hoefhaan schreef:Het enige wat resteert is een gang naar de rechter… En dat voor een pop van 30 euro…
Dat win je makkelijk. Alleen de vergoeding die voor vertegenwoordiging wordt toekent zal tussen de 30 en de 90 euro liggen. Als je een rechtsbijstandverzekering hebt dan krijg je gelijk en worden je kosten vergoed. En de winkelier heeft ondertussen niets geleerd.
Trouwens, over het begrip kosten c.q. kosteloos:
Artikel 3 lid 4 99/44/EG schreef:De term "kosteloos" in de leden 2 en 3 heeft betrekking op de kosten die gemaakt moeten worden om de goederen in overeenstemming te brengen, met name de kosten van verzending, loon en materiaal.
Maar nu is mijn vraag aan de topicstarter: Wat wil je nu precies?
Uit je berichten maak ik op dat je alsnog een 'conforme' pop geleverd wilt zien. Dat gaat dus niet lukken, want ze zijn allemaal kapot. Dus is er kennelijk sprake van een productiefout.
Het enige wat er op zit is het ding terug te sturen, en de winkelier moet het dan verder maar regelen met zijn leverancier (tussenpersoon of fabrikant, dat is zijn probleem verder). De enige optie die er voor jou is, is geld terug, inclusief de verzendkosten.
witte angora schreef:Maar nu is mijn vraag aan de topicstarter: Wat wil je nu precies?
Uit je berichten maak ik op dat je alsnog een 'conforme' pop geleverd wilt zien. Dat gaat dus niet lukken, want ze zijn allemaal kapot. Dus is er kennelijk sprake van een productiefout.
Het enige wat er op zit is het ding terug te sturen, en de winkelier moet het dan verder maar regelen met zijn leverancier (tussenpersoon of fabrikant, dat is zijn probleem verder). De enige optie die er voor jou is, is geld terug, inclusief de verzendkosten.
Ik wil geen nieuwe pop ontvangen, aangezien er sprake is van (vermoedelijk) een fabricagefout. Ik wil inderdaad mijn geld terug inclusief de verzendkosten.