LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] V&D webwinkel - verkeerde product en waardeloze afhandeling

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
meissie1982

V&D webwinkel - verkeerde product en waardeloze afhandeling

Ongelezen bericht door meissie1982 »

In eerste instantie voor de sinterklaas een riem besteld bij de Otto ruim 2 weken vantevoren. Was de verkeerde maat. Retourformulier ingevuld en alles teruggestuurd. Er kwam niks. Ik belde op en werd mij verteld: Ja, retour-opdrachten duren bij ons 3 weken. Erg vervelend voor u. Bestel vaker bij hen en heeft nog nooit 3 weken geduurd maar goed..

Dus gaan struinen op internet. Kon enkel in de juiste maat een riem vinden bij de V&D online.. met korting. Er was er nog 1 op voorraad.

Dus besteld en vooraf betaald. Volgende dag staat de postbode hier met een pakketje.. ik pak het aan en voel direct dat er geen riem in zit. Ik zeg tegen de postbode dat hij het maar weer mee moet nemen, want dat het niet het juiste product is. Bij retourneren moest ik zelf verzendkosten betalen.

Meteen V&D gebeld en gezegd hoe en wat. Medewerkster zegt:
"Dat is inderdaad niet goed gegaan, maar dan kunt u een nieuwe bestellen. Er is er nog 1 op voorraad"
Waarop ik aangeef: Ja, die ene was er gister ook en die had dus hier in huis moeten zijn nu.

Mevrouw vond dat ik dan weer moest bestellen en opnieuw moest betalen. Ik kan dat geld niet steeds voorschieten daar ik maar net rond kan komen elke maand en december daardoor toch al een verschrikking is op financieel gebied.

Anders moest ik maar naar de winkel gaan zei ze. Ik zei.. oke. en dan hoeft ik niet te betalen want geven jullie door dat er al voor betaald is? Nee, dat was natuurlijk ook niet zo. Ik moest ook dan opnieuw betalen. Op de vraag of ik dan dezelfde korting zou krijgen kreeg ik het antwoord: Dan moet u pietjes plakken.

Ik geef aan dat ik geen kortingsstickers van hen in huis heb waarop mevrouw de suggestie doet dat ik die dan maar bij buren en familieleden moet gaan vragen en ik anders geen korting krijg. :twisted:

Vervolgens krijg ik nog mee dat het mijn eigen schuld is omdat ik het retour had moeten sturen met het formulier. Met andere woorden... ik word voor de tweede keer in een week voor de gek gehouden door een webwinkel.. moet dan zelf maar elke keer naar het postkantoor gaan om het terug te zenden OP EIGEN KOSTEN om vervolgens weer niks te horen.

En maar zeggen aan de telefoon hoe vervelend ze het vinden. Leuk ingestudeerd zinnetje. Als het echt zo was hadden ze wel een oplossing gezocht.

En ik ben niet de enige m.b.t. v&D:

http://forum.fok.nl/topic/1709269/1/25
http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/v ... d-webshop/
http://www.shopbuddie.nl/store/vd

Zal tijd worden dat ze er iets aan gaan doen dan. Voor mij geen V&D meer.

Webcare V&D-La Place

Re: V&D webwinkel - verkeerde product en waardeloze afhandeling

Ongelezen bericht door Webcare V&D-La Place »

Beste meissie1982,
Bedankt voor je reactie. We zijn geïnformeerd dat het aankoopbedrag en alle verzendkosten inmiddels zijn terug gestort.
Hopelijk is dit naar wens. Onze excuses voor het ongemak.
Webcare team V&D

Gesloten