LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Surfspot

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
ABN

Surfspot

Ongelezen bericht door ABN »

Onlangs heb ik bij Surfspot Microsoft Office 2008 voor de Mac besteld. Tot mijn verbazing kreeg ik een losse CD-rom ipv het originele product. Nu blijkt achteraf dat als je software koopt bij Surfspot, je geen recht hebt op de gratis software update naar de 2011 versie. Dit staat nergens vermeld op de site. Erger nog is dat de software niet werkt en de productcode ombekend is bij Microsoft en je dus niet in aanmerking komt voor technische ondersteuning. Kortom het betreft gewoon een illegale versie die ook nog eens niet werkt.

Sorfspot weigert een oplossing aan te bieden omdat de folie is verwijderd. Kortom een heel slecht product en nog slechtere klantenservice.

Mijn advies luidt dan ook, koop nooit iets bij deze oplichters.

Guardian72
Contacteer:

Re: Surfspot

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ ABN,

overweeg om contact met de BSA op te nemen.

Als ze illegale software verkopen, is de BSA wel geinterresseerd.
Microsoft is partner van de BSA, dus ik zou hen ook op de hoogte stellen.

Overweeg eerst om surfspot nog een kans te geven.
Stuur ze een mail, en meld het probleem, je gecontstateerde gebreken / fouten - en verzoek vriendelijk om een oplossing binnen 8 dagen, en indien zij hier niet voorzien in een goede oplossing, je ze zult melden bij de BSA, Microsoft en de politie wegens het als echt verkopen van illegale software.

(BSA is de Business Software Alliance, oftwel de softwarepolitie)

Gesloten