LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] W van der Vloed
-
W van der Vloed
Pas Op!
NIET MEER BESTELLEN BIJ W.VAN DER VLOED
Op deze site kan je nog steeds bestellen, je ontvangt wel een bevestiging van je bestelling maar verder ontvangt je niets ! contact via e mail of telefoon wordt niet meer beantwoord.
Servies van Itallia besteld en betaald want dat werkt allemaal nog prima op de site www.wvdvloed.nl
Zijn er nog meer mensen die door deze persoon gedupeerd zijn!!!!!
Groet Annemieke
NIET MEER BESTELLEN BIJ W.VAN DER VLOED
Op deze site kan je nog steeds bestellen, je ontvangt wel een bevestiging van je bestelling maar verder ontvangt je niets ! contact via e mail of telefoon wordt niet meer beantwoord.
Servies van Itallia besteld en betaald want dat werkt allemaal nog prima op de site www.wvdvloed.nl
Zijn er nog meer mensen die door deze persoon gedupeerd zijn!!!!!
Groet Annemieke
Laatst gewijzigd door annemieke17 op 28 jul 2015 17:47, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: W van der Vloed
Bedoel je deze website?
Als ik zo kijk zie ik dat ze geen thuiswinkel waarborg keurmerk hebben. Ik koop zelden online dingen, maar altijd alleen bij webshops die dit keurmerk hebben. Als je dat dan wel doet zonder keurmerk moet je gewoon achteraf betalen, maar dat kan bij wvdvloed.nl niet. Vind hun formulering trouwens vreemd. Wel een factuur kunnen krijgen, maar dan daarna pas bezorgen? Raar hoor.
Als ik zo kijk zie ik dat ze geen thuiswinkel waarborg keurmerk hebben. Ik koop zelden online dingen, maar altijd alleen bij webshops die dit keurmerk hebben. Als je dat dan wel doet zonder keurmerk moet je gewoon achteraf betalen, maar dat kan bij wvdvloed.nl niet. Vind hun formulering trouwens vreemd. Wel een factuur kunnen krijgen, maar dan daarna pas bezorgen? Raar hoor.
Welke betaalmogelijkheden heeft u?
Middels een veilige verbinding kunt u betalen met iDEAL, Visa, Mastercard of u kunt een factuur van ons krijgen zodat u deze kunt betalen alvorens wij de goederen verzenden.
Is ook nog mogelijk dat TS bij een neppert besteld heeft, aangezien haar URL niet overeenkomt met een werkende site onder die naam.vogels schreef:En hoe lang geleden heb je besteld?
Mee eens, maar technisch gezien ook mogelijk. Wie weet heeft TS nog wat toe te voegen.
-
De website waarop ik heb besteld is www.wvdvloed.nl.
Ik heb via iDeal betaalt.
Ik heb via iDeal betaalt.
En wanneer was dit?
-
- Contacteer:
Site ziet er goed uit - contact gegevens en KVK aanwezig (en niet echt verstopt).
Inderdaad alleen geen webshop keurmerk.
Maar zit je niet in de buurt van Eindhoven? Ga anders eens langs. > http://www.wvdvloed.nl/nl/contact/
Neem dan wel alle relevante papieren mee.
En - nogmaals - wanneer is besteld, en is betaling gelukt?
Inderdaad alleen geen webshop keurmerk.
Maar zit je niet in de buurt van Eindhoven? Ga anders eens langs. > http://www.wvdvloed.nl/nl/contact/
Neem dan wel alle relevante papieren mee.
En - nogmaals - wanneer is besteld, en is betaling gelukt?
welk belang heeft J 44 bij een over boekingsdatum ?? vlg mij horen dit soort privacy vragen hier niet thuisJulie4444 schreef:En wanneer was dit?
Harry, je weet best dat de datum van bestelling/betaling relevant is voor dit topic. Dat is waarom er nu door 3 mensen al 4 keer naar gevraagd is.
-
- Contacteer:
Hoezo is vragen 'wanneer is er besteld (en betaald)' een privacy vraag?Har06 schreef:welk belang heeft J 44 bij een over boekingsdatum ?? vlg mij horen dit soort privacy vragen hier niet thuisJulie4444 schreef:En wanneer was dit?
TS klaagt - en geeft aan dat hij/zij niets krijgt- maar er zijn ook mensen die op de 27e iets bestellen om 23:30, en dan gaan gillen als het de volgende ochtend om 10:00 nog niet is.
Dus - om te kijken of dit bedrijf inderdaad erg langzaam is - is op zijn minst de besteldatum en de betaaldatum nodig.. (al zal dat dezelfde zijn - aangezien TS aangeeft via ideal betaald te hebben)
van der vloed heeft ook een winkel, Verdunplein 8, 5627 SZ Eindhoven.
misschien kun je achterhalen of ze dicht(failliet) zijn of misschien met vakantie zijn en dit niet hebben gemeld op de site
heb het antwoord daarop al gevonden
http://www.dichtbij.nl/eindhoven/regio/ ... euren.aspx
misschien kun je achterhalen of ze dicht(failliet) zijn of misschien met vakantie zijn en dit niet hebben gemeld op de site
-
- Contacteer:
Dit bericht maakt het m.i. nog belangrijker dat TS aangeeft wanneer hij/zij de bestelling heeft geplaatst.aarie25 schreef:van der vloed heeft ook een winkel, Verdunplein 8, 5627 SZ Eindhoven.
Al zegt het artikel wel dat de webshop doorgaat - ook voor deze nieuwssite is men onbereikbaar.. geeft toch te denken.
-
Nog steeds geen antwoord op de vraag wanneer de bestelling gedaan is... Ook niet welke termijn de winkel geeft... Via welke verzender komt het? Als het bij een afhaalpunt komt te liggen duurt het ook een dagje langer.
En wie weet was het artikel niet op voorraad en duurt het daarom een paar dagen langer, dat kan ook nog.
En wie weet was het artikel niet op voorraad en duurt het daarom een paar dagen langer, dat kan ook nog.
dat dacht ik ook al, een bedrijf die dicht gaat, maar wel de webshop behoud, zou ik niet snel vertrouwen. want misschien zijn er wel schulden door de winkelGuardian72 schreef:Dit bericht maakt het m.i. nog belangrijker dat TS aangeeft wanneer hij/zij de bestelling heeft geplaatst.aarie25 schreef:van der vloed heeft ook een winkel, Verdunplein 8, 5627 SZ Eindhoven.
Al zegt het artikel wel dat de webshop doorgaat - ook voor deze nieuwssite is men onbereikbaar.. geeft toch te denken.
-
In dit geval niet. Iemand kan ook met een deel van zijn werkzaamheden stoppen omdat het teveel wordt. Leeftijd en zo. Een paar dorpen verderop is een bakker gestopt met zijn winkel, maar wat hij nog wel doet is meel leveren aan particulieren en broodbaklessen geven.
-
- Contacteer:
Zou kunnen - maar waarom meld het artikel dan "eigenaar is niet bereikbaar".witte angora schreef:In dit geval niet. Iemand kan ook met een deel van zijn werkzaamheden stoppen omdat het teveel wordt. Leeftijd en zo. Een paar dorpen verderop is een bakker gestopt met zijn winkel, maar wat hij nog wel doet is meel leveren aan particulieren en broodbaklessen geven.
Dat is hetgene waardoor ik me afvraag wat er aan de hand is.
We kunnen natuurlijk van alles bedenken - maar kennelijk heeft TS er geen belang (meer) bij om te reageren over wanneer besteld zou zijn.... Geeft ook te denken.
ook nog het bedrag en rek nummerGuardian72 schreef:Hoezo is vragen 'wanneer is er besteld (en betaald)' een privacy vraag?Har06 schreef:welk belang heeft J 44 bij een over boekingsdatum ?? vlg mij horen dit soort privacy vragen hier niet thuisJulie4444 schreef:En wanneer was dit?
TS klaagt - en geeft aan dat hij/zij niets krijgt- maar er zijn ook mensen die op de 27e iets bestellen om 23:30, en dan gaan gillen als het de volgende ochtend om 10:00 nog niet is.
Dus - om te kijken of dit bedrijf inderdaad erg langzaam is - is op zijn minst de besteldatum en de betaaldatum nodig.. (al zal dat dezelfde zijn - aangezien TS aangeeft via ideal betaald te hebben)
Laatst gewijzigd door Radar op 31 jul 2015 15:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote aangepast.
Reden: Quote aangepast.
Beste allen,
op 9 januari heb ik een aantal artikelen gekocht op de website van W. van der Vloed wvdvloed.nl. Een deel van deze spullen is 3 weken na betaling, echter 1 prijzig onderdeel nog steeds niet. Ik heb inmiddels over de maand februari twee maal gemaild en ongeveer 10 keer gebeld, maar krijg nergens gehoor. Ik denk dat ik mijn geld kwijt ben.
Conclusie: bestel absoluut niets op deze website, want het risico dat je je geld kwijt bent is zeer groot.
Status van de winkel heb ik geen idee van, maar mocht iemand iets meer weten dan hoor ik het graag.
mvg André
op 9 januari heb ik een aantal artikelen gekocht op de website van W. van der Vloed wvdvloed.nl. Een deel van deze spullen is 3 weken na betaling, echter 1 prijzig onderdeel nog steeds niet. Ik heb inmiddels over de maand februari twee maal gemaild en ongeveer 10 keer gebeld, maar krijg nergens gehoor. Ik denk dat ik mijn geld kwijt ben.
Conclusie: bestel absoluut niets op deze website, want het risico dat je je geld kwijt bent is zeer groot.
Status van de winkel heb ik geen idee van, maar mocht iemand iets meer weten dan hoor ik het graag.
mvg André
Laatst gewijzigd door Radar op 09 mar 2017 15:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link verwijderd door Moderator
Reden: Commerciële link verwijderd door Moderator
altijd fijn dat soort adviezen, maar helaas vaak aan dovemansoren besteed. Net zoals u kopen mensen eerst en gaan daarna kijken bij wie ze eigenlijk iets hebben gekocht. Dit topic bestaat al sinds 2015 en komt naar voren als ik zoek op deze bedrijfsnaam, dus het is niet ergens verborgen op internet. Goede les voor de toekomst.andregc schreef:Conclusie: bestel absoluut niets op deze website, want het risico dat je je geld kwijt bent is zeer groot.
Probeert u anders eens via consuwijzer, daar hebben ze nog een aantal goede tips en voorbeeldbrieven staan en daar kunt u ook een eventuele klacht indienen.