LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waardeloze service mediamarkt webshop
Waardeloze service mediamarkt webshop
De webshop van mediamarkt adverteert met "voor 22 uur besteld, de volgende dag in huis". Mooi niet dus. Tuurlijk in de kleine lettertjes staan voorwaarden. Ze kunnen het niet garanderen, maar doen hun best aldus de telefoniste van de klantenservice. Het product is ruim voor 22 uur besteld. Mailtje binnen dat e.e.a. verwerkt is. Hele dag zitten wachten en toch maar even de klantenservice gebeld. Klantenservice geeft aan dat het product niet op voorraad was, tja.. dan had het product eigenlijk ook niet op internet mogen staan. Maar goed, ze kunnen niet garanderen dat het tijdig wordt geleverd. Het voorstel om dan zelf het product in de dichtst bijzijnde vestiging op te halen tegen de webshopprijs werd weggehoond. "Nee meneer, zo werkt dat niet. Daar kunnen wij niet aan beginnen". En garanderen dat het morgen binnen is kunnen ze ook niet. Wat een slechte service, echt waardeloos. Geen enkele medewerking om tot een oplossing te komen, terwijl ze "beloven" de volgende dag te leveren terwijl niet aangegeven wordt dat het product niet op voorraad is, niet eens een mailtje dat de levering op zich laat wachten daardoor. Voor een grote organisatie als deze toch ongehoord.
Kan er nou 's niets gedaan worden aan dit soort misleidende uitingen. Er wordt nu het vertrouwen gewekt dat de producten de volgende dag geleverd worden, maar ja... de kleine lettertjes en de algemene voorwaarden (wie leest die online??). Op deze manier wordt de consument toch wel heel makkelijk bij de neus genomen.
Mediamarkt? Ik ben toch niet gek.... de slogan klopt, dat dan weer wel.
Kan er nou 's niets gedaan worden aan dit soort misleidende uitingen. Er wordt nu het vertrouwen gewekt dat de producten de volgende dag geleverd worden, maar ja... de kleine lettertjes en de algemene voorwaarden (wie leest die online??). Op deze manier wordt de consument toch wel heel makkelijk bij de neus genomen.
Mediamarkt? Ik ben toch niet gek.... de slogan klopt, dat dan weer wel.
Re: Waardeloze service mediamarkt webshop
Papianus schreef:De webshop van mediamarkt adverteert met "voor 22 uur besteld, de volgende dag in huis". Mooi niet dus. Het product is ruim voor 22 uur besteld. Kan er nou 's niets gedaan worden aan dit soort misleidende uitingen. Mediamarkt? Ik ben toch niet gek.... de slogan klopt, dat dan weer wel.
Dat staat niet ZO op de website: voor 10.00 uur besteld de volgende dag geleverd.
Als je het, zoals je schrijft om 22.00u besteld moet je sowieso wachten tot "overmorgen". En ja, soms is het er niet, maar 1 telefoontje brengt opheldering. Ze hebben natuurlijk niet één artikel. Ik had een TV besteld en speakers voor de p.c. Dat kwam niet; bleek dat de speakers niet voorradig waren. Geannuleerd, t.v. de dag erna in huis en binnen 3 dagen stond het geld van de speakers weer op de rekening. Ik klaag niet echt over Media Markt en fouten worden overal gemaakt. En nee, ik werk er niet.
Niet voor 10.00 uur maar wel degelijk voor 22.00 uur:
Een voorradig product dat u op werkdagen vóór 22:00 uur
Jolijn, kijk nu eens even dan, ik zie het (nu weer) niet: http://www.mediamarkt.nl/Jolijn schreef:Niet voor 10.00 uur maar wel degelijk voor 22.00 uur:
Ik had 2 weken het al genoemde besteld en er stond echt: voor 10.00u. En nu, nu staat er niets, rara, hoe kan dat dan?
En ik zie weer nergens voor 10.00 uur staan.
Het staat gewoon bij (snelle) bezorging, je moet dus wel even zoeken op de homepage onder welk kopje het staat, het staat (dwz ik zie het niet) direct op de homepage.
Het staat gewoon bij (snelle) bezorging, je moet dus wel even zoeken op de homepage onder welk kopje het staat, het staat (dwz ik zie het niet) direct op de homepage.
Nou ja, laat maar gaan, snap er niks van; ik heb in ieder geval mijn kijkertje binnen .Jolijn schreef: En ik zie weer nergens voor 10.00 uur staan.
Er staat toch van alles op die homepage?
Onderaan bijv. zie je Service, daar staat bezorging bij.
En bovenaan staat webshop, ook daar staat onderaan Service, en dan bezorging. En ook aan de linkerkant vd webshop staat afhalen en bezorgen.
Als je alleen maar op die homepage blijft staan, zie je niks nee, maar dat heb je vast niet gedaan anders had je nooit een kijkertje kunnen bestellen
Onderaan bijv. zie je Service, daar staat bezorging bij.
En bovenaan staat webshop, ook daar staat onderaan Service, en dan bezorging. En ook aan de linkerkant vd webshop staat afhalen en bezorgen.
Als je alleen maar op die homepage blijft staan, zie je niks nee, maar dat heb je vast niet gedaan anders had je nooit een kijkertje kunnen bestellen
Kijk eens hier dan zie je:
Snelle bezorging
Media Markt streeft er naar uw bestelling zo snel mogelijk te verwerken en bezorgen. Een voorradig product dat u op werkdagen vóór 22:00 uur bestelt en met iDEAL, creditcard, PayPal of via rembours betaalt wordt in de meeste gevallen de volgende dag (m.u.v. zondag) bezorgd. Bekijk onderstaand schema voor een indicatie van onze bezorgdagen:
Bestelling geplaatst op ..........Bezorgdag
Maandag voor 22:00 uur.......Dinsdag
Dinsdag voor 22:00 uur.......Woensdag
Woensdag voor 22:00 uur.......Donderdag
Donderdag voor 22:00 uur.......Vrijdag
Vrijdag voor 22:00 uur........Zaterdag
Zaterdag ........Dinsdag
Zondag ........Dinsdag
Grote of zware artikelen zoals koelkasten, wasmachines of televisies met een beeldformaat groter dan 32-inch worden volgens hetzelfde schema bezorgd, met uitzondering van bestellingen die op vrijdag geplaatst zijn. Deze bestellingen worden op maandag uitgeleverd.
Snelle bezorging
Media Markt streeft er naar uw bestelling zo snel mogelijk te verwerken en bezorgen. Een voorradig product dat u op werkdagen vóór 22:00 uur bestelt en met iDEAL, creditcard, PayPal of via rembours betaalt wordt in de meeste gevallen de volgende dag (m.u.v. zondag) bezorgd. Bekijk onderstaand schema voor een indicatie van onze bezorgdagen:
Bestelling geplaatst op ..........Bezorgdag
Maandag voor 22:00 uur.......Dinsdag
Dinsdag voor 22:00 uur.......Woensdag
Woensdag voor 22:00 uur.......Donderdag
Donderdag voor 22:00 uur.......Vrijdag
Vrijdag voor 22:00 uur........Zaterdag
Zaterdag ........Dinsdag
Zondag ........Dinsdag
Grote of zware artikelen zoals koelkasten, wasmachines of televisies met een beeldformaat groter dan 32-inch worden volgens hetzelfde schema bezorgd, met uitzondering van bestellingen die op vrijdag geplaatst zijn. Deze bestellingen worden op maandag uitgeleverd.
@@ Denk dat meneer Alzheimer in aantocht is: zou zweren dat het 10 uur was, maar jullie hebben me overtuigd en getoond dat er 22.00u op staat. Dus sorry, TS, ben zo fout als de pest.
lol
maar nu ben ikwel weer op zoek naar die 10:00h melding van jou! Waar heb je die zien staan? Kun je em ff linken?
maar nu ben ikwel weer op zoek naar die 10:00h melding van jou! Waar heb je die zien staan? Kun je em ff linken?
Nee plolix, dat schrijf ik toch: dat ik waarschijnlijk meneer Alzheimer op bezoek krijg: maar ik wil nog wel een keer sorry zeggen hoor, als je dat prettig vind. Ik dacht dus dat ik 10 uur heb zien staan! Nou voldoende door de knieën of word er nog meer gewenst?Prolix schreef:lol
nou zeg, ik wil je helemaal geen excuses zien of horen maken. Foutje kan altijd, maar wat nou als blijkt dat je tòch gelijk hebt en er inderdaad ergens op die site "10:00h" staat...
Bij mij staat er voor 10.00 uur besteld, dan binnen 360 dagen geleverd. Na 10 uur besteld dan ook binnen 360 geleverd.Jolijn schreef: En ik zie weer nergens voor 10.00 uur staan.
Ja, maar daar moet je ook de acceptgiro uit je beeldscherm knippen en opsturen via de dichtstbijzijnde telegrafie-post. Na zonsondergang worden ook rooksignalen geaccepteerd en kun je eventueel je bestelling betalen in kamelenolaf79 schreef:Bij mij staat er voor 10.00 uur besteld, dan binnen 360 dagen geleverd. Na 10 uur besteld dan ook binnen 360 geleverd.Jolijn schreef: En ik zie weer nergens voor 10.00 uur staan.
Ja sorry hoor, van dit soort gezever word ik nogal cynisch. Alsof de wereld stopt met draaien als je product een dagje later is.Prolix schreef:Ja, maar daar moet je ook de acceptgiro uit je beeldscherm knippen en opsturen via de dichtstbijzijnde telegrafie-post. Na zonsondergang worden ook rooksignalen geaccepteerd en kun je eventueel je bestelling betalen in kamelenolaf79 schreef:Bij mij staat er voor 10.00 uur besteld, dan binnen 360 dagen geleverd. Na 10 uur besteld dan ook binnen 360 geleverd.Jolijn schreef: En ik zie weer nergens voor 10.00 uur staan.
-
Afgelopen maandag, 3 februari 2014, hebben wij via de webshop van Mediamarkt een wasmachine besteld. Wij hadden een wasmachine zeer snel nodig omdat de onze overleden was. De door ons gekozen machine was op voorraad en er stond bij voor 22 uur besteld de volgende dag in huis. Perfect dachten wij! Dus wij hebben hem besteld en gelijk betaald. Daarna kregen wij een email dat de levering van de wasmachine iets langer kon duren ivm de btw actie. Ok dat konden wij begrijpen. Na een week gewacht te hebben hebben wij telefonisch contact op genomen met de klantenservice. De wasmachine stond klaar om geleverd te worden. Mooi dachten wij. Maar helaas, maandag 10 februari hadden wij nog steeds geen email ontvangen van de leverancier. Weer contact opgenomen met de klantenservice. Hij stond nog steeds klaar om geleverd te worden. Weer na een aantal dagen gewacht te hebben kregen we woensdagavond 12 februari eindelijk een email dat de wasmachine donderdag 13 februari geleverd ging worden. Yesss eindelijk!!! We konden via track en trace precies volgen wanneer ze voor de deur zouden staan. Ik moet zeggen dat werkt perfect! De jongens kwamen aan de deur en gingen de wasmachine uit de vrachtwagen halen. Maar voordat ze hem er uit hadden gehaald zeiden ze dat ik beter even kon komen kijken en dat ik de wasmachine niet moest accepteren. Er bleek een deuk aan de achterkant te zitten en de plaat aan de boven kant was los en naar binnen gebogen. Het piepschuim wat de machine moest beschermen was er ook half vanaf. Ik heb het advies van de jongens opgevolgd en deze wasmachine niet geaccepteerd. Ze hebben wel netjes de oude wasmachine meegenomen. Deze jongens waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben diezefde middag contact opgenomen met klantenservice dat wij de machine niet geaccepteerd hebben. Dat konden ze op de computer zien en zeiden dat er al een nieuwe klaar stond. En dat deze misschien al vrijdag 14 februari bezorgd zou worden maar waarschijnlijk zou dat maandag 17 februari worden. We moesten dat ook eerst weer email krijgen van de leverancier. Inmiddels is het zaterdag 15 februari en we hebben GEEN email ontvangen van de leverancier. Dus maandag 17 februari word de wasmachine niet geleverd. We hebben zojuist contact opgenomen met de klantenservice en zij wist ons te vertellen dat er nog geen machine klaar stond om te worden verzonden!?!?! Wij zijn nu echt zeer en zeer teleurgesteld en deze gang van zaken en ook best we boos aan het worden. Wij zijn een gezin met 5 personen waaronder een paar jonge kinderen. Wij hebben nu een soort van Mount Everest op zolder liggen van de vuile was. Ik vind dit gewoon niet normaal. Op de site staat voor 22 uur besteld de volgende dag in huis. No Way! En eer je je geld terug heb ben je ook weer een week verder. Ik weet niet welke stappen je nog meer zou kunnen ondernemen om deze gang van zaken te laten stoppen. Wij wachten dus nog steeds op onze wasmachine..... .
P.S. Dit is de eerste maar ook zeker de LAATSTE keer dat wij iets besteld hebben via de Mediamarkt webshop!. Als wij dit van te voren hadden geweten hadden we nooit via mediamarkt besteld. Ze zouden zich diep moeten schamen!
P.S. Dit is de eerste maar ook zeker de LAATSTE keer dat wij iets besteld hebben via de Mediamarkt webshop!. Als wij dit van te voren hadden geweten hadden we nooit via mediamarkt besteld. Ze zouden zich diep moeten schamen!
Yesss eindelijk!!! We konden via track en trace precies volgen wanneer ze voor de deur zouden staan. Ik moet zeggen dat werkt perfect! De jongens kwamen aan de deur en gingen de wasmachine uit de vrachtwagen halen. Maar voordat ze hem er uit hadden gehaald zeiden ze dat ik beter even kon komen kijken en dat ik de wasmachine niet moest accepteren. Er bleek een deuk aan de achterkant te zitten en de plaat aan de boven kant was los en naar binnen gebogen. Het piepschuim wat de machine moest beschermen was er ook half vanaf. Ik heb het advies van de jongens opgevolgd en deze wasmachine niet geaccepteerd. Ze hebben wel netjes de oude wasmachine meegenomen. Deze jongens waren zeer vriendelijk en behulpzaam.
Dat advies was wel top!
Dan is het maar de vraag of, b.v. de BCC bezorging wél op een gedeukte machine had gewezen. Tja, hier heb je wat, daar krijg je wat. Ik onderschat heus de Mount Everest niet, hoor en ook praat ik de hele bezorg en aflevering niet goed, maar ja, dit soort dingen kunnen gebeuren.P.S. Dit is de eerste maar ook zeker de LAATSTE keer dat wij iets besteld hebben via de Mediamarkt web shop!. Als wij dit van te voren hadden geweten hadden we nooit via mediamarkt besteld. Ze zouden zich diep moeten schamen!
Maar waarom via een webshop besteld? Via de lokale witgoedhandel had je em de volgende dag ook in huis kunnen hebben. Even duur èn je steunt de lokale economie ermee, wat tegenwoordig echt wel nodig is. En je kent dan ook de verkoper, geeft over het algemeen meer vertrouwen in de te leveren service.
Ben het hier wel mee eens. De lokale witgoedhandel hier is o.a. BCC of Media Markt. Ik ging/ga voor BCC, de volgende dag geleverd of, als je vroeg in de toko bent: dezelfde dag. (Ik kan magnetron niet tillen): komt die verkoper 'um zelf 's-avonds na zijn werk nog even brengen. Mag een grote keten zijn, wordt gedaan en zeer gewaardeerd.bokkel schreef:Maar waarom via een webshop besteld? Via de lokale witgoedhandel had je em de volgende dag ook in huis kunnen hebben. Even duur èn je steunt de lokale economie ermee, wat tegenwoordig echt wel nodig is. En je kent dan ook de verkoper, geeft over het algemeen meer vertrouwen in de te leveren service.
-
Dat is ook wat wij de eerst volgende keer gaan doen. Wij hebben ons lesje wel geleerd. Nogmaals als wij dit van te voren hadden geweten hadden wij dit natuurlijk nooit op deze manier gedaan.
En trouwens, als er op de site staat voor 22 uur besteld de volgende dag in huis ga ik er niet vanuit dat ik nog 2 a 3 weken moet wachten op een product terwijl het ook nog eens netjes betaald is. Ik begrijp best dat het 2 a 3 dagen langer kan duren maar geen 2 a 3 weken!
En over de klantenservice maar te zwijgen. De een zegt dit en de ander zegt dat. In mijn ogen zijn dat gewoon zoethoudertjes. Gisteren ochtend, 15 februari, hebben wij wederom contact opgenomen met klantenservice. Zij zei gelijk "ik wil niet dat u gaat schreeuwen want daar heb ik geen zin in". Sorry hoor maar ik heb nog geen enkele keer geschreeuwt aan de telefoon. En tijdens het telefoongesprek werd er gezegd dat wij via de mail een bevestiging zouden krijgen van het gesprek. Die ging zij per direct naar ons sturen. Maar wij zitten nog steeds op die bevestigingsmail te wachten. Zeer slechte service dus. Net zoals de een zegt er staat al een nieuwe wasmachine klaar die word vrijdag of anders uiterlijk maandag bezorgd. De ander zegt weer Nee hoor er staat nog geen machine klaar. Sorry maar daar zakt mijn broek van af.
En achteraf is een kont in zijn koe kijken. Dus dat heeft geen nut. Mediamarkt moet gewoon "voor 22 uur besteld de volgende dag in huis" verwijderen.
Gelukkig heb ik lieve ouders die ons momenteel helpen met wat was weg te wassen. Maar accepteren zal ik deze gang van zaken nooit doen!
En trouwens, als er op de site staat voor 22 uur besteld de volgende dag in huis ga ik er niet vanuit dat ik nog 2 a 3 weken moet wachten op een product terwijl het ook nog eens netjes betaald is. Ik begrijp best dat het 2 a 3 dagen langer kan duren maar geen 2 a 3 weken!
En over de klantenservice maar te zwijgen. De een zegt dit en de ander zegt dat. In mijn ogen zijn dat gewoon zoethoudertjes. Gisteren ochtend, 15 februari, hebben wij wederom contact opgenomen met klantenservice. Zij zei gelijk "ik wil niet dat u gaat schreeuwen want daar heb ik geen zin in". Sorry hoor maar ik heb nog geen enkele keer geschreeuwt aan de telefoon. En tijdens het telefoongesprek werd er gezegd dat wij via de mail een bevestiging zouden krijgen van het gesprek. Die ging zij per direct naar ons sturen. Maar wij zitten nog steeds op die bevestigingsmail te wachten. Zeer slechte service dus. Net zoals de een zegt er staat al een nieuwe wasmachine klaar die word vrijdag of anders uiterlijk maandag bezorgd. De ander zegt weer Nee hoor er staat nog geen machine klaar. Sorry maar daar zakt mijn broek van af.
En achteraf is een kont in zijn koe kijken. Dus dat heeft geen nut. Mediamarkt moet gewoon "voor 22 uur besteld de volgende dag in huis" verwijderen.
Gelukkig heb ik lieve ouders die ons momenteel helpen met wat was weg te wassen. Maar accepteren zal ik deze gang van zaken nooit doen!