LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tinydodo

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
fikenscher

tinydodo

Ongelezen bericht door fikenscher »

Ik heb een paar weken geleden iets besteld en betaald via de website www.tinydodo.nl, maar helaas niets ontvangen. De mails die ik ze stuur komen terug als undeliverable en de telefoon gaat over, maar wordt niet opgenomen.
Omdat ik vaak via webwinkels koop en er vooralsnog nooit iets fout is gegaan ben ik misschien te goed van vertrouwen geweest.
Weet iemand een weg die ik kan bewandelen om mijn geld terug te krijgen of om alsnog de bestelde producten te ontvangen.

Bedankt

Jet77

Re: tinydodo

Ongelezen bericht door Jet77 »

Ik zit nu met hetzelfde probleem. Bestelling geplaatst en betaald. Bevestiging hiervan ontvangen, maar geen goederen. Op e-mails en telefoontjes wordt niet gereageerd. Ben daarom erg benieuwd of u uw goederen nog ontvangen heeft. Ik heb namelijk met een van de leveranciers gebeld en die hebben de afgelopen 2 weken ook al geen contact met de eigenaar gekregen. Dit vind ik een zeer onbetrouwbare internetwinkel.

Friedavanbrug

Ongelezen bericht door Friedavanbrug »

OOk wij hebben zeer slechte ervaringen met Tiny Dodo, webwinkel. Nadat de ontvangen artikelen door ons retour zijn gestuurd (ze waren niet in goede staat) zou ons het geld worden geretourneerd, zo stond op de site vermeld. Dit is tot op heden nog steeds niet het geval.We hebben herhaaldelijk contact proberen op te nemen , maar hier wordt niet op gereageerd. Iemand een suggestie hoe we met hen in contact kunnen komen?
Groet
Frieda

Jet77

Ik heb vandaag contact gehad met een van de leveranciers. Deze heeft nav mijn eerdere contact met haar contact gezocht met de eigenaar van tinydodo (deze zou overigens in het buitenland wonen). Hij heeft bij haar aangegeven dat hij achterloopt met het beantwoorden van zijn e-mails en dat deze alsnog afgehandeld gaan worden. Zij heeft overigens geen slechte ervaringen met tinydodo. Hij zou zijn afspraken nakomen. Ik ben benieuwd!

dbuitenhuis

Ongelezen bericht door dbuitenhuis »

Ik had ook een bestelling geplaatst, nooit geen reacties via mail en telefoon. Heb het bedrijf misi bv gebelt. google. en die mijn klacht laten horen, is volgens mij het moederbedrijf waaronder tinydodo valt. had binnen 2 uur een mail gekregen van de eigenaar van tinydodo.

succes .

Jet77

Ook ik had een e-mail gestuurd naar misi (zoetermeer). Kort daarna kreeg ik een e-mail van tinydodo dat de goederen niet meer te leveren waren. Vandaag (een week later) heb ik mijn geld retour ontvangen.

jdeb

Ongelezen bericht door jdeb »

Ik heb in januari 2009 bij tinydodo een bestelling gedaan ,
daarvan heb ik een deel ontvangen en het andere niet.
Ook het bedrijf misi reageert bij mij niet op mijn e-mails.
Tinydodo al helemaal niet.
Ik wilt toch echt graag mijn geld terug.
Iemand nog tips ????

Jet77

Tiny dodo (met spatie) staat bij de kamer van koophandel ingeschreven als keekeboo in Wolvega. Via google kan je achter het telefoonnummer komen. Misschien het proberen waard. Ik zou ook met misi bellen. Bij genoeg klachten gaan zijn misschien ook actie ondernemen. Ik heb het geprobeerd via wallaboo, de leverancier van de voetenzak die ik wilde bestellen. Zij hebben contact opgenomen met de eigenaar van tinydodo met het verzoek mijn klacht af te handelen. Ik heb overigens mijn betaling terug ontvangen vanuit Wyoming.

jdeb

Zouden ze failliet zijn ? Ik begrijp niet dat er nu zoveel problemen zijn met hun site , terwijl ik er vorig jaar tevreden over was.
Ik begrijp ook niet dat er gewoon nog steeds bestellingen geplaatst kunnen worden via hun site.
Wat raar dat de terug betaling daar vandaan kwam !

JvGin

Ongelezen bericht door JvGin »

Via internet is het vestigingsadres van de onderneming te traceren.

De website is niet meer in de lucht. Voor diegene die nog geld of goederen van deze onderneming tegoed hebben.
Ik adviseer om een aangetekende brief met handtekening retour te sturen alsmede per gewone post met een in gebreke stelling. En een termijn van 14 dagen om alles in orde te brengen.
Ik weet niet om welk bedrag het gaat, wellicht is het wijs om wanneer hier niet naar behoren op wordt gereageerd met elkaar in contact te treden en samen een advocaat in de arm te nemen.
Let wel; de meeste advocaten nemen dit soort zaken pas aan wanneer het belang € 5000,00 of meer is. Advocaten blijven tenslotte dure jongens.

Gr.JvGin

jdeb

Hun site werkt nog wel hoor !
Je kunt er zoals ik zie helaas nog gewoon op bestellen.

TinyDodo_team

Ongelezen bericht door TinyDodo_team »

Van het TinyDodo Team: door de drukte in de opheffingsuitverkoop alsmede het feit dat sommige klanten een 'bounce' kregen bij het zenden van een email zijn emailtjes helaas later beantwoord dan normaal of hadden sommige klanten het idee dat we niet bereikbaar waren, waardoor begrijpelijk contact is opgenomen met het bedrijf dat we voor fulfillment gebruiken (en verder als bedrijf geheel los staat van TinyDodo).
Verder hebben we door de opheffingsuitverkoop niet iedereen het bestelde kunnen leveren, maar deze klanten hebben uiteraard hun geld terug ontvangen.
Mocht je problemen hebben met een email die 'bounced'; mail dan alsjeblieft naar [email protected] en we reageren hier zo snel mogelijk op.
In ons ruim 3-jarige bestaan hebben we letterlijk duizenden klanten naar tevredenheid snel van het bestelde kunnen voorzien en in geval iets niet geleverd kan worden wordt uiteraard altijd het betaalde bedrag geretourneerd.
ocht er naar jou gevoel nog iets 'openstaan' neem dan alsjeblieft contact met ons op via het genoemde email adres en we handelen dit zo snel mogelijk in onderling overleg met je af.

Machteldje

Ongelezen bericht door Machteldje »

Na hoopvolle berichtgeving van het TinyDodo team dat de producten op waren en ons geld zou worden teruggestort, hebben we helaas nog niets ontvangen. Op onze laatste e-mail ook geen reactie. Dus TinyDodo team: Mochten jullie dit lezen, graag zsm ons geld terugstorten...

JvGin

Misschien dat het toch wijs is om is te gaan sommeren. Eventueel een berichtje en we kijken wat er mogelijk is.

Gr. JVGin

liliannijmegen

Ongelezen bericht door liliannijmegen »

De heer Patrick Lentz van tiny dodo houdt van pappen en nathouden. Regelmatig heeft hij beloofd om mijn geld terug te storten. Het blijft echter bij beloftes. Ik wacht al bijna 3 maanden op mijn geld! Tevergeefs....
Wat een oplichterij. Wel verkopen en geld ontvangen, maar geen producten sturen.
Eigenlijk onbegrijpelijk dat deze webwinkel nog zo lang heeft kunnen en mogen bestaan. Is hier eigenlijk iets aan te doen? Kan tros radar hulp bieden?

JvGin

Jazeker, sommeren en rechtsmaatregelen overwegen.

liliannijmegen

Ongelezen bericht door liliannijmegen »

Waar en op welke manier?
Groet Lilian

Machteldje

Ongelezen bericht door Machteldje »

Wij hebben enkele dagen geleden dan eindelijk ons geld ontvangen...

Gesloten