Wij hebben veel ervaring met bestellen via internet. Esprit, Mexx, Wehkamp, Otto, Kijkshop etc.
Tot nu toe met goede ervaringen. Totdat we bij de V&D online winkel een horloge bestelden. Het horloge had een scheur in de polsband. Ok, kan gebeuren, klantenservice gebeld om hem om te ruilen. Dan moet je hem dus retourneren, hopen dat je binnen 30 dagen je geld terug krijgt en nogmááls de zelfde bestelling gaan doen. Dan ben je dus 2x het aankoopbedrag kwijt. Vervolgens kregen we de tweede zending (de eerste zending moest nog opgehaald worden) en ook dat horloge had een scheur in de polsband. Ditmaal was het horloge in een te kleine doos verpakt. De doos was half open, Het plakband zat op de luxe verpakking van het horloge, dus niet meer mogelijk om het kado te doen (waar het voor bedoeld was). Weer klantenservice gebeld, zelfde verhaal. Er was niks anders te regelen, we moesten maar wachten op de klacht die we inmiddels hadden ingediend, werden onbeschofd behandeld en toen ik naar de naam van de klantenservicemedewerker vroeg brak ze het gesprek af.
Oftewel, de V&D webshop is een absolute afrader. Wij bestellen er in ieder geval nooit meer.
Een zeer ontevreden klant.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] V&D webwinkel
Re: V&D webwinkel
Ik wilde een boekje bestellen maar moest er een ander artikel bij bestellen omdat er onder de 10 euro niet geleverd/bezorgd wordt, dus een 2e artikel er bij gezocht. Krijg ik het pakje binnen met alleen het 2e artikel erin. Ik heb de klantenservice gebeld en die zeggen doodleuk dat het boekje waarschijnlijk niet geleverd kon worden en dat ik de pakbon naar v&d moest sturen (waardeloze service, ZIJ maken een fout/kunnen niet leveren!!!) en dat dan het geld teruggestort wordt. Ik vraag: hoe kom ik dan nu aan dat andere boekje? Blijkt dat ik nu een nieuwe bestelling moet plaatsen om dat boekje alsnog te krijgen!!!!! En dan weer bezorgkosten betalen en het bedrag wederom aan te vullen tot 10 euro?!?!?!? Ja dag. Jammer dan, ik ga wel naar iemand anders. Waardeloos.
Re: V&D webwinkel
marysha schreef:Ik wilde een boekje bestellen maar moest er een ander artikel bij bestellen omdat er onder de 10 euro niet geleverd/bezorgd wordt, dus een 2e artikel er bij gezocht. Krijg ik het pakje binnen met alleen het 2e artikel erin. Ik heb de klantenservice gebeld en die zeggen doodleuk dat het boekje waarschijnlijk niet geleverd kon worden en dat ik de pakbon naar v&d moest sturen (waardeloze service, ZIJ maken een fout/kunnen niet leveren!!!) en dat dan het geld teruggestort wordt. Ik vraag: hoe kom ik dan nu aan dat andere boekje? Blijkt dat ik nu een nieuwe bestelling moet plaatsen om dat boekje alsnog te krijgen!!!!! En dan weer bezorgkosten betalen en het bedrag wederom aan te vullen tot 10 euro?!?!?!? Ja dag. Jammer dan, ik ga wel naar iemand anders. Waardeloos.
Aanvulling: ik krijg nu net een tweede kartonnen doosje in de brievenbus met het boekje..... Maar dan blijf ik nog steeds het beleid van v&d waardeloos vinden. Gelukkig hoef ik er niet meer achteraan....