Goedendag allemaal,
Hierbij schrijf ik een klein stukje over de nogal besproken Trimaxi.
Toen ik voor de eerste keer contact had met Trimaxi kreeg ik absoluut geen onderbuik gevoel. Ik bestel een aggregaat type SED - 6700. Deze wordt keurig afgeleverd en ik betaal contant de factuur en de desbetreffende heer gaat weer weg.
Ik vul alle vloeistoffen af en start het aggregaat. Tadaa alles werkt. Totdat ik zonder dat ik het zelf wist overbelaste ik het aggregaat. Deze blijkt veel minder vermogen aan te kunnen dan dat op de website vermeld staat !!!! Op het moment dat het aggregaat niet meer werkte probeerde ik zeer vele malen contact te krijgen met trimaxi, zowel per mail als telefoon geen gehoor. Pas na 100 telefoontjes en mailtjes werd ik teruggebeld door trimaxi. Na 2 weken kreeg ik een nieuw aggregaat. Alles doet het weer en ga weer verder met mijn werk. Wederom een storing in het aggregaat, waarschijnlijk veroorzaakt door het aanzetten van een TL verlichting. De motor draaide nog prima maar gaf geen stroom meer af. Tot mijn ergernis kreeg ik trimaxi weer niet binnen een normale tijd te pakken, dit duurde nu ongeveer 4 weken dat ik contact had. Na in totaal 7 weken had ik weer een nieuw aggregaat. Ik weer blij, vul alle vloeistoffen weer af en start het aggregaat waarbij het contactslot doordraaid. Op dat moment knapte er iets in mijn hoofd denk ik. Ik had er geen zin in om contact op te nemen met Trimaxi dus heb rechtstreeks de leverancier profitexx gebeld. Deze voorzag mij van een walhalla aan informatie over het aggregaat bv. vermogen, manier van gebruik etc. etc. maar ook dit forum. Dus vandaar wegens mijn ervaringen met deze webshop schrijf ik dit verhaal zodat u voordat u denkt aan een aggregaat te kopen bij trimaxi, het in ieder geval overweegt dit rechtstreeks via profitexx aan te schaffen. Deze hebben namelijk een veel betere service. Tevens hebben zij ervoor gezorgd dat mij een nieuw contactslot binnen 1 week is verstuurd.
!! Doe hier u voordeel mee !!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Trimaxi
-
simonejohanna
Re: Trimaxi
Ik heb bij Trimaxi een spartamet tuning set besteld en vervolgens betaald met ideal.
Helaas is het setje nooit bij mij thuis afgeleverd en op mijn mails is nooit meer gereageerd.Ik heb herhaalde malen gevraagd om mijn geld terug gestort te krijgen maar natuurlijk ook daar geen enkele reactie op.
Simone Bijl
Helaas is het setje nooit bij mij thuis afgeleverd en op mijn mails is nooit meer gereageerd.Ik heb herhaalde malen gevraagd om mijn geld terug gestort te krijgen maar natuurlijk ook daar geen enkele reactie op.
Simone Bijl
-
MAXIEM
Re: Trimaxi
simonejohanna
Het is wel jammer dat een firma met zo'n mooie site, er praktijken op na houdt waar je duidelijk een vraagteken bij kunt zetten.
Maxiem.
Het is wel jammer dat een firma met zo'n mooie site, er praktijken op na houdt waar je duidelijk een vraagteken bij kunt zetten.
Maxiem.