hallo
op 24-10-2012 heb ik mijn samsung galaxy-s3 ter reparatie aangeboden bij smartphoneworld te breda
op 26-10-2012 kreeg ik een mail dat ze de telefoon ontvangen hadden
vandaag (5 dagen later!) 29-10-2012 heb ik smorgens rond 1100 uur maar gebeld over hoe en wat en kreeg te horen dat ze er mee bezig waren. ik blij.
ook dit klopte al niet want op de site geven ze aan dat ze repareren op de dag van binnenkomst en na betaling op die zelfde dag dat ze de spullen ook weer terugsturen die dag
ik kwam om 2215 thuis van mijn werk en heb gelijk mijn mail gecontroleerd en ik had een mail dat de reparatie klaar was.
ook een link met de bon dus die ook bekeken. Totaal bedrag van 196.50!
dat het duur was wist ik want ik heb van te voren gekeken wat de reparatie zou gaan kosten (189 euro) ook gekeken over het op sturen en het terug sturen door hun.
bij het linkje klanten service vond ik iets over verzenden en verzendkosten.
hieronder een stukje gekopieerde tekst over verzendkosten:
Verzendkosten.
Smartphoneworld brengt bij verzending binnen Nederland geen verzendkosten in rekening.
Daarnaast brengen wij ook geen kosten in rekening voor betalen met Ideal en vooruitbetalen.
Betalen en verzenden is derhalve bij ons gratis.
dit lijkt mij toch vrij duidelijk.
er staat dus op de bon in mijn mailbox 7,50 euro verzendkosten bij geschreven!!
en dat klopt dus niet.
moet ik nu wel of niet de verzendkosten betalen?
het is niet zo dat ik te beroerd ben om de verzendkosten te betalen maar toch....
mvg Jeroen Gedink
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] smartphoneworld breda
Re: smartphoneworld breda
Ach...bel ze morgen ff....
-
Fleurtjuh666
Ik vind persoonlijk dat dhc helemaal niet zo'n vreemd antwoord geeft. Waarschijnlijk heeft het bedrijf een foutje gemaakt, één belletje of e-mailtje en het is opgelost, dat weet ik bijna zeker, maar als je dat niet probeert....
Wat had u dan graag als antwoord gekregen hier op het forum, als ik vragen mag?
Wat had u dan graag als antwoord gekregen hier op het forum, als ik vragen mag?
jeroengedink schreef:ik ben niet anders bezig dan bellen en mailen
ik snap trouwens niet waarom ik op je reageer gezien al die andere domme bijdehandte opmerkingen in vrijwel elk topic hier.
alsof jij alles zo goed weet.
als dat zo is waarom zorg je dan niet voor wereldvrede?
want jij weet alles toch zo goed met je domme en bijdehandte opmerkingen?
Ahh....TS had inmiddels gereageerd? Fijn dat je dat nog even terughaalt.
Ik vind nieuwe forumleden die van alles roeptoeteren wel een uitdaging:) En ik heb een zeer brede rug....
Ik vind nieuwe forumleden die van alles roeptoeteren wel een uitdaging:) En ik heb een zeer brede rug....
Je hoeft geen verzendkosten te betalen, want Smartphoneworld geeft dit zelf aan.jeroengedink schreef:moet ik nu wel of niet de verzendkosten betalen?
-
Fleurtjuh666
Jammer, zie inmiddels dat er wat berichten verdwenen zijn, meneer had nog op mijn antwoord gereageerd, en ik dáár weer op, maar zie dat beide berichten verdwenen zijn. Jammer, qua roeptoeterniveau scoorde TS best hoogdhc schreef:Ahh....TS had inmiddels gereageerd? Fijn dat je dat nog even terughaalt.