LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring GSMweb.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
kritische_consument

Slechte ervaring GSMweb.nl

Ongelezen bericht door kritische_consument »

Op 2 september heb ik een telefoon besteld bij GSMweb.nl. Werkelijk alles wat mis kan gaan gaat ook daadwerkelijk mis. Wanneer je een mail stuurt (heb ik drie keer geprobeerd) volgt hierop geen enkele reactie. Wanneer je belt krijg je een medewerker aan de lijn die voordurend zegt, daar kunnen we niets aan doen, moet ik navragen of u moet gewoon afwachten.

Op 2 september heb ik een contractaanvraag gedaan. Op 3 september is deze aanvraag verstuurd. Toen ik enkele dagen later nog steeds had vernomen heb ik telefonisch contact opgenomen. Volgens de medewerkster die ik te sprak was er iets misgegaan en was het contract niet ter goedkeuring opgestuurd.

Ik zou mijn telefoon 10 september ontvangen. Op 10 september kreeg ik een bericht van de post dat er een pakketje voor mij was. Naar aanleiding van deze berichtgeving ben ik naar het postkantoor geweest waar geen pakketje was, vervolgens heb ik contact gehad met de pakketservice en kreeg ik te horen dat het pakketje terug is genomen omdat het een verkeerde telefoon bevatte.

Op 16 september ontvang ik van de postbode een behoorlijk beschadigd pakketje. Hierin zit een actiecode voor een gratis SD-kaart 8GB. Deze actie is inmiddels verlopen. Wanneer ik contact opneem met Gsmweb krijg ik Rahid aan de lijn die mij vertelt dat ik daar geen recht meer op heb.

Bij het pakketje blijkt geen brief of simkaart te zitten. Na een kwartier met Gsmweb aan de lijn gehangen te hebben omdat alles nagevraagd moet worden blijkt het enige wat ik kan doen afwachten. Zojuist heb ik een simkaart onvangen met een abonnement dat ingegaan is op 8 september, dus ik ben ook al bijna een halve maand aan beltegoed kwijt.

Leuk die 24-uur service na 15 dagen kun je eindelijk bellen.

stofzuigertje

Re: Slechte ervaring GSMweb.nl

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Normale winkels zijn vaak nauwelijks duurder, loop je geen 2 weken mis met bellen en hoef je niet naar postkantoor en duur bellen met meestal 0900 nummers.

Ook weet je dan of je het goede toestel kreeg en kun je gelijk proberen en als niet werkte gelijk weigeren en niet moeilijk terug sturen en wachten op garantie.
Ik test eerst en dan pas betalen en dan zit de winkel met het foute toestel wat ik weigerde te betalen!
Ik kreeg daarom gelijk een andere die thuis gekomen dus leeg was, batterij dus...
maar ik had wegens gelijk proberen dus geen kapot scherm wat maar ¾ liet zien en meestal onder garantie als val en breuk schade word afgedaan.

Verder is via zoeken meer te vinden over deze en gelijkwaardige webwinkels.....

Jayro

Re: Slechte ervaring GSMweb.nl

Ongelezen bericht door Jayro »

NOG EEN ONTEVREDEN KLANT GSMWEB:

mijn verhaal ja waar zal ik beginnen
8 september aanvraag gedaan voor een Blackberry Bold 9000 incl. Hi abonnement leek me zo een mooie aanbieding dus ging ervoor.
Had al op diverse plekken gekeken maar deze aanbieding vond ik nergens.
9 September al antwoord terug waar ze je bedanken voor de aanvraag. En zoals de meeste al weten direct 4 emails met accessoires voor je toestel ach mooi toch hoef je daar niet naar te zoeken.
10 September bericht dat mijn pakket verstuurd is en dus onderweg ik blij dacht zo dat gaat heel snel mooi hoor
En ja hoor 11 September komt mijn pakketje binnen dus ik was in extase om te zien dat dit soort dingen zo snel afgehandeld kunnen worden te mooi voor woorden.
Idd te mooi voor woorden want nadat ik 3 uur later de telefoon wil opladen krijg ik een wit scherm waar hij op blijft hangen.
Ik probeer alles maar krijg hem niet aan de praat dus haal de batterij eruit blijkt de enige manier te zijn.
Ik probeer hem daarna te koppelen aan mijn pc en ja hoor weer hetzelfde probleem. Na een half uur gekluns bel ik de helpdesk van GSMWEB.
Die vragen mij als ik het toestel al gereset heb en ik vraag netjes hoe doe je dat moet je in de omschrijving bekijken krijg ik als antwoord oke ik doe dat wel.
Ik lees alles nog eens door en nergens staat hoe de blackberry gereset wordt via forum en youtube kom ik erachter dat je de batterij eruit moet halen of net als een pc die hangt ctrl-alt-del kan doen.
Helaas maakt dit allemaal niets uit dus ik bel weer naar de helpdesk en geef aan dat mijn NIEUWE TOESTEL niet functioneert hoe het moet .
Er wordt mij verwezen naar de procedure om het toestel op te sturen ter reparatie en daar begint de discussie al omdat ik een nieuw toestel verwacht bij mijn nieuwe aanvraag. Ik wil graag dat het omgeruild wordtwil gewoon een degelijk toestel terug. Want bij reparatie moet je immers 2 tot 4 weken wachten. En je hebt immers een nieuwe abonnement waar je al voor betaald maar dus geen gebruik van kan maken.
Maar oke ik stuur mijn toestel aangetekend op 12 september 2009
en krijg 15 september bericht dat ze mijn toestel ontvangen hebben.
Ik heb al een aantal keer contact met ze opgenomen via de telefoon zeggen ze dat ze er geen zicht op hebben omdat het toestel naar de repaircenter is en als ik een mail stuur wordt mijn mail niet eens gelezen en gewoon verwijdert. Ik heb namelijk berichtopties toegevoegd op mijn mail om dit te kunnen traceren wanneer het gelezen is en wanneer het is aangekomen.
Dit is mijn 1ste keer via gsmweb en tevens mijn laatste keer

Ik zal dit nooit en te nimmer een andere aanraden
GSMWEB schuilt zich achter regels als:
Doos geopend dan zit je met de gebakken peren
Hoe weet je dat een toestel niet goed is zolang je het niet openmaakt

Zelfs met een DOA (dead on arrival) wordt het gerepareerd je zou denken dat als zij een kapot toestel opsturen dat je een nieuwe toegestuurd krijgt niets is minder waar zelfs dan kan je 2 tot 4 weken wachten totdat je krijgt waar je voor betaald.
En het erge is dat je hier van op de hoogte wordt gebracht op je garantiebewijs dit staat nergens anders vermeld

Gesloten