LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slechte garantie Neckerman

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
devan

slechte garantie Neckerman

Ongelezen bericht door devan »

Op 21-09-2004 een Philips surround receiver gekocht bij Neckerman.Na enkele weken hoorde wij iets brommen,en de technische dienst gebeld.Die gaf het nummer van Philips,en bij het horen van deze geluiden moest ik hem direct uitzetten,opsturen via de leverancier naar Philips.Men zij er,als het iets kleins was werd hij gerepareerd,anders werd het een nieuwe.Dit gedaan,en nog gevraagd aan Neckerman hoelang het ging duren,dat was 3 A 4 weken.Na zes weken kwam het apparaat terug,er was niets aan gedaan.Wat bleek zij hadden hem gestuurd naar Koln in Duitsland,de eigen reparatie afd van Neckerman.Die koekebakkers konden niets vinden.Direct Neckerman weer gebeld,de hoorn voor het apparaat gehouden en deze man hoorde het direct.Hij zou mijn een brief sturen.Die brief kwam,maar ik moest het apparaat weer opsturen en weer een lijst invullen wat er aan mankeerde.Ik heb toen de technische dienst weer gebeld,en gezegd dat ik dat niet meer deed,waarop hij zij wij moeten het eerst zelf horen,terwijl hij er 6 weken met zijn oren op had kunnen leggen.Als deze mensen in het bedrijfsleven zouden werken,waren zij nog te duur voor een ziekenbon,wat een balletje!!!!Ik heb nu Neckerman aasprakelijk gesteld voor alle schade.Als dit apparaat niet door de fabrikant wordt gerepareerd,vervalt alle garantie.Waarom laten ze mijn dan Philips Nederland bellen?
Dus mensen ,pas op om zo iets bij Neckerman te kopen.

440

Re: slechte garantie Neckerman

Ongelezen bericht door 440 »

Neckerman en service, hahaahaha.
Wij kochten daar ooit een slaapbank, bij uitpakken bleek de bank beschadigd, bank weer opgehaald en 2 weken later kregen wij een nieuwe, hahahaa, niet dus, dezelfde bank met exact dezelfde beschadingen, sterker nog het was de bank die wij teruggestuurd hadden.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Op 21-09-2004 een Philips surround receiver gekocht bij Neckerman.Na enkele weken hoorde wij iets brommen,en de technische dienst gebeld.Die gaf het nummer van Philips,en bij het horen van deze geluiden moest ik hem direct uitzetten,opsturen via de leverancier naar Philips.Men zij er,als het iets kleins was werd hij gerepareerd,anders werd het een nieuwe.Dit gedaan,en nog gevraagd aan Neckerman hoelang het ging duren,dat was 3 A 4 weken.Na zes weken kwam het apparaat terug,er was niets aan gedaan.Wat bleek zij hadden hem gestuurd naar Koln in Duitsland,de eigen reparatie afd van Neckerman.Die koekebakkers konden niets vinden.Direct Neckerman weer gebeld,de hoorn voor het apparaat gehouden en deze man hoorde het direct.Hij zou mijn een brief sturen.Die brief kwam,maar ik moest het apparaat weer opsturen en weer een lijst invullen wat er aan mankeerde.Ik heb toen de technische dienst weer gebeld,en gezegd dat ik dat niet meer deed,waarop hij zij wij moeten het eerst zelf horen,terwijl hij er 6 weken met zijn oren op had kunnen leggen.Als deze mensen in het bedrijfsleven zouden werken,waren zij nog te duur voor een ziekenbon,wat een balletje!!!!Ik heb nu Neckerman aasprakelijk gesteld voor alle schade.Als dit apparaat niet door de fabrikant wordt gerepareerd,vervalt alle garantie.Waarom laten ze mijn dan Philips Nederland bellen?
Dus mensen ,pas op om zo iets bij Neckerman te kopen.
Goed Nederlands schrijven blijkt erg moeilijk te zijn :cry:

woman4life

Ongelezen bericht door woman4life »

gaat het hier om de schrijffouten of het probleem ?

karr-1

Ongelezen bericht door karr-1 »

Neckermann is zoiezo rotzooi, ik heb er ooit een bed gekocht. Ik heb er precies 2 weken lekker ingelegen daarna begonnen de problemen. De lattenbodem begon kapot te gaan, de metalen bedrand te verbuigen etc.
Ik gooi het ding nog eens 6 hoog het raam uit.

Gast

Geplaatst op 17 Jan 2005 16:58 door karr-1

--------------------------------------------------------------------------------
Ik gooi het ding nog eens 6 hoog het raam uit.
Waar? In Dordrecht of Gorinchem? :shock:

Ivatjes

Ongelezen bericht door Ivatjes »

Via Neckermann heb ik ooit een fiets gekocht en ik was verbaast toen ik alleen een pedaal zag..

Gast

Via Neckermann heb ik ooit een fiets gekocht en ik was verbaast toen ik alleen een pedaal zag..
Is dit de laatste keer dat je daar iets besteld :?:

Gast

mensen wie in deze dagen nog audio of tv aparatuur kopen bij post order bedrijven moeten zowiezo rekening houden dat hun garantie aanzienlijk beperkt is ten opzichte van de vakzaken,die hebben tenminste eigen technische mensen in huis wie wel verstand van die dingen hebben,pas daarom ook zeker op met een aanschaf van een lcd/plasma tv via geen service verleenende bedrijven.goedkoper lijkt altijd leuk maar als je er wat mee hebt dan heb je een probleem een groot probleem :twisted:

Gesloten