| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telsell levert geen Zumba!
Telsell levert geen Zumba!
26 februari heeft mijn vrouw een zumba-pakket online besteld via Telsell. 25 maart is deze de 1e keer verzonden maar nooit geleverd. Na een onderzoek door de post en ettelijke telefoontjes werd er eindelijk een 2e pakket verstuurd. Hier wachten we nu 30 juli nog altijd op! Heb in de tussentijd al talloze keren gebeld (35 cent per minuut) en krijg altijd weer hetzelfde verhaal. Ja, er is een probleem met de levering van zumba, de leverancier heeft niet uitgeleverd maar de volgende levering is over 1 tot 6 weken binnen (termijn wijzigt per telefoontje en per medewerker). 7 juli heb ik gebeld, toen kon men mij verzekeren dat de levering uiterlijk binnen 3 weken bij ons binnen moest zijn. Nu eind juli (vandaag de 30e juli) wederom gebeld want, er is nog altijd geen zumba. U raadt het wel, levering niet binnengekomen, problemen, en volgende was over maar liefst 6 weken binnen. Kortom ons advies voor mensen die zumba willen kopen: zelfs met een roeiboot haal je zumba sneller zelf in Miami dan dat je op telsell moet wachten. Drie keer raden of wij hier nog ooit iets gaan bestellen....
-
stofzuigertje
Re: Telsell levert geen Zumba!
Ik zie nog wel reclame langskomen en het is gratis als DVD te downloaden bij The Pirate.... of mag ik geen reclame meer maken voor deze volgens brein niet legale firma?
Ik was het afgelopen week spuugzat met Telsell. 6 maanden wachten op producten! Dus een halve minuut gegoogled en via een ander besteld. Inmiddels is mijn vrouw dus aan het zumba-en. Hoezo nog zes weken wachten? Telsell tot de volgende failissementsuitverkoop!
-
Consumentjeopzoek
Hallo,
Ook ik was dom genoeg om bij tellsell zumba te bestellen. Toen na 10 dagen na afschrijving van het geld, nog steeds geen zumba geleverd was, heb ik gemaild. En nog eens gemaild en nog eens gemaild. Helaas geen antwoord. Gebeld, kwam er niet door heen. Uit frustraties de verkooplijn gebeld, waar ik natuur wel direct iemand aan de lijn kreeg, die mij vertelde dat men wist van het probleem dat er wel werd afgeschreven terwijl nog lang niet geleverd kan worden. Doorverbinden met klantenservice doen ze niet, ik moest zelf maar contract zien te krijgen.En , het is blijkbaar heel normaal dat je na anderhalve week nog geen reactie op je e-mail hebt....
Uiteindelijk heb ik de order geannuleerd en het bedrag gestorneerd via de bank.
Schetst mijn verbazing, 1 week later bij de buren afgeleverd! Weer gemaild, geen reactie, geen afschrijving.
Voor iedereen die overweegt bij dit bedrijf te bestellen, ik raad het bij deze zeer af!
M.v.g.
Ook ik was dom genoeg om bij tellsell zumba te bestellen. Toen na 10 dagen na afschrijving van het geld, nog steeds geen zumba geleverd was, heb ik gemaild. En nog eens gemaild en nog eens gemaild. Helaas geen antwoord. Gebeld, kwam er niet door heen. Uit frustraties de verkooplijn gebeld, waar ik natuur wel direct iemand aan de lijn kreeg, die mij vertelde dat men wist van het probleem dat er wel werd afgeschreven terwijl nog lang niet geleverd kan worden. Doorverbinden met klantenservice doen ze niet, ik moest zelf maar contract zien te krijgen.En , het is blijkbaar heel normaal dat je na anderhalve week nog geen reactie op je e-mail hebt....
Uiteindelijk heb ik de order geannuleerd en het bedrag gestorneerd via de bank.
Schetst mijn verbazing, 1 week later bij de buren afgeleverd! Weer gemaild, geen reactie, geen afschrijving.
Voor iedereen die overweegt bij dit bedrijf te bestellen, ik raad het bij deze zeer af!
M.v.g.
Je bent echt wel dom om bij TellSell te gaan kopen!
Bij Tellsell kost een product bijvoorbeeld €125,- en bij Blokker €29,95.
Dat heb ik al veel vaker gezien.
Trek je conclusie.
Bij Tellsell kost een product bijvoorbeeld €125,- en bij Blokker €29,95.
Dat heb ik al veel vaker gezien.
Trek je conclusie.
Beste dames, heren en mede shop-aholics,
even een waarschuwing: KOOP NOOIT IETS BIJ TEL_SELL!!!!
Normaal gezien koop ik nooit iets via tv en zelden iets via internet (omdat shoppen met een vriendin namelijk eens zo leuk is
) maar 'k heb me laten verleiden tot de aankoop van zumba fitness. Ik wijt het aan een moment van verstandsverbijstering...
Bestelling geplaatst op 20 februari en vorige (17 augustus) het pakket aangekregen. Heel wat problemen gehad...
Dit is mijn getuigenis:
Na de bestelling kreeg ik een maand later een pakket aan, de inhoud was verkeerd en zelfs op het factuur stond een andere naam en adres.
Na verschillende mail en telefoons krijg ik reactie van telsell dat ik het pakket terug naar hen moet opsturen en de kosten zouden nadien afgetrokken worden van mijn factuur.
Ik hoor weer 2 maand niets meer... dus dan nam ik zelf maar weer contact op. Een hele uitleg: pakket was nog niet verwerkt maar het zou wel in orde komen.
Uit het niets krijg ik ineens een aanmaning tot betaling aan met de dreiging dat als ik de som niet betaal een deurwaarder langs krijg.
Na een telefoon naar telsell moet ik zelf de betaalfirma contacteren ?!
weer hoor ik een maand niets... een aangetekende brief gestuurd, verschilllende mails...
In augustus krijg ik eindelijk mijn pakket aan. Op het factuur zijn mijn kosten van het terug gestuurde pakket niet afgetrokken.
Op aanraden van test-aankoop moet ik de kosten die ik heb gemaakt aftrekken van het totaalbedrag en dat betalen...
Ben benieuwd...
korte samenvatting:
6 maanden miserie voor een stom zumba pakket!!!! dit is het echt niet waard! koop nooit iets bij telsell, laat je niet in verleiding brengen!!!
Tips zijn welkom...
mvg,
jasmien
(heb al meerdere contacten gehad met de belgische consumenten organisatie test-aankoop)
even een waarschuwing: KOOP NOOIT IETS BIJ TEL_SELL!!!!
Normaal gezien koop ik nooit iets via tv en zelden iets via internet (omdat shoppen met een vriendin namelijk eens zo leuk is
Bestelling geplaatst op 20 februari en vorige (17 augustus) het pakket aangekregen. Heel wat problemen gehad...
Dit is mijn getuigenis:
Na de bestelling kreeg ik een maand later een pakket aan, de inhoud was verkeerd en zelfs op het factuur stond een andere naam en adres.
Na verschillende mail en telefoons krijg ik reactie van telsell dat ik het pakket terug naar hen moet opsturen en de kosten zouden nadien afgetrokken worden van mijn factuur.
Ik hoor weer 2 maand niets meer... dus dan nam ik zelf maar weer contact op. Een hele uitleg: pakket was nog niet verwerkt maar het zou wel in orde komen.
Uit het niets krijg ik ineens een aanmaning tot betaling aan met de dreiging dat als ik de som niet betaal een deurwaarder langs krijg.
Na een telefoon naar telsell moet ik zelf de betaalfirma contacteren ?!
weer hoor ik een maand niets... een aangetekende brief gestuurd, verschilllende mails...
In augustus krijg ik eindelijk mijn pakket aan. Op het factuur zijn mijn kosten van het terug gestuurde pakket niet afgetrokken.
Op aanraden van test-aankoop moet ik de kosten die ik heb gemaakt aftrekken van het totaalbedrag en dat betalen...
Ben benieuwd...
korte samenvatting:
6 maanden miserie voor een stom zumba pakket!!!! dit is het echt niet waard! koop nooit iets bij telsell, laat je niet in verleiding brengen!!!
Tips zijn welkom...
mvg,
jasmien
(heb al meerdere contacten gehad met de belgische consumenten organisatie test-aankoop)