LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VidaXL klanten (geen) service

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
brokkel

VidaXL klanten (geen) service

Ongelezen bericht door brokkel »

Voor mijn verhuizing had ik een nieuw bed en keukentafel en stoelen besteld bij VidaXL(.de). Levertijd zou 1 a 2 werkdagen zijn. Daar ik naar het buitenland verhuisde had ik daar niet direct internet en was ik dus aangewezen op de klanten-service van vidaxl met de leverdatum. Deze konden zij mij niet geven. Pas op de dag van "levering" konden zij mij zeggen dat ze die dag geleverd zouden worden.
Maar helaas, het was pas de volgende dag dat wij de pakketten ontvingen en ook nog eens beschadigd.
Weer gebeld met de klanten-"service", of wij maar even foto's wilden maken en die per email op wilde sturen...
Vervolgens heb ik geprobeerd om uit te leggen dat ik geen internetverbinding heb omdat ik vanuit het buitenland verhuisd ben en dat dat nu gewoon niet kan. Alsof je tegen een muur aan het praten bent. Vervolgens gezegd dat ze de goederen dan maar retour moesten komen halen. Dat zou dan gebeuren, op vrijdag zou dat zijn. Vrijdag de gehele dag gewacht maar geen transportbedrijf voor de retour-ophaling. Ik ben vervolgens snel een prepaid internet abonnement gaan halen om in ieder geval een email te kunnen sturen. Krijg vervolgens een bevestiging dat zij de retourzending op Dinsdag komen ophalen. De hele Dinsdag gewacht maar natuurlijk geen pakketdienst of transporteur gezien.
Bel vervolgens weer op met de klantendienst en krijg weer een medewerker die mij vraagt om een email te sturen, ik zeg dat ik dat al gedaan heb en dat wij al 2 keer een hele dag voor niets hebben gewacht. Hij zegt dat we toch maar gewoon een email moeten sturen met een nieuwe afhaaldatum want verder kan hij en wil hij niets doen. Ik zeg dat ik dat niet wil accepteren, ik wil gewoon weten wanneer zij de goederen komen ophalen en met een tijd wanneer wij hun kunnen verwachten. Vervolgens wil hij alleen nog maar dat wij een email sturen en niets meer en gooit vervolgens de hoorn erop.
Ik bel terug en krijg dezelfde persoon nog een keer te spreken. We moeten dan zelf maar bellen met de pakketdienst, ik doe dit vervolgens en die melden dat dit wel kan maar die zeggen mij dat dit toch echt door VidaXL moet worden geregeld, zelf kan ik dit niet omdat de pakketten namelijk te groot zijn.
Ik bel vervolgens nog een keer met VidaXL en die beloven mij vervolgens dat er Donderdag een transporteur zal komen om de goederen op te halen. Helaas weer niets. Dus nogmaals gebeld, wat krijg je te horen, dat ik het verleden het verleden moet laten en een email moet sturen met een nieuwe ophaaldatum. Ik zeg dat ik nu wel wil weten wanneer ze langs komen. Dat kan blijkbaar niet, dus stuur maar een email.
De klanten service is onbeschoft en totaal niet behulpzaam.
Nooit meer VidaXL voor mij.

Dan_Veluwe

Re: VidaXL klanten (geen) service

Ongelezen bericht door Dan_Veluwe »

Zet de klacht op "klachtenkompas.nl" , meestal worden ze dan wel wakker !

gemist

Ongelezen bericht door gemist »

Op klachtenkompas? Daar zal een Duits bedrijf vast wel dagelijks op kijken....

Dan_Veluwe

Ongelezen bericht door Dan_Veluwe »

Neen, maar ze krijgen bericht van de consumentenbond dat er een klacht is, en daar zijn Duitsers héél gevoelig voor..

Gesloten