Ik had een paar maanden geleden 2 jubileum-boeken van André van Duin besteld bij succesboeken.nl. Deze zouden per 30 oktober worden verstuurd. Gisteren ontving ik dan ook een pakketje. Echter hier zat maar 1 boek in en dus geen 2. Ik heb toen meteen naar succesboeken.nl teruggemaild hierover, maar nu (na wat heen en weer mailen) doen zij net alsof ze er 2 hebben verstuurd en betichten mij van leugens. Ze hebben me doen overtuigen van een correcte verzendwijze en dus moet ik er 2 ontvangen hebben. Een adequate verzendmethode is wel heel fijn natuurlijk, maar ik heb er toch echt maar 1 gevonden in die doos. Als het nu om een boek van een paar Euro ging, dan had ik er nu geen probleem van gemaakt, maar per boek heb ik € 50 euro betaald via iDeal destijds. Dus nu eigenlijk € 100 Euro voor 1 boek gekregen te hebben. Dat vind ik niet eerlijk. Als zij dat zeggen dan is het vast correct verstuurd, maar bij PostNL is het ook niet altijd zuivere koffie, als ik zo ooit verhalen hoor van mensen die hun pakketten niet volledig of zelfs niet ontvangen. Wat moet ik nu doen?
Heeft succcesboeken.nl echt wel 2 boeken verstuurd? Ik hou er niet van om voor leugenaar uitgemaakt te worden door succesboeken.nl Of moet ik nu juist aankloppen bij PostNL voor het jatten van de helft van mijn pakket?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Succesboeken.nl of de post?
Re: Succesboeken.nl of de post?
Er is iets wat je zelf nu kunt controleren.
Is pakket bezorgd door postnl? Zoja dan is bij track en trace het gewicht van het pakket te vinden weeg uw pakket en vergelijk.
Klopt gewicht dan is er iets fout bij de verzender.
gr Henk
Is pakket bezorgd door postnl? Zoja dan is bij track en trace het gewicht van het pakket te vinden weeg uw pakket en vergelijk.
Klopt gewicht dan is er iets fout bij de verzender.
gr Henk
Re: Succesboeken.nl of de post?
Maar dat is niet uw zaak, zij zijn verantwoordelijk voor de verzending, en als zij kiezen voor PostNL terwijl ze weten dat er daar dingen kis gaan, is dat hun risico, niet het uwe. U heeft zo te zien geen keuze in verzendwijze, er is maar 1 mogelijkheid, en dat is PostNL briefpost.Kitty84 schreef:Als zij dat zeggen dan is het vast correct verstuurd, maar bij PostNL is het ook niet altijd zuivere koffie, als ik zo ooit verhalen hoor van mensen die hun pakketten niet volledig of zelfs niet ontvangen.