LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tic Tac Photo na 4 maanden nog niets ontvangen!(tictacphoto)

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
basvoet

Tic Tac Photo na 4 maanden nog niets ontvangen!(tictacphoto)

Ongelezen bericht door basvoet »

Dit is mijn eerste post op dit forum, en ik begin meteen met klagen...

Ik heb namelijk bijzonder slechte ervaringen met http://www.TicTacPhoto.com. Op deze site heb ik op 22 april 2010 een fotoalbum besteld. Via mijn werk kreeg ik een zogenaamde tinteling (http://www.tintelingen.nl) waarmee ik bij TicTacPhoto een gratis fotoalbum kon bestellen. Ondertussen is het 23 augustus en heb ik nog helemaal geen album ontvangen!
Het enige dat ik krijg is een berg mails met welgemeende nepexcuses, en dat al vier maanden lang.

Een voorbeeld van een mailtje terug:
"Beste klant,
Omwille van het grote succes van de aanbieding, die ook u heeft genoten voor het verkrijgen van een gratis fotoboek, zijn wij genoodzaakt de productie procedure te wijzigen.
We doen er alles aan uw bestelling zo snel mogelijk te kunnen verzenden.
Hierdoor zal uw bestelling pas eind Juni in productie kunnen gaan.
Met Vriendelijke Groeten, " (3 augustus 2010)

Met andere woorden, "Je krijgt een gratis fotoboek dus je moet niet lullen". (Ook vreemd dat ze zogenaamd eind juni mijn boek in productie zullen gaan nemen, terwijl het toen begin augustus was!)

Ik vind dit te belachelijk voor woorden.
Zijn er meer mensen die hier zulke ervaringen mee hebben? Wat moet ik hier nou mee? Het enige wat ik wil is mijn fotoalbum, en verder hoef ik niks meer met dit hele bedrijf te maken te hebben.

Als je wilt kan ik alle berichten zo laten zien die heen en weer gegaan zijn.

Weet iemand raad? Alvast bedankt!

Bas Voet

Guardian72
Contacteer:

Re: Tic Tac Photo na 4 maanden nog niets ontvangen!(tictacphoto)

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Probeer eens het algemene technische contact:
http://whois.domaintools.com/tictacphoto.com

jmbourg.

Mischien dat die kan helpen.

Ze adverteren trouwens met verzending binnen 5 werkdagen.

Ook zou ik contact met die tinteldingen opnemen, vragen of dit de bedoeling is.
Een waardeloos bedrijf zou men geen zaken mee willen doen, omdat dit toch ook op hun afstraalt.

Succes.

b1angel

Ongelezen bericht door b1angel »

Ook ik heb via een Tinteling een album bij TicTacPhoto besteld.
Bestelling op 13 juni gedaan en betaald en ook tot nu toe geen album. Ik krijg dezelfde tot nu toe loze beloftes "eind juli wordt uw album in produktie genomen" als reactie en de melding dat ik een 50 % kortingsbon krijg voor het ongemak wanneer mijn bestelling geleverd wordt.

Momenteel is het ook niet mogelijk om te vragen waar het album blijft aangezien dat deel van de site offline is voor service met een einddatum welke nu al een paar keer verschoven is (nu tot 07/09/2010 en vorige week tot 30/08/2010).

Ik heb ook geprobeerd bij Tintelingen iets te laten weten over TicTacPhoto zoals Guardian72 aangeeft, maar van hen heb ik helaas ook nog niets mogen vernemen.

Tintelingen

Ongelezen bericht door Tintelingen »

Reactie van Tintelingen B.V.

Graag reageren wij op de klacht inzake de TicTac fotoalbums die men kon bestellen via een voucher van Tintelingen.

Al enige tijd trachten wij te achterhalen wat de oorzaak is van de vertraagde of zelfs helemaal niet geleverde fotoalbums, besteld bij TicTac.

Wij vernamen gisterenochtend dat het bedrijf achter TicTac Photo (Kordell & Kordell te Brussel) failliet is, wat de reden is voor de vertraagde leveringen van de fotoalbums tot zelfs de niet geleverde fotoalbums. Wij betreuren uiteraard deze gang van zaken maar dit verklaart zeker de gebrekkige communicatie van TicTac Photo, de laatste 6 maanden.

De curator van het failliete bedrijf heeft bevestigd dat er vergevorderde gesprekken plaatsvinden inzake een potentiële overname. De onderhandelingen verlopen vlot zodat mogelijk snel een doorstart kan worden gemaakt. Wij hebben op dit ogenblik helaas nog geen zicht op de status van de uitstaande orders, die via een Tintelingen code zijn geplaatst. Uiteraard volgen we deze zaak nauwkeurig en zodra er voor ons meer duidelijkheid is zullen wij de Tintelingen klanten verder informeren over de stand van zaken.

Voor meer informatie en uw vragen kunt u terecht op onderstaand telefoonnummer of e-mail adres.

Tintelingen

T: 073-690 40 50
E: [email protected]
W:www.tintelingen.nl

marjag

Ongelezen bericht door marjag »

De achterliggende maatschappij was failliet gegaan. Inmiddels is er een doorstart en ik kreeg een melding dat ze ook de voor 31-8 bestelde albums uit gaan leveren, maar dat er nog een behoorlijke achterstand is in te lopen.

Ik heb gisteren eindelijk het eerste van 2 bestelde albums ontvangen. Het album was besteld op 16-8.

Gesloten