LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] typhone.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
s10a

typhone.nl

Ongelezen bericht door s10a »

Hallo,

Bij typhone heb ik een contract ondertekend van Telfort. Hierbij staat dat mijn internet 10,95 per maand gaat kosten. Nu krijg ik via de mail een overzicht van mijn abonnement en nu staat er dat het 13,95 per maand gaat kosten. Ik heb de klantenservice gebeld en die dame vertelde me dat ik het contract 2 dagen te laat retour had gestuurd waardoor de actie was verlopen en ik daardoor de 13,95 moet betalen. Ze kon verder niets voor me betekenen, wel heb ik van haar een mailadres gekregen om een klachtenbrief te schrijven. Dat heb ik gedaan maar wacht nu bijna een week op antwoord. Ik vraag me af: als ik heb getekend voor 10,95 kunnen ze toch niet 13,95 van mijn rekening afschrijven?
Toen mijn contract bij hun binnen was kreeg ik daar een bevestigingsmail van waarin stond dat als er onduidelijkheden, vragen of iets dergelijks waren ze contact met me op zouden nemen. Ze hebben er nooit bij vermeld dat mijn contract te laat binnen was en toch hebben ze nummerbehoud en overzetting van mijn abonnement geregeld.
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik wacht dus nog op hun reactie op mijn klachtenbrief....
Bedankt,

Vr Gr Stiena

ArneLH
Contacteer:

Re: typhone.nl

Ongelezen bericht door ArneLH »

Staat de prijs in het contract zelf?

s10a

Ja, de prijs staat in het contract zelf, daar heb ik mijn handtekening onder gezet.

Fleurtjuh666

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

Dan lijkt me dat ze dat niet zomaar kunnen veranderen....

ArneLH
Contacteer:

Ongelezen bericht door ArneLH »

Stond er in het contract of een bijgaande brief hoe lang het aanbod geldig was?

s10a

Het contract zou geldig zijn tot 6 januari, ik heb alles opgestuurd op 4 januari en op 9 januari zouden ze het binnen hebben gekregen. Maar ik heb vandaag een telefoontje van Typhone.nl gehad dat mijn abonnement gewoon 10,95 gaat kosten en niet 13,95. Telfort heeft het tarief verhoogd, net op het moment dat ik mijn abonnement had afgesloten, vandaar de verwarring zei de dame. Maar ik ben blij en heb nu dus niets meer te klagen!

Gesloten