LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone Webwinkel Lumia 820!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Hysterico
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2013 19:14

Vodafone Webwinkel Lumia 820!

Ongelezen bericht door Hysterico »

Speciaal voor u vandaag vanwege dit koude weer een top aanbieding van Vodafone. De Nokia Lumia 820

Al helemaal gratis vanaf een 1 jarig bel/sms 65 abonnement. Als we dit voorbeeld uitrekenen
6 maanden 11,25
6 maanden 15,00
aansluitkosten 30,00

Totaal: 187,50
http://www.vodafone.nl/sh...ia-820-black/sku53600033/

U kunt natuurlijk ook een andere abonnement kiezen. Nummerbehoud, zakelijk bestellen, allemaal mogelijk]
https://skydrive.live.com/?cid=a928f9af ... hMtAGGuUfY

http://www.imgdumper.nl/u...4c7/50fc557c489d5-asd.jpg

Tevens is deze aanbieding sinds 15 januari op de website van Vodafone te vinden, meerdere mensen hebben Vodafone hierop gewezen, en bevestigd door medewerekers dat deze actie klopt.

Nu komt Vodafone ineens aan met een annulering:
Beste klant,

Door foutieve informatie op onze website betreffende de Nokia Lumia 820 kon dit toestel besteld worden voor € 0,- bij alle abonnementen. Dit was uiteraard een schrijffout en om deze reden annuleren we dan ook je bestelling. Hiervoor verwijzen we naar onze disclaimer.

http://www.vodafone.nl/Vodafone/wg20/pdf/disclaimer.pdf

Onze excuses voor de gemaakte fout en het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Vodafone
Hiermee ga ik dus niet akkoord, aangezien sommige mensen de telefoon wel geleverd hebben gekregen, vorig jaar was een gelijkte actie met de lumia 800 voor ongeveer dezelfde prijs, dus het beroep omdat je had kunnen weten dat deze prijzen niet kloppen is niet juist!

rem4rk4ble
Berichten: 24
Lid geworden op: 03 sep 2008 16:15

Re: Vodafone Webwinkel Lumia 820!

Ongelezen bericht door rem4rk4ble »

Ik zou een mail of brief sturen naar Vodafone, de screenshot erbij sturen, en vragen om opheldering.
Dat ze nu refereren aan een fout terwijl een medewerker heeft bevestigd dat deze actie klopt. Vraag naar een oplossing in deze zaak en stel een redelijke termein. Ik denk niet dat Vodafone toch gaat leveren maar als ze slim zijn zullen ze een ander goed aanbod doen.
Succes!

Gesloten