LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telefoon-onderdelenshop.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Pauly82

Telefoon-onderdelenshop.nl

Ongelezen bericht door Pauly82 »

Hallo,

is iemand bekend met deze firma? Ook bekend als K&K Websupply en vervallen handelsnaam Kuipers&kesteren.

voor mijn new Ipad een smartcover besteld. Deze is binnen enkele dagen netjes door mijn ontvangen maar het type smartcover werkt niet. Het scherm van de Ipad moet automatisch aangaan maar dat was niet zo. Na een paar keer heen en weer gemaild te hebben moest ik uiteindelijk het product terug sturen. Het bedrijf wilde natuurlijk niet eerst een nieuwe opsturen.

Vandaag krijg ik een mailtje waarin staat dat ik geen nieuw product krijg omdat de "oude" defect is oftewel in zeer slechte staat. Metaal kapot terwijl dat niet mogelijk is. Het riekt al naar oplichting. :twisted: :twisted: Ik heb het expres via de postkamer van werk laten verlopen en nooit zijn hier klachten geweest over de manier van pakketjes versturen.

Hoe sterk sta ik? Het is natuurlijk hun woord tegen de mijne. Hebben nog meer mensen last gehad met dit bedrijf?

Ook leveren zij een kortingscode bij de producten die niet eens te gebruiken is bij de volgende bestelling :twisted: .

hoop dat iemand meer weet!

thomasthomas

Re: Telefoon-onderdelenshop.nl

Ongelezen bericht door thomasthomas »

Op 4 juli Samsung GT-i9100 Galaxy S2 Display Unit Zwart van besteld, na 9 dagen nog steeds niet binnen.
Een aantal mailwisselingen gehad met telefoon-onderdelenshop maar zij bleven volhouden dat zij mijn produkt hadden verzonden (aangetekend), maar zij kunnen mij de tack en tracecode niet geven.
Op hun site staan allemaal positive reviews, niet intuinen dus!.

dhc

Re: Telefoon-onderdelenshop.nl

Ongelezen bericht door dhc »

Niet zo netjes makker, inbreken in het (dode) topic van een ander....

Gesloten