| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] speeddaten.nl levert niets maar rekent wel kosten
-
stillsingle
speeddaten.nl levert niets maar rekent wel kosten
Via speeddaten.nl schreef ik me in om te gaan speeddaten in Zwolle. Werd afgelast. Vrienden van me schreven zich in voor Deventer. Afgelast. We schreven ons in voor Groningen. Afgelast. Met heel veel moeite (telefoon wordt zelden opgenomen, mailtjes kreeg ik met foutmelding retour) kreeg ik voor elkaar dat ik mijn inschrijfgeld van 33 euro terugkreeg. Maar er werden wel 4,50 administratiekosten ingehouden.... Waarom? Ze hebben me alleen maar teleurstellingen bezorgd! En ik reken toch ook geen kosten als ik het geld naar ze overmaak?
Re: speeddaten.nl levert niets maar rekent wel kosten
Ga uit. Misschien dat je dan de ware tegenkomt.
-
Guardian72
- Contacteer:
Re: speeddaten.nl levert niets maar rekent wel kosten
@ stillsingle,
stuur ze een rekening voor 9 euro.
1x de ingehouden 4,50 (wat voor kosten, er heeft is geen prestatie geleverd) en 1x administratiekosten van jezelf (datum boeken, vrijhouden etc.)
Doen ze moeilijk, telefoonkosten en tijd rekenen.
Het lijkt erop dat dit een bedrijf is wat even snel wil cashen, om daarna te verdwijnen wegens gebrek aan succes.
Als ik het mis heb, daag ik het bedrijf uit om tekst en uitleg te geven over waarom het redelijk zou moeten zijn om 4,50 euro te rekenen voor niets....
stuur ze een rekening voor 9 euro.
1x de ingehouden 4,50 (wat voor kosten, er heeft is geen prestatie geleverd) en 1x administratiekosten van jezelf (datum boeken, vrijhouden etc.)
Doen ze moeilijk, telefoonkosten en tijd rekenen.
Het lijkt erop dat dit een bedrijf is wat even snel wil cashen, om daarna te verdwijnen wegens gebrek aan succes.
Als ik het mis heb, daag ik het bedrijf uit om tekst en uitleg te geven over waarom het redelijk zou moeten zijn om 4,50 euro te rekenen voor niets....