LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Voel me bestolen door MediaMarkt !
Voel me bestolen door MediaMarkt !
Onlangs heb ik via de webshop van Mediamarkt een vrieskast besteld. Ik kreeg al snel een mail, dat deze afgeleverd zou worden bij de Mediamarkt Zoetermeer. We zouden deze nu ophalen, maar vanuit de webshop hadden ze geen vrieskast geleverd maar een droger. Ik had de aankoop in de webshop direct betaald met cadeaubonnen en zou nu op de hoogte gehouden worden, wanneer het juiste artikel afgeleverd was. Een week later ben ik gaan bellen en kreeg toen te horen via de webshop, dat ik maar bij de vestiging Zoetermeer navraag moest doen, want zij zouden het artikel nog niet geretourneerd hebben , maar die ontkennen dat weer en zeggen dat ik de gedane aankoop in de webshop heb gedaan dus daar maar moet zijn. Nu 3,5 week later en nog heel veel telefoontjes later, waarbij mij beloofd is om direct actie te ondernemen is er nog steeds niets gedaan. Het kan toch niet zo zijn, dat ik verantwoordelijk word gehouden, omdat notabene de eigen webshop van de mediamarkt een fout artikel afleverde??? Ik wil gewoon mijn geld nu terug want het artikel schijnt nu ook niet meer voorradig te zijn en voor mij NOOIT meer Mediamarkt! Tot op de dag van vandaag nog steeds niets van mijn geld terug en doet men niets en word ik maar aan een lijntje gehouden...Wat moet en kan ik nu nog doen????
Re: Voel me bestolen door MediaMarkt !
De winst uittellen, want gek je toch niet. Mediamarkt heeft absoluut geen service, helaas. Zoek een andere koel/vries/droog-combinatie.chris63 schreef:...Wat moet en kan ik nu nog doen????
-
- Contacteer:
Nee - maar dan toch dezelfde waarde weer in giftcards?vogels schreef: Je hebt betaald met een giftcard, dus krijg je geen geld terug.
Anders is het diefstal lijkt me.
En Mediamarkt, je bent toch niet gek ? (dus ga je elders naar toe..)
Ik zou inderdaad een giftcard terugkrijgen maar dat beloven ze nu al 1,5 week en wanneer ik bel, dan weten ze van niets en kan ik weer met mijn verhaal beginnen..word er echt helemaal doodziek en moedeloos van..iedereen belooft van alles en er gebeurt gewoon nada niets!
Wanneer dit ooit een keer is/wordt afgehandeld, dan echt voor mij NOOIT meer MediaMarkt..
-
Als het bestelde artikel nu niet meer voorradig is , misschien met uw aankoopbon een gelijkwaardig artikel uitzoeken of wachten tot het gevraagde artikel weer wel voorradig is en dat laten vastleggen bij MM Zoetermeer?
Dat is het vreemde..er schijnen er opeens 5 in voorraad te zijn, aldus het hoofdkantoor zojuist, maar die lui in het callcenter roepen maar wat en in de communicatie gaat er heel veel fout...
-
Bel Zoetermeer en zeg dat je er aan komt.....callcenter schiet gewoon niet op
Succes !
Succes !
moederslink schreef:Bel Zoetermeer en zeg dat je er aan komt.....callcenter schiet gewoon niet op
Succes !
natuurlijk werkten de service desks goed, zolang de klant zelf ook goed werkt, het getierv komt vaak van de klagende partij uit,van een zakelijk gesprek komt het meeste uit.
Niet meer bellen. Dat heeft geen zin. Stuur ze een brief. Vermeldt daarin dat u of binnen 5 werkdagen aflevering van het bestelde eist of uw geld terug. De giftcard is gewoon geld. U dient dus of de giftcard of geld op uw rekening te krijgen. Niks meer niks minder.chris63 schreef:Wanneer dit ooit een keer is/wordt afgehandeld, dan echt voor mij NOOIT meer MediaMarkt..
Hoe bent u aan de cadeaubonnen gekomen?
Bij een koop op afstand raakt MediaMarkt vanzelf 14 dagen na uw ontbindingsverklaring in verzuim. Daardoor moeten ze de wettelijke rente betelen. En als er incassohandelingen worden verricht dan moet MediaMarkt ook de wettelijke incassokosten vergoeden.
Bij een koop op afstand raakt MediaMarkt vanzelf 14 dagen na uw ontbindingsverklaring in verzuim. Daardoor moeten ze de wettelijke rente betelen. En als er incassohandelingen worden verricht dan moet MediaMarkt ook de wettelijke incassokosten vergoeden.
olaf79 schreef:Niet meer bellen. Dat heeft geen zin. Stuur ze een brief. Vermeldt daarin dat u of binnen 5 werkdagen aflevering van het bestelde eist of uw geld terug. De giftcard is gewoon geld. U dient dus of de giftcard of geld op uw rekening te krijgen. Niks meer niks minder.chris63 schreef:Wanneer dit ooit een keer is/wordt afgehandeld, dan echt voor mij NOOIT meer MediaMarkt..
Wat maakt het uit, Mediamarkt is echt niet de laagste in prijs, schuim de sites eens door, iedereen biedt onder elkaars prijzen door