LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slechte service bij www.centralpoint.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
ellenkr

slechte service bij www.centralpoint.nl

Ongelezen bericht door ellenkr »

Ik heb voor mijn verjaardag een entourage edge gehad.
Die hadden mijn kinderen besteld op www.centralpoint.nl
dat is aan de eene kant een ereader en de andere kant een tablet en dat kan je dan dichtklappen als een boek.
Binnen 2 dagen was het scherm kapot .
een deel van het boek bleef erop staan en wat rare lijntjes.

Gelijk bellen naar centralpoint en hij moest terug gestuurd worden.
Ik moest hem aangetekend en verzekerd versturen en dat zelf betalen.
Ik was het daar niet mee eens en toen hadden ze iets met upc geregeld.
Na een paar dagen kwam er een mail van centralpoint.nl dat er wat op het scherm was gevallen.

De ereader is 2 dagen in gebruik geweest en had hem even weg gelegd (en dichtgeklapt!!!)om op de computer iets te zoeken.
het is een product van 500 euro dus ga er echt wel zuinig mee om.

Weten jullie hoe het zit met de garantie?
Ik vind het te makkelijk om te zeggen dat er iets op gevallen is.
Vroeger bij mobiele telefoons noemde ze het altijd waterschade, misschien is dit weer net zoiets.

Misschien zijn er wel meer mensen die hetzelfde hebben meegemaakt?

Vriendelijke groeten Ellen.

hotrot

Re: slechte service bij www.centralpoint.nl

Ongelezen bericht door hotrot »

Slechte service das nog een understatement.

20-01 bestel ik daar een iPhone
25-01 bel ik waar dat ding blijft (was gewoon op voorraad met CC bestaald dus die had gelijk 20-01 verstuurd moeten worden)
28-01 ik bel ze opnieuw telefoon 27-01 ontvangen maar is defect bij aankomst een DOA dus. dit is dus binnen de DOA garantie termijn van 8 dagen en zou normaal direct omgewisseld moeten worden.
Echter CentralPoint weet me te vertellen dat ik hem per RMA moet opsturen.
De klacht is dat de speaker die je bij je oor hebt op de iPhone het niet doet. (volgens diverse bronnen een bekend probleem en dat het gelijk recht geeft op vervanging.)
01-02 RMA aangevraagd en retour gestuurd kosteloos overigens.
07-02 Telefoon retour van CentralPoint ontvangen ECHTER niet gerepareerd men zegt er is niets mis mee, echter de speaker die bij het oor zit doet het nog steeds niet daarop opnieuw CentralPoint gebeld, deze weten mij te melden dat ik lieg en dat de telefoon het gewoon doet. Daarop heb ik gemeld dat de telefoon het gewoon niet doet en dat ik hem opnieuw naar ze verstuurd. kosten € 9,95 (verzekerd versturen natuurlijk)
12-02 Telefoon retour gestuurd naar CentralPoint.
18-02 Nog niets gehoord van CentralPoint en zelf gebeld echter deze wisten mij te vertellen dat ze opnieuw niets gevonden hadden en dat ik lieg, hierop hebben ze een externe partij in geschakeld DYNAFIX (joepie nog z'n leuke partij)
14-02 Is de telefoon bij DYNAFIX aangekomen.
24-02 Opnieuw naar CentralPoint gebeld, deze wisten mij toen te vertellen dat Dynafix niets had kunnen vinden en de telefoon naar nog een andere partij heeft gestuurd. Echter DYNAFIX log verteld ons iets anders
23-02 Dynafix log Product verstuurd naar externe repartiedienst (reden, er is wel degelijk iets mis met de telefoon en de reparatie mag niet door Dynafix gedaan worden maar moet extern gebeuren en wel door iPhone Service Point).
03-03 Opnieuw naar CentralPoint gebeld hoe het nu zit met die iPhone, weer krijg ik van hun te horen dat ze niet weten hoe het zit met de reparatie en dat ze mij geen einddatum kunnen geven.
15-03 Opnieuw met CentralPoint gebeld en weer weet men mij geen mededeling te doen over hoe het zit met de iPhone. wel krijg ik van hun het nummer van Dynafix, ja 0900 nummer 35 c/m... en daar weten ze mij dan uiteindelijk te vertellen dat de iPhone wel degelijk defect was en dat er een refurbished mijn kant op gaat komen, wat zoveel inhoud dat ik dus van een nieuwe telefoon naar een gerepareerde telefoon ga.. TERWIJL HET DING DEFECT WAS BIJ ONTVANGST...
17-03 Vreemd nadat ik zelf wat acties heb ondernomen staat er zomaar ineens bij dynafix in het log dat het product klaar voor retourverzending is.

En vandaag tja ik mag hopen dat ik de iPhone nog deze week krijg maar heb er een hard hoofd in.

Mijn tip besteld nooit spullen bij Central Point.

Mocht je appartuur naar dynafix gaan kun je hier je log terug vinden.

http://www6.dynafix.com/ascima/forms/fr ... tatus.aspx

Het is naar mijn idee gewoon schandalig dat ik op deze manier behandeld word voor een product dat defect was bij ontvangst.

Gesloten