heb op 5 april l.l. een steamer teruggestuurd, heb hier het bewijs van post tnt en het volgen via track en trace, is volgens die gegevens op 6 april l.l. afgeleverd in almere bolderweg 35, echter het is niet bij tell sell ontvangen zeggen ze,
dus kunnen het geld niet teruggeven.dus wat nu te doen???????????
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tell sell
Re: tell sell
Je hebt het neem ik aan naar het juiste adres gestuurd?
Vraag bij TNT zelf een kopie van naam en handtekening op van degene die voor het pakket heeft getekend. Controleer hoe lang het track en trace blijft werken van de site en maak er voor de veiligheid een afdruk van op papier of iets dergelijks. Zodat je bewijzen op papier verzameld.
Stuur per aangetekende post een ingebrekestelling en "eis" dat ze het bedrag binnen een redelijke termijn op je rekening storten. Geven ze hieraan geen gehoor geef dan aan in de brief dat je andere wegen gaat bewandelen om de vordering te innen waarbij de kosten geheel op Tell Sell verhaald zullen worden.
Komt het zover dan kun je de rechtsbijstand inschakelen of een incassobureau. (ja ook particulieren kunnen een incassobureau inschakelen).
Stuur per aangetekende post een ingebrekestelling en "eis" dat ze het bedrag binnen een redelijke termijn op je rekening storten. Geven ze hieraan geen gehoor geef dan aan in de brief dat je andere wegen gaat bewandelen om de vordering te innen waarbij de kosten geheel op Tell Sell verhaald zullen worden.
Komt het zover dan kun je de rechtsbijstand inschakelen of een incassobureau. (ja ook particulieren kunnen een incassobureau inschakelen).
-
pienvanL-S
heb al kopie van track en trace. tell sell zei ook dat ze het gezien hadden op track en trace.
maar er hoefde niet voor getekend te worden, en dus kon tnt geen handtekening
lijst geven.
ik heb tegen tnt al gezegd dat ik in geval zij niet betalen, ik het met consumenten
bond zou gaan opnemen.
ben geen lid meer daar, dus moet ik eerst weer me aanmelden als lid.
dus jij, Emmy zegt; eerst aangetekend schrijven sturen.
ga ik nu eerst proberen. bedankt voor je reactie. gr.pien
maar er hoefde niet voor getekend te worden, en dus kon tnt geen handtekening
lijst geven.
ik heb tegen tnt al gezegd dat ik in geval zij niet betalen, ik het met consumenten
bond zou gaan opnemen.
ben geen lid meer daar, dus moet ik eerst weer me aanmelden als lid.
dus jij, Emmy zegt; eerst aangetekend schrijven sturen.
Ja, eerst schrijven. Zet er wel expliciet in dat het een ingebrekestelling is.pienvanL-S schreef:dus jij, Emmy zegt; eerst aangetekend schrijven sturen.
Graag gedaan, hoor graag hoe het afloopt.
-
pienvanL-S
ik heb gisteren van telsell mail ontvangen dat het pakket ontvangen is.
en dat ik uiterlijk 8/6 mijn geld terug zal ontvangen.
nog bedankt voor de tips. gr. pien
en dat ik uiterlijk 8/6 mijn geld terug zal ontvangen.
nog bedankt voor de tips. gr. pien