Nance69 schreef:Hallo,
Ook ik heb een zeer slechte ervaring met print things. In September via Veronica een boekje besteld voor 3,95 €. Dit was voor de verjaardag van onze dochter in Oktober. Helaas geen boekje. Na een telefoontje bleek dat er een software probleem was en ze mij per ongeluk niet op de mailing lijst hadden staan. Maar het probleem zou snel opgelost worden, aldus de telefoniste. Ik dacht: dan geef ik het met Sinterklaas.
Toen op 14 December er nog geen boekje was geleverd, heb ik een mail gestuurd met de vraag of mijn geld teruggestort kon worden. Op deze mail heb ik tot op heden, 27 Janauri 2011, geen reaktie gehad. Na weer een telefoontje werd verteld dat ze een mail probleem hadden gehad!! Ja en dat geloof ik......Maar ik zou nu toch gauw mijn geld terug krijgen werd mij beloofd. Iedereen die besteld had zou een nieuwe keuze krijgen:
Een fotolijstje
Toch het boekje
Geld terug
Ik ga zeer benieuwd wezen. Wacht nu al 5 maanden op mijn product/geld. En ik heb de afgelopen tijd niet de indruk gekregen dat ze erg klantgericht bezig zijn. Dus ik hoop dat andere klanten een betere ervaring hebben met de actie van Veronica en Print Things.
Vrijwel dezelfde ervaring als Nance69.
Op 12 september 2010 online een fotoboekje gemaakt (de Veronica-actie).
Dat ging al niet heel soepel, maar uiteindelijk leek het toch voor elkaar te zijn.
De verzendkosten betaald en toen begon de ellende......
Er bleek een softwarematige storing bij Print Things te zijn waardoor het niet mogelijk was een fotoboekje te leveren.
Het alternatief (een fotolijst of wachten tot de problemen zijn opgelost) vond ik niets en heb daarom gevraagd mijn verzendkosten terug te storten.
Tot op heden (19 april 2011) geen verzendkosten ontvangen en ook geen enkele reactie op mijn mails.
Ook aan de kant van de redactie van Veronica Magazine blijft het akelig stil.
Zij zouden toch ook een bemiddelende rol kunnen spelen als aanbieder van de actie.
Het gaat hier slechts om een bedrag van een paar euro, dus daar zit de pijn niet.
Maar het feit dat je geen enkele reactie krijgt op mails is voor mij reden om behoorlijk geirriteerd te raken.
Mijn abonnement op Veronica Magazine heb ik daarom al opgezegd en wat mij betreft krijgen ze bij Print Things morgen allemaal hoofdluis............

Ik ben klaar met dit bedrijf!