LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stella Lady

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
hebikweer2013

Stella Lady

Ongelezen bericht door hebikweer2013 »

Ik krijg net een betalings herinnering van €13,90 (€3,90 + €10,- herinneringskosten).
Maar ik weet van niks.

Er staat ook nergens op de factuur wat er dan besteld is.
Contact kan alleen via een duur 0900 nummer en ik heb de website gekeken en volgens mij is het een scheermes fabrikant maar mailen kan alleen met een lidnummer.
Zonder dat nummer krijg je het contact formulier niet eens te zien.

Ik ben niet van plan om lid te worden en scheermesjes...heb ik niks aan ik heb het laten weglaseren :mrgreen: .

Opvallen detail.
Ik heb de brief vandaag gekregen (31-1) en volgens de brief zou hij 24-1 al verstuurd zijn.
Lijkt me sterk..maar goed.
En of ik wil betalen voor 21-1..

Het staat wel op mijn naam maar dat kun je gewoon vinden op het internet omdat ik een bedrijf heb.
Dit is het eerste wat ik er van zie trouwens, nooit eerder post gekregen hiervan.

tenormin

Re: Stella Lady

Ongelezen bericht door tenormin »

Aangezien je geen naam o.i.d. noemt kan er bij je vraag alleen maar gegist worden. En om op alleen maar "scheermesjes" te zoeken is voor ons een beetje moeilijk om te beoordelen over wie je het hebt. Maar je hebt zelf de website, kun je ook negatief commentaar lezen over hun werkwijze?

weetnietveel

Ongelezen bericht door weetnietveel »

STELLA LADY.
Haal je reactie weg nu het nog kan.
Wijzig: te laat rim en hebikweer zijn er al.
Laatst gewijzigd door weetnietveel op 31 jan 2013 12:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Rim69

Ongelezen bericht door Rim69 »

tenormin schreef:Aangezien je geen naam o.i.d. noemt kan er bij je vraag alleen maar gegist worden. En om op alleen maar "scheermesjes" te zoeken is voor ons een beetje moeilijk om te beoordelen over wie je het hebt. Maar je hebt zelf de website, kun je ook negatief commentaar lezen over hun werkwijze?
Ja heel moeilijk te beoordelen zo. Zou het misschien om Stella Lady kunnen gaan? Zo maar een gok hoor?
Waarom zou jij trouwens moeten gaan zoeken? Kan je niet gewoon uit ervaring antwoorden? Zoeken kan een vraagsteller vast ook wel.

@TS

https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... &start=195

hebikweer2013

Ik dacht duidelijk genoeg te zijn door de naam in de titel weer te geven.
Stella Lady dus.. :mrgreen: geef niks.

hebikweer2013

Rim69 schreef:
tenormin schreef:Aangezien je geen naam o.i.d. noemt kan er bij je vraag alleen maar gegist worden. En om op alleen maar "scheermesjes" te zoeken is voor ons een beetje moeilijk om te beoordelen over wie je het hebt. Maar je hebt zelf de website, kun je ook negatief commentaar lezen over hun werkwijze?
Ja heel moeilijk te beoordelen zo. Zou het misschien om Stella Lady kunnen gaan? Zo maar een gok hoor?
Waarom zou jij trouwens moeten gaan zoeken? Kan je niet gewoon uit ervaring antwoorden? Zoeken kan een vraagsteller vast ook wel.

@TS

https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... &start=195
Ik had niet gezien dat er al een topic geopend was over dit bedrijf.
Voortaan zal ik eerst hier over het forum zoeken voor ik een topic open.

Zo te lezen zijn er meer mensen met gedonder hiermee.
Ongevraade producten en zo...Ik krijg alleen een herinnering en geen gratis mooi product...Ben ik te min? :lol:

zwemster

Ongelezen bericht door zwemster »

Hallo Beste Mensen,

Ja is inderdaad iets over scheermessen.
Ik kreeg ook een factuur binnen. Was 3,90 is verhoogd naar 13,90
ik heb niets besteld en niets ontvangen.
Heb direct gebeld naam tijd en datum genoteerd.
Mevrouw zal alles anuleren wat als ik wel moet betalen voor iets wat ik niet heb besteld en
ook niet heb ontvangen? :(
met vriendelijke groet

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Dat bedrijf zal moeten bewijzen dat u iets heeft besteld. Dat kunnen ze niet, maar vage incasso's sturen...ach, er is altijd wel iemand die er intrapt...
U heeft twee keuzes;
a) niets doen en wachten op vervolgstappen van het bedrijf.
b) brief sturen dat u de vordering betwist, geen zaken met het bedrijf heeft gedaan en dat u eventuele gerechtelijke procedures met vertrouwen tegemoet ziet. Brief NIET ondertekenen!!

Gesloten