LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring met Conrad

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Helga4045

Slechte ervaring met Conrad

Ongelezen bericht door Helga4045 »

Heb een tijdje geleden voor het eerst 2 dingen besteld bij Conrad. Het 1e artikel werd bezorgd, maar toen ik het openmaakte, was het artikel gebruikt. Er zat een zakje om heen die er niet om hoorde, en er lagen artikelen los in de doos, en de verpakkingen waren allemaal open. Heb Conrad gemaild, en gemaild, en weer gemaild, maar weinig reactie. Toen maar gebeld naar een duur nummer, en als je belt zijn altijd alle medewerkers in gesprek. Uiteindelijk een medewerker die zijn excuus aanbood voor het niet reageren op de mail.
Heb het verhaal uitgelegd en hij zou een nieuw, niet gebruikt, artikel opsturen. Na een week kreeg ik inderdaad het artikel en het andere heb ik terug gestuurd, wel netjes, naar een antwoordnummer, dus verder geen kosten.

Maar ik had 2 dingen besteld, en dat is nu al weken geleden. Het 2e artikel is er nog steeds niet. Alles is wel betaald, maar een mailtje krijg je niet als een artikel niet te leveren is. Dus ik weer mailen, en mailen,....maar toen maar weer gebeld, duur nummer, alle medewerkers in gesprek. En toen kreeg ik een dame aan de telefoon. Ze vertelde mij dat het artikel rond 4 dec. geleverd zou worden. Grappig als je het begin oktober besteld hebt. Dat ik vele mails had gestuurd kon ze zien en ze stuurde mij netjes een mail terug met de mededeling dat: mijn bestelde en betaalde artikel rond 4 dec. geleverd zou worden". ( nou dat wist ik dus al).

Niet zo mooi allemaal dit. Uiteindelijk was het artikel bedoeld voor Sinterklaas,dus maar hopen dat het op tijd aankomt.

Vind het schandalig dat je wel vooraf alles moet betalen, en dat je vervolgens geen ene reactie krijgt op je mails( wel 7 gestuurd) en als je dan belt dat je een duur nummer moet bellen en je doodleuk te horen krijgt dat je je artikel misschien wel 7 weken later geleverd krijgt,..als je mazzel hebt he....

Jammer Conrad, ik zal me wel 10 x bedenken weer te bestellen bij jullie.

eleven

Re: Slechte ervaring met Conrad

Ongelezen bericht door eleven »

Probeer dit e-mail adres, daar krijg je wel antwoord op:

Conrad Webcare <[email protected]>

Helga4045

Oke, nou bedankt, ga ik proberen!!!!

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Vind het schandalig dat je wel vooraf alles moet betalen,
Conrad is nog een van de weinige webwinkels waar je ook (achteraf) met acceptgiro kunt betalen.

Het 2e artikel was wel op voorraad toen u het bestelde ?

Helga4045

Ik had geen keus, moest vooraf betalen.

Ja het artikel was op moment van bestellen op voorraad ( staat op de orderbevestiging), daarom vind ik het zo vervelend.

eleven

Ongelezen bericht door eleven »

bprosman schreef:
Vind het schandalig dat je wel vooraf alles moet betalen,
Conrad is nog een van de weinige webwinkels waar je ook (achteraf) met acceptgiro kunt betalen.
Mits je door de toets komt, anders moet je nog vooruit betalen.

Helga4045

Ben een zakelijke klant, dus mag aannemen dat ze daar op toetsen.

We wachten maar af wanneer ze mijn spullen gaan versturen.
Bedankt voor jullie reacties.
Laatst gewijzigd door Helga4045 op 01 dec 2013 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Conrad Electronic

Ongelezen bericht door Conrad Electronic »

Geachte klant... Onze excuses dat u het tweede product nog niet heeft ontvangen. Graag zoeken we uit wat er aan de hand is. Als u uw klant- of ordernummer per e-mail naar [email protected] stuurt, gaan we kijken wat er aan de hand is. U hoort dan snel van ons. Bij voorbaat dank voor de info.

Met vriendelijke groet,
Martijn
Conrad webcare

sadfly

Ongelezen bericht door sadfly »

Ik gebruik al jaren conrad. tegenwoordig wat minder.
maar nooit echt problemen mee gehad. En anders werd het netjes opgelost.

En dat je terug gstuurt artikel krijgt. dat gebeurd dus bij elke winkel.
al heb ik het bij conrad nog niet gezien. Andere winkel waar het gebeurd is koop ik dus ook niet meer.

Helga4045

Bedankt Martijn, ik heb de mail gestuurd.

Gesloten