LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Super site !: www.planten-bestellen.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
tessaK

Super site !: www.planten-bestellen.nl

Ongelezen bericht door tessaK »

Dit vind ik echt een goeie site, ik heb er wat besteld levering was snel
Alles is correct gegaan.
Ik heb hem ook toevegoegd aan mijn favorieten, omdat ik deze ook ga gebruiken als planten encyclopdie en er staan ook veel tuintips.

kijk zelf maar eens: http://www.planten-bestellen.nl

groetjes
Tessa

ik77

Re: Super site !: www.planten-bestellen.nl

Ongelezen bericht door ik77 »

gelukkig druipt de spam er niet vanaf :roll:

Marijke2711

Ongelezen bericht door Marijke2711 »

Pas op! De keurmerk die op deze shop staat is niet rechtseldig m.a.w. bestaat niet. De shop is ook niet bekend bij iets als thuiswinkel-club of een andere fatsoenlijke branche organisatie. Daarnaast lijkt mij de 'spontane melding' iets teveel in scene gezet.

Ik zou echt wel even tot 10 tellen voordat ik hier iets bestel.

kanovaarder

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Zojuist nog met mijn zoon gesproken die bij een groot tuincentrum werkt en al 2 X de zg JME-Award gewonnen heeft (bloembollenpresentatie).

Met de website voor mijn neus las ik dat van de Amarillesbollen
Op deze website 15,- euro
Bij zijn Intra-------vestiging 3,95 euro.

Kortom, heel goed de prijzen vergelijken loont de moeite!
Maar goed, de site zelf ziet er goed uit en geeft veel informatie.

Grootvader

Wubbo

Ongelezen bericht door Wubbo »

@kanovaarder

Onlangs heb ik ook bij deze site besteld, en moest nogal wat hebben (geen bloembollen trouwens) voor in mijn tuin….. als er iemand goed vergelijkt ben ik het wel; het scheelde mij 33,68 % om precies te zijn t.o.v. reguliere tuincentra.
(ik ben boekhouder dan heb je dat)
Als je producten vergelijkt moet je het wel goed doen.
Of te wel:

‘Met de website voor mijn neus las ik dat van de Amarillesbollen
Op deze website 15,- euro
Bij zijn Intra-------vestiging 3,95 euro.’

Mijn vraag: welke amarillesbollen, welke aantallen en welke kwaliteit in welke verpakking ??, op deze site zie ik maar liefst 50 verschillende soorten (selecteer rechts bij soorten amarilles) en ook diverse aantallen
Ik zie diverse bedragen van laag tot hoog.
Als je vergelijkt moet je het goed doen, dat soort, die maat, en die aantallen, en in die en die verpakking.

Ik ben een tuinfreak en vind deze site toch echt goed te noemen.
Een nadeel was wel dat ik 2 weken moest wachten omdat 3 soorten niet uit voorraad leverbaar waren, uiteindelijk heb ik toch alles wat ik wilde.

kanovaarder

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Webwinkels planten en bollen versus reguliere tuincentra.

Ik weet niet of u ook een verkooppraatje aan het houden bent maar aan mijn zoon die site laten zien waarop de soort Amarillesbol en de soort verpakking zichtbaar.
Als hij dan zegt dat zijn gelijke ammarilles in amarillesglas 9,95 euro kost en in showverpakking 3,95 euro dan verteld hij géén sprookjes.
Immers, hij werkt daar bij dat tuincentrum al ruim 20 jaar en doet o.a. de inkoop van bollen en tuinplanten en weet dus ook zijn prijzen te bepalen en dit onafhankelijk van wat het hoofdkantoor van die keten zou voorschrijven.

Als hij qua bollenomzet van die meer dan 48 tuincentrumvestigingen de grootste is dan zegt dit genoeg.
Trouwens, die JMA- aword staat voor Jacq Mosselman, een van de allergrootste op bollengebied.

Ik blijf er dus bij dat vergelijken van prijzen wel degelijk loont!
En niet alleen bij die web"winkels" maar juist ook bij die verschillende tuincentra.

Grootvader.

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Dat 'groene warenhuis' is voor de 13 in een dozijn producten wel goed, en vooral ook voor allerlei niet-planten prullaria, maar als je iets specifieks zoekt, dan hebben ze dat vaak niet in het assortiment. Voor een redelijk assortiment planten moet je daar dus niet zijn.

Gesloten