LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tec2buy.nl
-
Tec2buy.nl
Hallo, heb wat besteld bij tec2buy.nl, schijnt een goedkope webshop te zijn . Heeft iemand al ervaring met deze shop , heb nog niks betaald.
Re: Tec2buy.nl
Op de site staat dat men gevestigd is in Strasbourg, Frankrijk aan de Rue du Saumon nr. 2, wat op een kantoorpandje lijkt. De gegevens met het BTW-nummer komen overeen met dat adres en de registratie in het Franse handelsregister bestaat ook. Dat lijkt positief.
-
Klantenservice heeft als tel nr Heerlen nl
De 'klantenservice' heeft ook een nummer in Duitsland, kunnen beiden gewoon doorgeschakeld zijn naar 1 persoon in Frankrijk.
-
toch maar gecancelled , ik vertrouw het niet.
-
Maar goed dat ik niks heb besteld , site is uit de lucht zag ik net
Heb op 3 dec een vrieskist besteld en betaald en al op 5 dec een mailtje gekregen dat die kist niet meer leverbaar was, maar keus uit 2 andere, duurdere en iets grotere kisten. Koos er 1 en die werd gebracht op 16 dec, 's avonds om 22.00 door 2 Pools sprekende mannen met een Poolse vrachtauto, direct uit Polen.. uitgepakt, dag laten staan en op een gegeven moment bekruipt je het gevoel dat er iets niet klopt.. ja..de condensor otbreekt! Gemaild en paar dagen later mailtje terug, dat er geïnformeerd is bij Bosch en hij vertelde dat de condensor ingebouwd was. Kan niet vertelde ik daarop, warmte in de isolatie brengen maakt lagere isolatie en er loopt geen leiding heen. Daarna geen mailtjes meer gehad. Ik ga nu het Min van Ec zk in kennis stellen van deze fraude en zien of er nog ergens geld te halen valt bij die EUNEX uit Straatsburg, met als directeur M.Ludophicus Zwart