LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sooper.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
HS68

Sooper.nl

Ongelezen bericht door HS68 »

Ik heb voor mijn mp3 speler een hoofdtelefoontje besteld en betaald. Na 1 maand nog steeds niet binnen. Klachten worden niet professioneel afgehandeld. Na herhaaldelijk geinformeerd te hebben is het antwoord telkens dat het volgens hun gegevens binnen een paar dagen in de bus moet liggen. Hebben meer mensen ervaring met sooper.nl? Ik ga in elk geval aangifte doen van bedrog.

CSM

Re: Sooper.nl

Ongelezen bericht door CSM »

Ik heb al meerdere koptelefoontjes gekocht rechtstreeks van het amerikaanse bedrijfje MEElectronics. Super-tevreden. Ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgen, maar ze leveren prima klinkende koptelefoontjes voor een fractie van de prijs die Sony of Sennheiser zouden vragen. Als je me niet gelooft, zoek dan de reviews maar op in allerlei audio-forums. Iedereen is onder de indruk van de prijs-kwaliteit verhouding.

Klinkt wellicht eng, online bestellen vanuit de VS... maar het gaat altijd goed. Bovendien is hun klantenservice zeer snel en kordaat bij het beantwoorden van vragen. Bij 1 setje ging de de draad loszitten na een maand of 8. E-mailtje gestuurd, binnen een dag antwoord. Een week later lag een nieuw exemplaar op de mat, men hoefde de oude niet eens terug.

Via hun facebook pagina geven ze trouwens regelmatig (wekelijks) interessante kortingen.

Mensen, niet meteen roepen dat dit spam is. Ik ben gewoon heel erg tevreden met dit bedrijf.

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

WHOIS:

Domeinnaam sooper.nl
Status actief
Houder Golan Alkalai
Administratieve contactpersoon [email protected]

Mail ze daar eens?

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik zou nooit iets kopen daar omdat ze te bekend zijn via google te vinden forums zoals deze....

Gesloten