Op 8 april heb ik 2 barbeques besteld bij vanvoordeel.nl ;deze zouden 6 dagen later afgeleverd worden.
Omdat ik 14 dagen later nog steeds niets ontvangen te hebben ben ik eens gaan proberen te bellen.
3 pogingen van 10, 15 en 11 minuten a 50 eurocent per minuut en niemand aan de lijn
een mailtje?, geen reaktie terug
nog maar eens een mailtje hier heb ik inmiddels bericht van dat het in behandeling is genomen, dat dateert van 18 Mei
op 15 mei is er ineens 1 van de barbeques afgeleverd aar van de tweede ontbreekt elk spoor
Inmiddels hoef ik deze ook niet meer maar ik heb wel betaald ; ik wil dus mijn geld terug.
Ik had eerder wat bij vanvoordeel besteld en dit ging zonder problemen maar nu is het de laatste keer
Wie heeft advies?; ik wil gewoon mijn geld terug
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vanvoordeel
-
Guardian72
- Contacteer:
Re: vanvoordeel
@ monique,
gewoon, een mail zenden dat ze niet binnen redelijke termijn geleverd hebben, en dat door wanprestatie de koop ontbonden is.
Geef aan dat ze nog 10 dagen hebben om je geld, plus tegemoetkoming telefoonkosten te storten, daar anders aangifte van oplichting volgt.
Geef aan dat je een levering hebt ontvangen die je niet besteld hebt, en niet betaald, dat deze beschikbaar is om door hun afgehaald te worden nadat jouw geld terug is - of dat zij bij geen bericht, verklaren dat ze het geld terugstorten, en de verzending behouden mag worden.
Als je een faxnummer hebt, zou ik het op de fax zetten - dan heb je gelijk een verzendbewijs.
gewoon, een mail zenden dat ze niet binnen redelijke termijn geleverd hebben, en dat door wanprestatie de koop ontbonden is.
Geef aan dat ze nog 10 dagen hebben om je geld, plus tegemoetkoming telefoonkosten te storten, daar anders aangifte van oplichting volgt.
Geef aan dat je een levering hebt ontvangen die je niet besteld hebt, en niet betaald, dat deze beschikbaar is om door hun afgehaald te worden nadat jouw geld terug is - of dat zij bij geen bericht, verklaren dat ze het geld terugstorten, en de verzending behouden mag worden.
Als je een faxnummer hebt, zou ik het op de fax zetten - dan heb je gelijk een verzendbewijs.