Ik waarschuw potentiële klanten van de webwinkel Vente Exclusive voor hun bijzonder slechte dienstverlening. Ik heb 4 nare ervaringen met deze onderneming gehad en koop niet langer bij hen.
1) Ik heb een groot designbeeld in porselein besteld. Vente Exclusive heeft het per gewone pakjespost verstuurd. Het is uiteraard in 1.000 stukken aangekomen. Wat een teleurstelling.
2) Ik heb een bestelling geplaats voor 6 kledingstukken. 5 daarvan waren correct toegestuurd maar 1 stuk was verkeerd : het zesde kledingstuk is nooit aangekomen en het verkeerd toegestuurde stuk heb ik teruggestuurd op mijn kosten. Ik heb maandenlang heen en weer geschreven en gebeld om Vente Exclusive te doen inzien dat het verkeerd gestuurde stuk niet mijn bestelling was. Ik kreeg het verwijt dat ik het zesde kledingstuk per abuis had besteld. Dit was pertinent onjuist en ik had daar het bewijs van (de bestelbon). Uiteindelijk ben ik terugbetaald voor het nooit ontvangen stuk en heb tevens de retourkosten teruggekregen (in hun overtuiging een commerciële geste naar mijn toe !).
3) Ik heb voor een andere bestelling geen email ontvangen met de mededeling dat ik het kon ophalen bij een ophaalpunt. Ik ben spontaan naar het ophaalpunt gegaan alwaar geen spoor van mijn bestelling was. Na navraag bij Vente Exclusive en na een bijzonder lange tijd kreeg ik van hen bericht dat mijn bestelling in hun opslagplaats lag. Met geen mogelijkheid kreeg ik ze zover dat ze me de bestelling zouden opsturen. Ik werd vergoed voor de nooit verstuurde bestelling.
4) Ik heb bij Vente Exclusive een bankstel van 1.000 EUR gekocht. Na enkele maanden is de zitting overal ingezakt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vente Exclusive - slechte dienstverlening
Re: Vente Exclusive - slechte dienstverlening
ssstique schreef:Ik waarschuw potentiële klanten van de webwinkel Vente Exclusive voor hun bijzonder slechte dienstverlening. Ik heb 4 nare ervaringen met deze onderneming gehad en koop niet langer bij hen.
1) Ik heb een groot designbeeld in porselein besteld. Vente Exclusive heeft het per gewone pakjespost verstuurd. Het is uiteraard in 1.000 stukken aangekomen. Wat een teleurstelling.
2) Ik heb een bestelling geplaats voor 6 kledingstukken. 5 daarvan waren correct toegestuurd maar 1 stuk was verkeerd : het zesde kledingstuk is nooit aangekomen en het verkeerd toegestuurde stuk heb ik teruggestuurd op mijn kosten. Ik heb maandenlang heen en weer geschreven en gebeld om Vente Exclusive te doen inzien dat het verkeerd gestuurde stuk niet mijn bestelling was. Ik kreeg het verwijt dat ik het zesde kledingstuk per abuis had besteld. Dit was pertinent onjuist en ik had daar het bewijs van (de bestelbon). Uiteindelijk ben ik terugbetaald voor het nooit ontvangen stuk en heb tevens de retourkosten teruggekregen (in hun overtuiging een commerciële geste naar mijn toe !).
3) Ik heb voor een andere bestelling geen email ontvangen met de mededeling dat ik het kon ophalen bij een ophaalpunt. Ik ben spontaan naar het ophaalpunt gegaan alwaar geen spoor van mijn bestelling was. Na navraag bij Vente Exclusive en na een bijzonder lange tijd kreeg ik van hen bericht dat mijn bestelling in hun opslagplaats lag. Met geen mogelijkheid kreeg ik ze zover dat ze me de bestelling zouden opsturen. Ik werd vergoed voor de nooit verstuurde bestelling.
4) Ik heb bij Vente Exclusive een bankstel van 1.000 EUR gekocht. Na enkele maanden is de zitting overal ingezakt.
U bent wel een volhardend mens, ik zou na de eerste teleurstelling al klaar zijn met dit bedrijf.
In godsnaam, wie koopt er een bankstel op zicht, zonder er ooit op gezeten te hebben?!ssstique schreef:Ik waarschuw potentiële klanten van de webwinkel Vente Exclusive voor hun bijzonder slechte dienstverlening. Ik heb 4 nare ervaringen met deze onderneming gehad en koop niet langer bij hen.
Overigens, verschillende malen bij deze toko besteld, nooit problemen. Het is ietwat irritant dat de verzending wat lang duurt, maar verder erg tevreden.
Een ezel stoot zich in het gemeen niet tweemaal aan dezelfde steen.
-
Daarom voor de zekerheid ook 4 keer bestellen.Lady1234 schreef:Een ezel stoot zich in het gemeen niet tweemaal aan dezelfde steen.
Ik heb vele malen besteld bij Vente-Exclusive, heb alleen maar positieve opmerkingen over dit bedrijf. Keurig nette aflevering via hun systeem. Nog nooit verkeerde dingen ontvangen, laat staan kapotte dingen. Oke, 1 nadeel is er wel. Je moet wel naar een DHL servicepunt om iets te retourneren. Dit kost dan € 2.50 . That's all!