LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] uitbieden.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
mathm

uitbieden.nl

Ongelezen bericht door mathm »

heb 31-03-2014 3 biedingen gedaan en gewonnen meteen via ideal betaald. krijg ik een mail dat er nog een betalingstransactie niet volledig afgehandeld is. maar alle biedingen zijn betaald. heb een mail met bankafschrift gestuurd doch tot heden nog steeds geen goederen geleverd gekregen. diverse mails gestuurd maar geen reactie of er is nog een transactie niet geheel voltooid. ben dus niet van plan om ets waar ik op geboden heb2x te betalen. kijk ik in mijn account dan zie ik dat er 2 biedingen nog niet voldaan zijn. klopt dus ook niet,zijn die zelfde dag betaald en de 3e bieding is nergens te zien. heb dus gister voor de laatste keer een mail gestuurd en ben nu van plan indien ik op korte termijn niets hoor of zie van de spullen om dan het tros programma radar in te schakelen. zijn dit nu oplichters praktijken of is hun systeem zo slecht dat ze zelf niet weten wat ze doen???
het gaat gelukkig niet om een groot bedrag maar toch iedere euro is er een. makkelijk geld verdienen op die manier.

newmikey

Re: uitbieden.nl

Ongelezen bericht door newmikey »

De combinatie van informatie op de website geeft al aan dat dit weer eens een dubieuze veilingsite is.

Onder het kopje "Over Ons" bovenaan de website:
"Ons Team
Het team van UitBieden.nl bestaat uit 12 medewerkers in Nederland en 8 in het buitenland en is nog steeds groeiende.
"

Maar in de Algemene Voorwaarden:
" A. De onderneming die onder handelsnaam UitBieden (eenmanszaak) naar buiten treedt en als intermediair en als Aanbieder/Leverancier door middel van een digitale (online) veiling of via het direct kopen ( het Koopje van de Dag) aan haar Consumenten/Bieders arrangementen, producten en diensten levert."

En zo kunnen we nog wel even doorgaan. Ga er van uit dat u hier wel daadwerkelijk bent opgelicht.

mathm

Re: uitbieden.nl

Ongelezen bericht door mathm »

triest en ze gaan gewoon met hun veilingen. ik snap niet dat ondanks dat hier op deze site ook al diverse malen aandacht aan besteed is dit gewoon door kan gaan. heb ook via facebook zojuist even gereageerd bij recenties. ben benieuwd of daar een reactie op komt maar zal ook wel niet want als ze al niet via mail reageren zullen ze ook wel niet op facebook reageren want dat is negatieve reclame voor hun.

Gesloten