Bij Vente Exclusive nu voor 2e keer meegemaakt: bestelling geplaatst, direct betaald via de bank.
Dan wordt er een mail naar je verzonden dat het pakket bij je is afgeleverd. Ik heb niets ontvangen. Post.nl geraadpleegd en zij hebben geen pakketje voor verzending ontvangen (met de gegevens die ik van Vente Exclusive heb ontvangen). Vente is niet bereikbaar per telefoon. Op mails reageren zij nu niet. Ik heb op internet gelezen, dat zij dit bij meerdere klanten doen.
Ze zijn nu dus onbereikbaar en misbruiken als argument dat het pakketje verkeerd bezorgd is, echter het pakket is nooit bij de logistiek dienstverlener aangeboden. Ik wacht nu op een reactie sinds een week nog niets gehoord.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vente Exclusive, webwinkel onbereikbaar
-
sarina2016
Vente Exclusive, webwinkel onbereikbaar
Laatst gewijzigd door sarina2016 op 13 dec 2016 19:42, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: Vente Exclusive, webwinkel onbereikbaar
en dat al voor de 2e keer? Hoe is het met die eerste bestelling opgelost dan?sarina2016 schreef:Bij Vente Exclusive nu voor 2e keer meegemaakt: bestelling geplaatst, direct betaald via de bank.
Dan wordt er een mail naar je verzonden dat het pakket bij je is afgeleverd. Ik heb niets ontvangen. Post.nl geraadpleegd en zij hebben geen pakketje voor verzending ontvangen (met de gegevens die ik van Vente Exclusive heb ontvangen). Vente is niet bereikbaar per telefoon. Op mails reageren zij nu niet. Ik heb op internet gelezen, dat zij dit bij meerdere klanten doen.
Ze zijn nu dus onbereikbaar en misbruiken als argument dat het pakketje verkeerd bezorgd is, echter het pakket is nooit bij de logistiek dienstverlener aangeboden. Ik wacht nu op een reactie sinds een week nog niets gehoord.
-
sarina2016
De eerste keer dacht ik dat het pakket, zoals Vente vertelde verkeerd bezorgd was. Maar nu gebeurt hetzelfde, lijkt dus een handelswijze. Om hun cash flow te genereren. Vorige keer kreeg ik tenminste nog contact, heeft wel 2 maanden geduurd, op en neer mailen, voordat ik mijn geld terug kreeg. Nu ontvang je een standaard mail dat zij het druk hebben en het langer kan duren voordat je een reactie ontvangt. Hoop dat ik in ieder geval mijn geld terug krijg.
-
mh73
Lid van Thuiswinkel waarborg, dus...
Als ik op de site kijk, komt er gelijk een grote pop-up die ik niet weg kan klikken. Ze willen gelijk dat je een account aanmaakt. Nou, dan ben ik al weg.
Als ik op de site kijk, komt er gelijk een grote pop-up die ik niet weg kan klikken. Ze willen gelijk dat je een account aanmaakt. Nou, dan ben ik al weg.
Inderdaad een vage site, je kunt niets zien zonder te registreren, gelukkig zat er onderaan nog wel een "over ons" linkje, via die weg even de algemene voorwaarden bekeken. Zien er op zich keurig uit. Lijkt een belgische onderneming, aan het BTW nummer te zien, maar staan wel keurig bij de kvk ingeschreven, inschrijving is ook actief. Adres is het World Fashion Center in Amsterdam.
De verkoopwijze vind ik wel enigszins vreemd, ze handelen zonder enige voorraad. Ze kopen een soort van collectief in na de sluitingsdatum van een verkoop, na ontvangst in hun "warehouse", waar dat ook mag zijn, gaan de bestelde artikelen naar de consumenten. Dus ik kan mij voorstellen dat ze met lange(re) levertijden werken.
Ik zie dat ze een chatfunctie hebben voor klantenservice, wellicht dat eens proberen.
De verkoopwijze vind ik wel enigszins vreemd, ze handelen zonder enige voorraad. Ze kopen een soort van collectief in na de sluitingsdatum van een verkoop, na ontvangst in hun "warehouse", waar dat ook mag zijn, gaan de bestelde artikelen naar de consumenten. Dus ik kan mij voorstellen dat ze met lange(re) levertijden werken.
Ik zie dat ze een chatfunctie hebben voor klantenservice, wellicht dat eens proberen.
Ik weet niet hoor maar voor mij zijn ze gewoon bereikbaar. Wij kopen daar regelmatig en alles is altijd goed gegaan. Maar mochten ze écht niet thuis geven bij u kunt u gewoon een klacht indienen bij Thuiswinkel.org .sarina2016 schreef:Bij Vente Exclusive nu voor 2e keer meegemaakt: bestelling geplaatst, direct betaald via de bank.
Zij zijn lid dus dan moeten ze gewoon reageren en dit oplossen. https://www.thuiswinkel.org/leden/vente-exclusive.com