LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] software kopen bij Avangate-Bitdfender
-
software kopen bij Avangate-Bitdfender
AntiVirus software Bitdefender gekocht via Avangate / Prins Hendrikkade 26 II te Amsterdam. Na betaling een bevestiging gekregen. Na uitzoeken van de ontvangen mail kon ik bij de site van Bitdefender(Canada) de software dowloaden. Tot drie maal toe heeft de downloading een Windows System Crash veroorzaakt en zovele keren heb ik Avangate hiervan in kennis gesteld. Avangate blijft met geautomatiseerde mailtjes verwijzen naar de site van Bitdefender en Bitdefender blijft verwijzen naar Avangate. Daarnaast blijf ik mijn PC herstellen! Gelukkig lukt dit door mijn ICT achtergrond.
om een lang verhaal kort te maken: GELD KWIJT, Daarna Norton Antivirus geïnstalleerd zonder problemen, dit i.p.v. Bitdefender.
Een klacht gedeponeerd bij Avangate/Support, maar hun support blijft het sturen van geautomatiseerde mailtjes met verwijzingen naar Bitdefender die ik niet meer opnieuw installeer vanwege de Windows Crash.
Sprake van oplichting !!!???
om een lang verhaal kort te maken: GELD KWIJT, Daarna Norton Antivirus geïnstalleerd zonder problemen, dit i.p.v. Bitdefender.
Een klacht gedeponeerd bij Avangate/Support, maar hun support blijft het sturen van geautomatiseerde mailtjes met verwijzingen naar Bitdefender die ik niet meer opnieuw installeer vanwege de Windows Crash.
Re: software kopen bij Avangate-Bitdfender
Geen sprake van oplichting. Je kunt de software gewoon downloaden vanaf de bitdefender website en bij het installeren gebruik maken van de licentiecode die je van bitdefender hebt gekregen.roykalkhove schreef:AntiVirus software Bitdefender gekocht via Avangate / Prins Hendrikkade 26 II te Amsterdam. Na betaling een bevestiging gekregen. Na uitzoeken van de ontvangen mail kon ik bij de site van Bitdefender(Canada) de software dowloaden. Tot drie maal toe heeft de downloading een Windows System Crash veroorzaakt en zovele keren heb ik Avangate hiervan in kennis gesteld. Avangate blijft met geautomatiseerde mailtjes verwijzen naar de site van Bitdefender en Bitdefender blijft verwijzen naar Avangate. Daarnaast blijf ik mijn PC herstellen! Gelukkig lukt dit door mijn ICT achtergrond.
Bitdefender komt bij alle tests als (een van) de beste uit de bus.
Mogelijk heb je al een virus en houdt die installatie tegen.
Als je even aangeeft welke versie van bitdefender je hebt, kan ik de download locatie voor je opzoeken. Je kunt misschien de aanschaf van norton nog annuleren. Bitdefender is veel beter.
roykalkhove schreef:...Gelukkig lukt dit door mijn ICT achtergrond....
nummer 1207652
Jij hebt een ICT achtergrond en dan koop je Bitdefender, of nog erger Norton Antivirus?roykalkhove schreef:Gelukkig lukt dit door mijn ICT achtergrond.
ik bedoel heb je antivirus, antivirus plus, internet security of total securitydevious schreef:roykalkhove schreef:...Gelukkig lukt dit door mijn ICT achtergrond....
nummer 1207652
En heb je 2012 of 2013 versie?
In ieder geval kun je op onderstaande site de versies downloaden:
http://forum.bitdefender.com/index.php?showtopic=40792.
Lukt dat ook niet, dan kun je de offline installer gebruiken:
http://forum.bitdefender.com/index.php?showtopic=35494
Selecteer het juiste product waarvoor je een licensie hebt. Tijdens installatie doet het programma een eerste volledige virus check. Dit kan gerust een paar uur duren dus laat het lekker zijn gang gaan.
Dit is overigens zeer positief, de meeste antivirus progs installeren zonder eerst te scannen.
In ieder geval kun je op onderstaande site de versies downloaden:
http://forum.bitdefender.com/index.php?showtopic=40792.
Lukt dat ook niet, dan kun je de offline installer gebruiken:
http://forum.bitdefender.com/index.php?showtopic=35494
Selecteer het juiste product waarvoor je een licensie hebt. Tijdens installatie doet het programma een eerste volledige virus check. Dit kan gerust een paar uur duren dus laat het lekker zijn gang gaan.
Dit is overigens zeer positief, de meeste antivirus progs installeren zonder eerst te scannen.
-
bedankt voor de info.
eerst contacten met avangate oplossen.
eerst contacten met avangate oplossen.
ja so what? Wat is er mis met bitdefender?Barman schreef:Jij hebt een ICT achtergrond en dan koop je Bitdefender, of nog erger Norton Antivirus?roykalkhove schreef:Gelukkig lukt dit door mijn ICT achtergrond.
Tja, en dat met je ICT achtergrond ...roykalkhove schreef:bedankt voor de info.
erg slim ben ik niet: Ik stuur Devious een PB maar heb zelf de functie uit staan. En ik weet niet zo goed wie wie is, dus ik PB er maar lekker op los.
Wat moet ik hiermee, Roy-met-de-ICT-achtergrond?De PB van roykalkhove schreef: logisch dat je denkt aan een virus! een ge-update versie van Norton vindt echt niets op mijn PC. En drie maal een system crash bij download van bitdefender nog voordat het is geïnstalleerd geeft aan dat hier de oorzaak ligt. Daarnaast totaal geen sprake van enige support genereert een eerste gedachte van oplichting.
Het is mij niet waard om hier nog energie in te steken, gewoon verder gaan en niet terug kijken.