LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] typhone :(

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
iedje
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 jul 2005 12:16

typhone :(

Ongelezen bericht door iedje »

Ja ja weer een redelijk slechte ervaring met Typhone...

24 juni een bestelling gedaan. Op de website was te zien dat mijn bestelling de 29e verzonden was. 4 juli kreeg ik het bericht van TPG dat de bestelling wel was aangemeld maar nooit ontvangen. Toen begon het gelazer.
3 dagen aan de tel. gehangen voor tientallen euro's. Niemand kon me helpen. Toen werd me tot 4 x toe beloofd dat ik teruggebeld zou worden. Ook dit gebeurde natuurlijk niet.

Toen ben ik uit mn vel gesprongen. Ineens kreeg ik 2 dagen later (gister dus) mn pakket binnen. Ik was hartstikke blij! Ik kreeg zelfs een vergoeding van Typhone.

echter.... dat was niet het einde... In mijn pakket zaten netjes alle spullen. Behalve het belangrijkste... DE SIMKAART!

Mn abbo is de 29e al ingegaan, ik heb een nummer, maar kan niet bellen!

Mocht dit nou netjes opgelost worden en snel, dan zal ik dat zeker ook laten weten, maar gebeurt dat niet... dan breekt echt de **** uit....

iedje
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 jul 2005 12:16

Re: typhone :(

Ongelezen bericht door iedje »

Inmiddels eindelijk in bezit van telefoon met simkaart ed.
ongeveer 30 euro verbeld naar typhone, die echt heel onbeschoft waren.
Mn simkaart was kwijt geraakt bij TPG. Ik moest T-mobile maar bellen om een nieuwe te vragen.

Dit heb ik dus gedaan en T-mobile was geweldig!! ik werd heel netjes geholpen en snel. er werd steeds duidelijk een naam gezegd naar wie ik kon vragen als ik problemen had. Ik moest dus een nieuwe simkaart aanvragen met hetzelfde nummer. Dit heb ik gedaan en moest een bepaald bedrag betalen, maar toen ik de dame aan de telefoon had uitgelegd hoe het zat, besloot ze de simkaart kostenloos op te sturen. Het zou ongeveer 3 tot 5 werkdagen gaan duren, de volgende middag lag de simkaart al in de bus!! T-Mobile zou me ook helpen een klacht in te dienen tegen Typhone.

Al met al dus toch goedgekomen! :D maar echt een toppie voor Tmobile

Gesloten