LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring met computerwinkel.pro

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Dilysia1

Slechte ervaring met computerwinkel.pro

Ongelezen bericht door Dilysia1 »

Op 19 januari heb ik een bestelling bij computerwinkel.pro geplaatst en tot op heden heb ik deze niet ontvangen. De bestelling is meteen via ideal betaald. Al verschillende mailtjes gestuurd met een klacht. Heb 1 mail ontvangen waarin om het ordernummer gevraagd werd, deze ook meteen gestuurd maar nooit meer antwoord ontvangen.
Ze zijn alleen via mail te bereiken en er staat geen telefoonnummer bij, zeer slechte service!
Heb ook al gevraagd om het geld terug te storten maar wederom geen reactie.

Phillipus

Re: Slechte ervaring met computerwinkel.pro

Ongelezen bericht door Phillipus »

Zelfde verhaal: Op 6-4-2011 kleine bestelling als proef geplaatst en betaald via iDeal. Voor verzending en afhandeling werd € 3,- gerekend, maar pas nadat de bestelling voltooid was, werd duidelijk dat eea via brievenbuspost zou worden verzonden. Sindsdien nooit meer iets vernomen en dus geen aflevering van de bestelde zaken. Men reageert domweg niet op mails. Een telefoonnummer is niet bekend. Evenmin een Kvk-nummer. Vestiging voorzover bekend: 3900 AG, Veenendaal Utrecht. Slechte service...? Ik heb daar een ander woord voor!

stripe

Ongelezen bericht door stripe »

Hetzelfde probleem:
kleine bestelling geplaatst betaald via ideal, alles op voorraad, geen levering, geen reactie op vragen,mails niets ontvangen.

Dilysia

Ongelezen bericht door Dilysia »

Ik had nog de hoop dat het gewoon niet op voorraad was..... maar oplichterij dus :twisted:

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Even googlen.. en dan:
http://www.klachtenoplossing.nl/computerwinkel-pro/

Ik zie geen KVK, geen telefoonnumer...

http://whois.domaintools.com/computerwinkel.pro
De "winkel" is geen nederlandse winkel - maar in HK (Hong Kong) geregistreerd.

Ik denk dat iedereen die hier gekocht heeft, toch een probleem gaat krijgen.
Er is een gmail adres ([email protected]) en een hoster adres (kan je eventueel melding doen - kan men de registratie blokkeren)

Ik zou adviseren om eventueel aangifte te doen, melding te maken bij iDeal dat ze oplichters faciliteren (mischien kan de rekening geblokkeerd worden?).

Nog even een tip:
http://www.geldenrecht.nl/artikel/2011- ... p-internet

holkamp83

Ongelezen bericht door holkamp83 »

Helaas ook hier een gedupeerde! Onlangs een bestelling geplaatst van €29,99 euro betaald door middel van Ideal. Toen het scherm opkwam dit is uw ordernummer 500001434 u ontvange een bevestigings email was ik erg verbaasd dat de bevestigings email nooit is aangekomen.
Ik vermoedde het toen al na een aantal mails te hebben gestuurd zonder enige reactie werd mijn vermoeden bevestigd .

Hebben meer gedupeerde kopers aangifte gedaan? Het het zin?
Graag verneem ik van jullie.

Opgelet dus mensen die slimmer zijn en de webwinkel voorag googelen http://www.computerwinkel.pro zijn oplichters!

JanssenT1987

Ongelezen bericht door JanssenT1987 »

Ook ik heb negatieve ervaring gehad met Computerwinkel.pro (niet versturen van artikelen, geen response op e-mail). Ze hebben geen telefoonnummer of kamer van koophandel nummer.

Na wat speurwerk ben ik er achter gekomen dat het gaat om een bedrijf in Hongkong. De naam van deze zaak is Compart Trading Co. Bedrijfsvoerder van Compart Trading is Gijsbertus (Gijsbert) Heikamp. Als je googled op zijn naam kom je er achter dat hij een bekende oplichter is met eerdere dubieuze websites zoals prijzenstunters.nl.

Op internet heb ik wat informatie gevonden over meneer Heikamp. Misschien kunnen gedupeerde via deze gegevens contact vinden. Ook is hij makkelijk te vinden op facebook en linkedin.

bedrijven in zijn linkedin profiel : Compart Trading en Mobile Solutions (www.compart-trading.com en www.mobilesolutions.com.hk) Zo te zien firma's in china.

email adres : [email protected]

telefoonnummer : +852 9207 7086

ArneLH
Contacteer:

Ongelezen bericht door ArneLH »

Whois info van de domeinnaam levert op:
Ample Manufacturing Company Limited
8/Fl, 87-89 Bedford Road
Tai Kok Tsui

Helaas is die naam onvindbaar in het handelsregister van Hong Kong, dus zal wel nep zijn.

HansMaas

Ongelezen bericht door HansMaas »

Helaas, besteld, betaald en niet geleverd. Ik wacht het nog even af en dan ga ik Gijsbert maar eens opzoeken in Veenendaal. Hij heeft vast een gevoelige plek.

Hans uit Amersfoort

JanssenT1987

Ongelezen bericht door JanssenT1987 »

Beste HansMaas, is het probleem met computerwinkel.pro al opgelost. Zie mijn eerdere posting hierboven met de contactgegevens van de bewindvoerder van computerwinkel.pro. Mijn advies is om hem via deze weg de blijven benaderen tot hij de goederen afstuurt. Blijft een onbetrouwbare zaak!

Gesloten