LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Time Life
Time Life
Zo heb ik ff een partij staan schelden....
Had ik een cd gekocht via internet bij de Time Life
alles goed gelezen etc.
Krijg netjes de mailtjes dat ik een bestelling had gedaan en dat de order werd opgestuurd...
Tot heden niks ontvangen hoor.. maar het mooiste moet nog komen
3 dagen na bestelling word er een bedrag afgeschreven van mijn rekening afgeschreven 21.46 euro.. ik denk nou ja dan zal die cd ook wel snel komen...
maar niks was minder waar...
Maand later 21-3 word er weer een bedrag afgeschreven door hun: enu nu 26.46 euro..
Ik link dat ik eigelijk al was bellen met die lui.. ik vragen wat er nu aan de hand was een waarom ik nog niks gekregen had, maar wel afschrijvingen had
nou het was dan wel verstuurd maar waarschijnlijk bij de post verkeerd gegaan... of dat iemand anders het pakket heeft aangenomen waar dus niks van waar is want TPG weet van niks
Ik denk na jaa krijg nou wat je krijgt op de site van Time-Life de garantie dat het goed verstuurd word.
Al om al na 4 telefoontjes waarin ze elke keer weer beloofden het geld dan terug te storten heb ik maar besloten om eens een goede boze mail te sturen ..
Nou wacht ik nog op antwoord maar heb ze de week 16 de kans gegeven om te reageren anders ga ik het echt hoger opzoeken.
Ik heb het zeker met hun gehad!
Ik raad ook echt aan om eerst goed alles te overwegen voordat je daar iets koopt.
Ik hoop dat er meer mensen zijn die dit hebben meegemaakt en graag hoor ik daar dan van via het forum.
Had ik een cd gekocht via internet bij de Time Life
alles goed gelezen etc.
Krijg netjes de mailtjes dat ik een bestelling had gedaan en dat de order werd opgestuurd...
Tot heden niks ontvangen hoor.. maar het mooiste moet nog komen
3 dagen na bestelling word er een bedrag afgeschreven van mijn rekening afgeschreven 21.46 euro.. ik denk nou ja dan zal die cd ook wel snel komen...
maar niks was minder waar...
Maand later 21-3 word er weer een bedrag afgeschreven door hun: enu nu 26.46 euro..
Ik link dat ik eigelijk al was bellen met die lui.. ik vragen wat er nu aan de hand was een waarom ik nog niks gekregen had, maar wel afschrijvingen had
nou het was dan wel verstuurd maar waarschijnlijk bij de post verkeerd gegaan... of dat iemand anders het pakket heeft aangenomen waar dus niks van waar is want TPG weet van niks
Ik denk na jaa krijg nou wat je krijgt op de site van Time-Life de garantie dat het goed verstuurd word.
Al om al na 4 telefoontjes waarin ze elke keer weer beloofden het geld dan terug te storten heb ik maar besloten om eens een goede boze mail te sturen ..
Nou wacht ik nog op antwoord maar heb ze de week 16 de kans gegeven om te reageren anders ga ik het echt hoger opzoeken.
Ik heb het zeker met hun gehad!
Ik raad ook echt aan om eerst goed alles te overwegen voordat je daar iets koopt.
Ik hoop dat er meer mensen zijn die dit hebben meegemaakt en graag hoor ik daar dan van via het forum.
Re: Time Life
Time Life is nogal hardleers: bij hen kun je ook artikelen kopen als je al bijna 11 jaar dood bent.
Mijn vader is in mei 1994 overleden, en krijgt nog steeds een klantenkaart toegestuurd, met daarnaast de meest fantastische aanbiedingen. Ik heb ze dat al een paar keer aan het verstand gebracht, dat mijn moeder dit niet kan waarderen, maar het is aan dovemans-oren gericht.
Zo gaat men dus kennelijk ook om als het gaat om betalingen. Innen, daar zijn ze als de kippen bij, het uitleveren van bestelde artikelen duurt helaas een klein beetje langer.
Mijn vader is in mei 1994 overleden, en krijgt nog steeds een klantenkaart toegestuurd, met daarnaast de meest fantastische aanbiedingen. Ik heb ze dat al een paar keer aan het verstand gebracht, dat mijn moeder dit niet kan waarderen, maar het is aan dovemans-oren gericht.
Zo gaat men dus kennelijk ook om als het gaat om betalingen. Innen, daar zijn ze als de kippen bij, het uitleveren van bestelde artikelen duurt helaas een klein beetje langer.
Re: Time Life
Nou over Time Life kan ik ook nog een boekje opendoen. Wat een neppers zijn dat zeg. En inderdaad met het afschrijven van het te innen bedrag zijn ze zeer snel.
Ik heb net als zoveel mensen ook een cd bij T.L. gekocht. Gezien op TV in een reklame an hun. Als je dan binnen 10 min. belt krijg je € 5 korting en een 2e cd gratis. Nou ik heb het geweten, hoor. Ik bleek een hele serie te hebben bestelt terwijl ik maar één cd wilde hebben. Nadat het bedrag was afgeschreven zou het binnen 2 wkn. geleverd worden. Dus ik heb rustig afgewacht en aan het einde van de 3e week heb ik gebeld. Zij beweren dat ze mij die hadden toegestuurd en ik moest het maar bij mijn buren na vragen. Nou dat heb ik in eerste instantie dan ook gedaan, je weet maar nooit. Toch? Er gingen een paar dagen voorbij en nog steeds niets. Ik weer gebeld en deze keer heb ik om een trackingnr. van TPG gevraagd zodat ik zelf er achteraan kon. Hadden ze niet!? Stel je voor. Ze sturen dagelijks weet niet hoeveel pakjes. Toen ben ik een beetje onvriendelijker geworden en ze hebben me toen de cd alsnog opgestuurd (maar geen gratis cd want die zou met de volgende zending komen) Ik had ze beloofd dat als de andere alsnog zou komen ik deze dan terug zou sturen. Nou die moet nog steeds komen hoor. Intussen werden steeds maar bedragen afgeschreven en geen cd's. Ik ben op een gegeven moment zo boos geworden dat ik besloten had om niet meer te bellen maar de bedragen gewoon te laten storneren. Ik kreeg toen op eens wel een pakje van hun welke ik dan ook ongeopend heb teruggestuurd via de post. Gelukkig bewaar ik altijd alles en op een gegeven moment kreeg ik dan ook een herinnering van ze. Toen heb ik wel gebeld en de hele zaak nogmaals uitgelegd. Ze zouden het (voor de zoveelste keer)aanpassen in de computer. Ik heb uiteindelijk het verzendbewijs met een begeleidend briefje naar ze toegefaxt en sindsdien zijn er geen bedragen meer afgeboekt. Ik weet voor de volgende keer wel beter.
Trouwens mijn moeder krijgt ook nog geregeld post van hun ondanks dat ze al bijna 2 jaar dood is. Knap he? Geweldige firma en zo meegaand met hun klanten!!!!
Ik heb net als zoveel mensen ook een cd bij T.L. gekocht. Gezien op TV in een reklame an hun. Als je dan binnen 10 min. belt krijg je € 5 korting en een 2e cd gratis. Nou ik heb het geweten, hoor. Ik bleek een hele serie te hebben bestelt terwijl ik maar één cd wilde hebben. Nadat het bedrag was afgeschreven zou het binnen 2 wkn. geleverd worden. Dus ik heb rustig afgewacht en aan het einde van de 3e week heb ik gebeld. Zij beweren dat ze mij die hadden toegestuurd en ik moest het maar bij mijn buren na vragen. Nou dat heb ik in eerste instantie dan ook gedaan, je weet maar nooit. Toch? Er gingen een paar dagen voorbij en nog steeds niets. Ik weer gebeld en deze keer heb ik om een trackingnr. van TPG gevraagd zodat ik zelf er achteraan kon. Hadden ze niet!? Stel je voor. Ze sturen dagelijks weet niet hoeveel pakjes. Toen ben ik een beetje onvriendelijker geworden en ze hebben me toen de cd alsnog opgestuurd (maar geen gratis cd want die zou met de volgende zending komen) Ik had ze beloofd dat als de andere alsnog zou komen ik deze dan terug zou sturen. Nou die moet nog steeds komen hoor. Intussen werden steeds maar bedragen afgeschreven en geen cd's. Ik ben op een gegeven moment zo boos geworden dat ik besloten had om niet meer te bellen maar de bedragen gewoon te laten storneren. Ik kreeg toen op eens wel een pakje van hun welke ik dan ook ongeopend heb teruggestuurd via de post. Gelukkig bewaar ik altijd alles en op een gegeven moment kreeg ik dan ook een herinnering van ze. Toen heb ik wel gebeld en de hele zaak nogmaals uitgelegd. Ze zouden het (voor de zoveelste keer)aanpassen in de computer. Ik heb uiteindelijk het verzendbewijs met een begeleidend briefje naar ze toegefaxt en sindsdien zijn er geen bedragen meer afgeboekt. Ik weet voor de volgende keer wel beter.
Trouwens mijn moeder krijgt ook nog geregeld post van hun ondanks dat ze al bijna 2 jaar dood is. Knap he? Geweldige firma en zo meegaand met hun klanten!!!!
Re: Time Life
ik heb ook een time lifes video band gekocht over oude heden van national geographics, de eerste video was goed ( over de farao's ) maar de tweede en de derde was LEEG, geen beeld en geen geluid. Om terug te geven heeft geen zin omdat ze ontkenend dat hun video band leeg waren, dus dat was een dure koop bij het goedkoop ???
Re: Time Life
En wat te denken als je dus wel een serie wilt ontvangen.
Ik kreeg gewoon dezelfde c.d.'s
twee keer 1971 en twee keer 1978, toen wilde ik stoppen
Maar als ik zie dat er geld van mijn rekening wordt gehouden bel ik meteen de bank zodat ze het nog terug kunnen halen.
Ik kreeg gewoon dezelfde c.d.'s
twee keer 1971 en twee keer 1978, toen wilde ik stoppen
Maar als ik zie dat er geld van mijn rekening wordt gehouden bel ik meteen de bank zodat ze het nog terug kunnen halen.
Re: Time Life
Ik scheld niet gauw, hoor, maar TIMELIFE S.U.C.K.S.
Medewerkers van TIME LIFE, lezen jullie het TROSforum ook? Het is te hopen, dat jullie er lering uit trekken, maar gezien mijn ervaringen met jullie, denk ik dat dat niet snel zal gebeuren. Waren jullie leveringen maar net zo mooi en betrouwbaar als jullie gladde commercials.
Medewerkers van TIME LIFE, lezen jullie het TROSforum ook? Het is te hopen, dat jullie er lering uit trekken, maar gezien mijn ervaringen met jullie, denk ik dat dat niet snel zal gebeuren. Waren jullie leveringen maar net zo mooi en betrouwbaar als jullie gladde commercials.
Re: Time Life
Ja de mooie reclames van Time-Life, de beloofde 11 CD,s bleken er bij levering dus maar zeven te zijn.
Ik gebeld, moest de geleverde maar opsturen dan zou het worden opgelost.
Is nu al weer bijna drie weken geleden dat ik het heb teruggestuurd, maar nog steeds geen nieuwe levering gezien.
Maar wel al ruim 75 euro afgeschreven van mijn girorekening.
Volgens mij kan je trouwens een automatische afschrijving via de giro klantenservice terug laten boeken, maar dat weet ik niet zeker.
groetjes Willempie S.[/i]
Ik gebeld, moest de geleverde maar opsturen dan zou het worden opgelost.
Is nu al weer bijna drie weken geleden dat ik het heb teruggestuurd, maar nog steeds geen nieuwe levering gezien.
Maar wel al ruim 75 euro afgeschreven van mijn girorekening.
Volgens mij kan je trouwens een automatische afschrijving via de giro klantenservice terug laten boeken, maar dat weet ik niet zeker.
groetjes Willempie S.[/i]
Re: Time Life
Probeer het eens op 0800 0400. Wanneer je het uitlegt, boeken ze het bedrag terug. Moet je eens kijken hoe snel TIME life aan de telefoon hangt, omdat het bedrag nog open staat.
Dan kun je mooi uitleggen waarOM je het hebt laten terugboeken. Grote kans dat ze het dan in orde maken, omdat ze anders immers een klant kwijt zijn.
Dan kun je mooi uitleggen waarOM je het hebt laten terugboeken. Grote kans dat ze het dan in orde maken, omdat ze anders immers een klant kwijt zijn.
Re: Time Life
Heb laatst met hun aan telefoon gehangen over cd,s.
kreeg brief van een incasso bureau dat ik niet betaalde.
dit ging over het begin van 2002.
heb hun verteld dat ik het retour had gestuurd omdat cd niet aan verwachtingen voldeed.
vroegen ze of ik het bewijs van retourzending nog had, na meer als 3 jaar had ik dit niet meer.
heb tot nog toe niks meer gehoord.
die moeten hun administratie eens nakijken en daar fatsoenlijk personeel neer zetten voor ze mensen gaan dreigen met van alles.
kreeg brief van een incasso bureau dat ik niet betaalde.
dit ging over het begin van 2002.
heb hun verteld dat ik het retour had gestuurd omdat cd niet aan verwachtingen voldeed.
vroegen ze of ik het bewijs van retourzending nog had, na meer als 3 jaar had ik dit niet meer.
heb tot nog toe niks meer gehoord.
die moeten hun administratie eens nakijken en daar fatsoenlijk personeel neer zetten voor ze mensen gaan dreigen met van alles.