LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sustilo: nooit kopen bij hun webwinkel

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
MWS

Sustilo: nooit kopen bij hun webwinkel

Ongelezen bericht door MWS »

Meer dan een jaar geleden heb ik een bestelling gedaan bij Sustilo. Naast dat de prijs/kwaliteit verhouding erg slecht is, was de bestelling ook nog eens veel te laat aangekomen. Ik heb de kleding teruggestuurd. En daarvan ook een ontvangstbevestiging per e-mail ontvangen. Ik ben er vanuit gegaan dat Sustilo het geld had teruggestort, zoals ik op de retourbrief heb gevraagd. Dit is echter niet gebeurt. Nu nog steeds ben ik bezig om mijn geld (€180,-!!) terug te krijgen.
Ik ben de gehele tijd aan het lijntje gehouden en mijn klacht is al meerdere malen onderzocht. Waarvan ik vervolgens niets meer hoor.
Wat wel is gebleken is dat hun administratiesysteem niet goed is bijgehouden. Nu krijg ik mijn geld niet terug, omdat hun susteem niet goed is bijgehouden. Wel kon ik een tegoedbon voor het gehele bedrag krijgen voor hun website en nog wat extra's. Ik wil simpelweg mijn geld terug, maar dat willen ze niet geven.
Nu willen ze een bewijs van mij hebben van het verzenden van het pakje. Deze heb ik niet meer, aangezien ik per mail de ontvangstbevestiging had ontvangen.

Dat ik mijn klacht via Klacht.nl heb ingediend, daar reageerde Sustilo niet vriendelijk op.

Ik raadt echt iedereen af om via Sustilo.nl aankopen te doen. Ik heb vaak via een websites kleding en andere zaken besteld. Maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. De klantonvriendelijkheid is echt bizar.

ArneLH
Contacteer:

Re: Sustilo: nooit kopen bij hun webwinkel

Ongelezen bericht door ArneLH »

Als ze zelf een ontvangstbevestiging hebben gestuurd lijkt me dat je ervan mag uitgaan dat ze ook daadwerkelijk het pakket retour hebben ontvangen...
EDIT: zo te zien is dit weer een in Turkije gevestigde shop.

Gesloten