Gisteren ontvingen wij een uitermate vreemd telefoontje. Na enkele seconden van stilte begon er een vrouwenstem te spreken vanaf een bandje. Zij deelde mee dat wij dankzij onze deelname aan 'een marktonderzoek' een prijs hadden gewonnen. Deze prijs was ofwel een vakantiereis van 7 nachten naar Turkije, Mallorca, Menorca of Griekenland ofwel een prijs van 10.000 euro cash! Maar om te kijken welke prijs we gewonnen hadden moesten we alleen even het volgende nummer bellen: 0909-101101. Het nummer werd nog een keer herhaald en toen heb ik de verbinding verbroken. Daarna probeerde ik vol goede moed het nummer te bellen, maar u raadt het al, geen gehoor. Na wat zoeken op internet kwam ik erachter dat dit een onbestaand nummer is.
Ik vraag me af of meer mensen iets soortgelijks hebben meegemaakt en of zoiets nog gevaarlijk kan zijn of gevolgen kan hebben voor onze telefoonrekening o.i.d. Ik vond het achteraf toch een beetje vreemd. Weet iemand hier iets over of misschien wat we er mee moeten doen??
Bedankt.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] telefonie
Re: telefonie
dubbel plaatsen is echt niet nodig hoor !!!
Re: telefonie
Jorien kijk even op het forum kansspelen en loterijen en je weet alles wat je weten wilt. m.v.g. Ronald