bijna 50 euro, op de rekening van SkateSave, zouden ze me de wieltjes toesturen. Dit is inmiddels 6 of 7 weken geleden. Ik kan het bedrijf niet bereiken (telefonisch en per mail) en de wieltjes heb ik ook nog niet ontvangen.

Nou ja, mijn boodschap is duidelijk, koop geen produkten bij dit betreffende bedrijf (www.skatesave.nl / www.skatesave.com).

vriendelijke groet, Pieter

Gast

Re: Skatesave

Ongelezen bericht door Gast »

Je loopt altijd het risico, dat als je vooruit betaalt, het artikel niet geleverd krijgt. Nooit vooruit betalen!

Gesloten