LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VanDijk boeken bestelling niet compleet, wel betaald!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
marc verhoef

VanDijk boeken bestelling niet compleet, wel betaald!

Ongelezen bericht door marc verhoef »

Ik heb bij vanDijk.nl mijn schoolboeken besteld en in augustus heb ik die binnen gekregen. In verband met stage vond ik het nog niet nodig om het pakket open te maken, dus wachtte ik tot vorige week. Toen ik het boekenpakket openmaakte merkte ik dat ik een grafische rekenmachine miste, twv ruim 100 Euro. Volgens de boekenlijst zou deze wel in het pakket moeten zitten. Ik heb contact opgenomen met vanDijk boeken (zowel via mail als telefoon), maar ze zeggen dat ze er niks meer aan kunnen doen omdat ik binnen 2 weken had moeten reageren.
Ik ben het daar niet mee eens aangezien zij ervoor hadden moeten zorgen dat mijn bestelling compleet is.

Wat kan ik nu nog doen om toch mijn gelijk te krijgen?

Alvast bedankt!!

Gast

Re: VanDijk boeken bestelling niet compleet, wel betaald!

Ongelezen bericht door Gast »

Niks, je bent immers zelf verantwoordelijk voor het controleren van een aankoop. In alle voorwaarden staat ook altijd duidelijk controleer uw aankoop op fouten, gebreken, etc.

Indien er iets mis is moet je binnen 14 dagen contact opnemen.
Nu is dat allemaal niet meer te controleren. Niet vanDijk is hier fout, maar uzelf.

marc verhoef

Re: VanDijk boeken bestelling niet compleet, wel betaald!

Ongelezen bericht door marc verhoef »

Zij moeten bij voor het opsturen ook controleren of het pakket compleet is lijkt mij. Bovendien was ik tot eind augustus met vakantie, (ik kreeg de boeken begin augustus) dus was het praktisch niet eens haalbaar binnen 2 weken.

marc verhoef

Re: VanDijk boeken bestelling niet compleet, wel betaald!

Ongelezen bericht door marc verhoef »

Ik ben een onwijze schraperd en ik hou van te klagen over nutteloze dingen.

marc verhoef

Re: VanDijk boeken bestelling niet compleet, wel betaald!

Ongelezen bericht door marc verhoef »

welke imbesiel heeft bovenstaande reactie geplaatst?

Die is iig niet van mij.
Komop wees flink en ga de discussie aan ipv zo triest te doen. Je verlaagt je tot het niveau van een kerstboomstandaard..

Gast233

Re: VanDijk boeken bestelling niet compleet, wel betaald!

Ongelezen bericht door Gast233 »

Ik ben een onwijze schraperd en ik hou van te klagen over nutteloze dingen.
Get a life..

Gast

Re: VanDijk boeken bestelling niet compleet, wel betaald!

Ongelezen bericht door Gast »

Geef gewoon toe dat je zelf fout zit...
Je had het moeten controleren.
En als je gelijk na je vakantie had gebeld, dan was het waarschijnlijk ook wel gelukt. Immers in die periode zijn ze wel wat coulant.

Maar wat ook kan is natuurlijk dat je het rekenmachine kapot hebt laten vallen, en nu door een dergelijk verhaal op te hangen een nieuwe probeert te krijgen.

Je kan zeggen wat een onzin. Maar het is toch mogelijk. Daarom moet je gewoon altijd je pakjes controleren. Hoeveel van dergelijk klachten krigjt een bedrijf wel niet.

Eigen stomme fout.

marc verhoef (de echte)

Re: VanDijk boeken bestelling niet compleet, wel betaald!

Ongelezen bericht door marc verhoef (de echte) »

Heeee!!!! Wie zit er hier onder mijn naam te posten????

Gast

Re: VanDijk boeken bestelling niet compleet, wel betaald!

Ongelezen bericht door Gast »

Geef gewoon toe dat je zelf fout zit...
Je had het moeten controleren.
En als je gelijk na je vakantie had gebeld, dan was het waarschijnlijk ook wel gelukt. Immers in die periode zijn ze wel wat coulant.

Maar wat ook kan is natuurlijk dat je het rekenmachine kapot hebt laten vallen, en nu door een dergelijk verhaal op te hangen een nieuwe probeert te krijgen.

Je kan zeggen wat een onzin. Maar het is toch mogelijk. Daarom moet je gewoon altijd je pakjes controleren. Hoeveel van dergelijk klachten krigjt een bedrijf wel niet.

Eigen stomme fout.
Ik heb allang toegegeven dat ik (ook) fout zit, dat was de eerste regel van de mail die ik ze stuurde.. maar ik vind het erg jammer dat ze er zo moeilijk over doen. Ze nemen ook niet eens de moeite om de voorraad te tellen of weet ik veel wat.
En ja, ik kan natuurlijk een grote leugen ophouden en ik wil (en hoef) jullie er niet van te overtuigen dat ik niet lieg. Maar ik baal gewoon ontzettend. NU kan ik weer geld van me ouders gaan bedelen voor zo'n vervelend fout..

marc verhoef

Re: VanDijk boeken bestelling niet compleet, wel betaald!

Ongelezen bericht door marc verhoef »

Want ik ben een enorme suk.kel.

Gast

Re: VanDijk boeken bestelling niet compleet, wel betaald!

Ongelezen bericht door Gast »

Sorry ik vind het vervelend voor je, maar er valt niks meer aan te doen. Een voorraad tellen heeft in dit geval geen zin. Omdat die altijd na een bepaalde periode worden bijgewerkt. Als het nu op 10 rekenmachines ging, was het nog na te kijken, 1 is gewoon te weinig.

Maar misschien kan je is op marktplaats.nl kijken of schoolsites, er zijn veel personen die een grafische rekenmachine te koop aanbieden. Tenminste ik neem aan dat je die moet hebben.

marc verhoef

Re: VanDijk boeken bestelling niet compleet, wel betaald!

Ongelezen bericht door marc verhoef »

Tja zit nix anders op denk ik..

iig tnx jullie voor t replyen enz ;).

dommel

Re: VanDijk boeken bestelling niet compleet, wel betaald!

Ongelezen bericht door dommel »

Misschien een (te) late reactie, maar beter laat dan nooit. Ook wij hebben via de school van mijn dochter een boekenpakket bij van Dijk.
Overigens is dit al het zoveelste jaar dat wij daar bestellen. Dit jaar zat er een verkeerd boek bij. Ik bellen naar van Dijk en deze zouden het regelen en wij moesten het verkeerde boek maar weer retour sturen op hun kosten. Het zou binnen een week geregeld zijn. En ja hoor, twee dagen later hadden wij het juiste boek al in huis. Wat ons betreft een pluim voor de service van van Dijk en een nog grotere pluim voor mijn dochter omdat zij wél meteen haar toegezonden pakket heeft gecheckt en niet enige tijd later. :P

Gesloten