LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Supercartridge.nl geen aanrader.

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
bartverhagen

Supercartridge.nl geen aanrader.

Ongelezen bericht door bartverhagen »

Beste mensen,

Na een paar keer te hebben besteld via Supercartridge.nl is het compleet fout gegaan. De term "volledig compatible" is bij dit bedrijf bekend, maar niet de betekenis daarvan. Eerst via mijn moeder al 3 keer voor meer als 50 euro besteld, en nu zelf al twee keer. Maar de twee keren van mij heb ik nooit geen druppel inkt op papier gekregen. Mijn printer laten reparen, want het lag misschien daaraan. En toen waren de vorige cartridges weer niet goed, want ik had een nieuwe printer gekregen en dat was een model van na april 2007. affijn ik al mijn cartridges terug gestuurd na veel aandringen eindelijk een klein deel van mijn geld terug gekregen. Maar meneer doet er 2 weken over om te reageren via mail, ik al verschillende keren gebeld. Hij legt de fout bij mij, en zegt dat hij nog soepel is geweest met het geven van een deel van de terug betaling.

dus mensen, voor slechte service ga naar supercartridge.nl

Dirkie

Re: Supercartridge.nl geen aanrader.

Ongelezen bericht door Dirkie »

Maar de twee keren van mij heb ik nooit geen druppel inkt op papier gekregen.
Waarom, zijn de cartridges niet geleverd? Waren ze van het verkeerde tyoe? Waren ze defect? Was je papier op? Kortom meer informatie zou wenselijk zijn.
Mijn printer laten reparen, want het lag misschien daaraan.
En lag het daar aan?
En toen waren de vorige cartridges weer niet goed, want ik had een nieuwe printer gekregen en dat was een model van na april 2007. affijn ik al mijn cartridges terug gestuurd na veel aandringen eindelijk een klein deel van mijn geld terug gekregen.
Dat noem ik geen slechte service. Als je, om wat voor reden dan ook, een andere printer krijgt, waarin je eerder bestelde cartridges niet meer passen, dan vind ik het heel netjes van de cartridge leverancier om je überhaupt nog geld terug te geven. Het is namelijk niet zijn probleem, maar jouw probleem, dat je andere printer gekregen hebt.

Kortom geen slechte service, maar eerder een hele goede service volgens mij.

Gesloten