LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte service Voetballive.nu
Slechte service Voetballive.nu
Ik heb een jaarabonnement bij voetballive.nu om alle wedstrijden van Feyenoord live te kunnen zien via de Feyenoord app. Op een gegeven moment (maanden geleden) werd er gemeld dat er voorlopig niet gekeken kon worden via voetballive.nu en dat er een mail zou zijn gestuurd naar abonnees. Ik had die mail niet gehad. Ik heb daarover gemaild en mij werd beloofd dat ik dagcodes kon kopen bij FOX en dat ik die dan bij bewijs van de factuur teruggestort zou krijgen. Niets was minder waar, ik heb ooit nog wel eens een bericht gehad dat het geld gestort zou worden, maar dat is niet gebeurd. Ik heb nu twee keer gekeken en betaald en daar nog niets voor teruggehad. Bovendien durf ik door de wanbetaling van voetballive.nu nu geen kijkcodes meer te bestellen, wat dus de facto betekent dat ik Feyenoord niet meer live kan kijken terwijl ik betaald heb voor een jaar.
Re: Slechte service Voetballive.nu
Hun website is uit de lucht en de app die ze zouden hebben bestaat niet meer (?). Is dit zo'n clubje wat illegaal Fox voetbaluitzendingen aftapt en dat streamde naar hun apps?
Re: Slechte service Voetballive.nu
KLACHT!!!
Dit voetbalseizoen 2015/2016 heb ik nu al meerdere keren problemen gehad met Voetballive.nu
Ik had het begin van het seizoen 2015 netjes mijn 90 euro betaald voor een jaarabonnement van FC Utrecht. Omdat dit volgens hun iets te snel ging miste ik al direct 2 wedstrijden. Met hun de afspraak gemaakt dat mijn abonnement dan in 2016 verlengt zal worden om dit te compenseren.
Toen was er weer een probleem in december, waardoor ik opnieuw 3 tot 5 wedstrijden heb gemist, begrijp nog steeds niet waarom mijn abonnement het zomaar opnieuw niet meer deed. Ik kon een dagpas bij FOX aanschaffen en dit declareren. Dit is 1 keer gelukt, de overige wedstrijden moet ik nog steeds uitbetaald krijgen.
Nu krijg ik een email dat samenwerking met FOX niet wordt voortgezet? Heb dan ook geen wedstrijd meer kunnen zien na de winterstop! Dus het abonnement is door hun beëindigt. Zou volgens de mail een bepaalt bedrag terugkrijgen maar dit duurt nu al langer dan 2 maanden!!
Ik kan ze niet telefonisch bereiken, het lijkt dan ook dat ze met de noorderzon zijn vertrokken
HELP!
Dit voetbalseizoen 2015/2016 heb ik nu al meerdere keren problemen gehad met Voetballive.nu
Ik had het begin van het seizoen 2015 netjes mijn 90 euro betaald voor een jaarabonnement van FC Utrecht. Omdat dit volgens hun iets te snel ging miste ik al direct 2 wedstrijden. Met hun de afspraak gemaakt dat mijn abonnement dan in 2016 verlengt zal worden om dit te compenseren.
Toen was er weer een probleem in december, waardoor ik opnieuw 3 tot 5 wedstrijden heb gemist, begrijp nog steeds niet waarom mijn abonnement het zomaar opnieuw niet meer deed. Ik kon een dagpas bij FOX aanschaffen en dit declareren. Dit is 1 keer gelukt, de overige wedstrijden moet ik nog steeds uitbetaald krijgen.
Nu krijg ik een email dat samenwerking met FOX niet wordt voortgezet? Heb dan ook geen wedstrijd meer kunnen zien na de winterstop! Dus het abonnement is door hun beëindigt. Zou volgens de mail een bepaalt bedrag terugkrijgen maar dit duurt nu al langer dan 2 maanden!!
Ik kan ze niet telefonisch bereiken, het lijkt dan ook dat ze met de noorderzon zijn vertrokken
HELP!
Laatst gewijzigd door Radar op 05 apr 2016 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd
Re: Slechte service Voetballive.nu
Voor mij precies hetzelfde probleem!
Ik moet nog een kleine €30 terugkrijgen aan Fox Sports dagpassen en van een maandabonnement dat ze hebben verlengd enkele dagen nadat ze zelf aangaven de stekker eruit te trekken. Al 2 mailtjes gestuurd maar niks meer terug gehoord en ook telefonisch zijn ze niet te bereiken...
Ik moet nog een kleine €30 terugkrijgen aan Fox Sports dagpassen en van een maandabonnement dat ze hebben verlengd enkele dagen nadat ze zelf aangaven de stekker eruit te trekken. Al 2 mailtjes gestuurd maar niks meer terug gehoord en ook telefonisch zijn ze niet te bereiken...
Laatst gewijzigd door MZ98 op 05 apr 2016 14:38, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Slechte service Voetballive.nu
http://www.foxsports.nl/nieuws/artikel/ ... -mijn-clubGJvdZ schreef:Hun website is uit de lucht en de app die ze zouden hebben bestaat niet meer (?). Is dit zo'n clubje wat illegaal Fox voetbaluitzendingen aftapt en dat streamde naar hun apps?
Volgens mij hadden ze dus wel degelijk een contract met Fox...
Re: Slechte service Voetballive.nu
Correct!
Zojuist Fox-sports gebeld met de vraag of er bij hun wat bekend is over voetballive.nu 'helemaal niets!'
Verwezen naar de pagina waar zij zelf hun producten aanbieden, en zelfs daar was men niet van op de hoogte.
Conclusie. Fox-sports kan hier weinig in betekenen omdat het een afnemer van hun is en ik niet direct een dienst afneemt van Fox-sports.
Zojuist Fox-sports gebeld met de vraag of er bij hun wat bekend is over voetballive.nu 'helemaal niets!'
Verwezen naar de pagina waar zij zelf hun producten aanbieden, en zelfs daar was men niet van op de hoogte.
Conclusie. Fox-sports kan hier weinig in betekenen omdat het een afnemer van hun is en ik niet direct een dienst afneemt van Fox-sports.
Re: Slechte service Voetballive.nu
Ik lees in een aantal reacties van 3 april 2016 (GJvdZ) en 5 april 2016 (Ramonster en MZ98) dat het lijkt alsof Voetballive.nu met de Noorderzon vertrokken is en dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn.
Dat zou mij niets verbazen gezien mijn recente ervaringen met de app N.E.C. NIJMEGEN LIVE. Telkens na het opstarten krijg ik de melding 'Networkerror' (zelfs als ik thuis bij de Wifi zit die een bereik van 5 streepjes heeft). Ook de kopjes onder het menu van deze apps zijn allemaal leeg (Nieuws, Wedstrijden, Stand, Speelronde, Team, Social en Facebook). Hij geeft overal aan 'Er is (nog) geen Nieuws pagina', 'Er is (nog) geen team informatie etc.
Daarnaast ontvang ik al enkele weken, zo niet maanden geen pushberichten meer als de club gescoord heeft of als er belangrijk nieuws is terwijl dat wel aan staat. Dit kwam ik ook in reviews bij andere clubs tegen (Heracles Almelo).
Bij 10 andere apps (2 eerste divisie clubs, 8 eredivisie clubs) van hun over voetbalclubs viel mij hetzelfde op. Ook allemaal een 'Networkerror' en nergens geen informatie via het menu.
Overigens staan de apps nog wel alle 11 in de app store (NEC en 10 anderen).
Eerder vandaag heb ik gemaild naar het mailadres wat in de play store bij de app wordt aangegeven, en waar ik in het verleden vaker contact mee heb gehad over de 'error' die ik krijg en het lege menu. Echter kreeg ik in het verleden altijd een mailtje dat de mail aangekomen was en dat ik binnen 3 werkdagen antwoord kon verwachten. Dit mailtje bleef vandaag ook uit. Niet dat ze zich daar altijd aan hielden want ik ben ook wel eens 13 werkdagen daarna opnieuw gaan mailen omdat ik nog geen antwoord had gehad.
Het zou me niets verbazen als ik geen antwoord meer krijg omdat ze met de noorderzon vertrokken zijn.
Volgende keer misschien voor het mailen eens googelen op het bedrijf, vandaag is maar weer gebleken dat je 'rare' dingen kunt tegenkomen.
Dat zou mij niets verbazen gezien mijn recente ervaringen met de app N.E.C. NIJMEGEN LIVE. Telkens na het opstarten krijg ik de melding 'Networkerror' (zelfs als ik thuis bij de Wifi zit die een bereik van 5 streepjes heeft). Ook de kopjes onder het menu van deze apps zijn allemaal leeg (Nieuws, Wedstrijden, Stand, Speelronde, Team, Social en Facebook). Hij geeft overal aan 'Er is (nog) geen Nieuws pagina', 'Er is (nog) geen team informatie etc.
Daarnaast ontvang ik al enkele weken, zo niet maanden geen pushberichten meer als de club gescoord heeft of als er belangrijk nieuws is terwijl dat wel aan staat. Dit kwam ik ook in reviews bij andere clubs tegen (Heracles Almelo).
Bij 10 andere apps (2 eerste divisie clubs, 8 eredivisie clubs) van hun over voetbalclubs viel mij hetzelfde op. Ook allemaal een 'Networkerror' en nergens geen informatie via het menu.
Overigens staan de apps nog wel alle 11 in de app store (NEC en 10 anderen).
Eerder vandaag heb ik gemaild naar het mailadres wat in de play store bij de app wordt aangegeven, en waar ik in het verleden vaker contact mee heb gehad over de 'error' die ik krijg en het lege menu. Echter kreeg ik in het verleden altijd een mailtje dat de mail aangekomen was en dat ik binnen 3 werkdagen antwoord kon verwachten. Dit mailtje bleef vandaag ook uit. Niet dat ze zich daar altijd aan hielden want ik ben ook wel eens 13 werkdagen daarna opnieuw gaan mailen omdat ik nog geen antwoord had gehad.
Het zou me niets verbazen als ik geen antwoord meer krijg omdat ze met de noorderzon vertrokken zijn.
Volgende keer misschien voor het mailen eens googelen op het bedrijf, vandaag is maar weer gebleken dat je 'rare' dingen kunt tegenkomen.