LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] waarschuwing; ervaring met Gosharethis / Outspot.be

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
barron

waarschuwing; ervaring met Gosharethis / Outspot.be

Ongelezen bericht door barron »

Ik heb 2 vouchers a 39 EUR / stuk aangeschaft voor een "Gastronomisch Vijfgangen Menu met Kreeft of Tournedos". Deze moest ik voor eind oktober 2012 inwisselen. Begin oktober wil ik eea gaan inplannen met Restaurant Pompidou (http://www.restaurantpompidou.nl) maar wat blijkt, het restaurant is gesloten!!! Het is blijkbaar failliet!!

Vervolgens ben ik gaan mailen met gosharethis en tot op heden (eind nov 2012) heb ik nog geen enkele terugkoppeling mogen ontvangen. Ik verwacht dat ik mijn geld (EUR 78,-) retour krijg!

Op de website staat tevens dat :
Gosharethis zal zorgen voor een restitutie als u binnen vijf dagen na de aankoop van uw voucher van gedachten verandert en uw ongebruikte voucher wilt retourneren. Daarna bieden wij geen restitutie, behalve als u niet in staat bent om een voucher in te wisselen omdat een ondernemer failliet is gegaan.

Ongelofelijk hoe Gosharethis (nu overgenomen door outspot.be) omgaat met klanten. Ga niet met deze club in zee!!

sylviastolwijk

Re: waarschuwing; ervaring met Gosharethis / Outspot.be

Ongelezen bericht door sylviastolwijk »

Heb ook de Gosharethis deal 2x met het failliete restaurant Pompidou gekocht... Krijg mail van Gosharethis terug. Heb oude eigenaresse volgens mij gevonden - verbonden aan sterrenrestaurant! Inmiddels enig resultaat?

Barman

Ongelezen bericht door Barman »

Algemene Voorwaarden

13 Algemeen

Indien de betreffende Onderneming failliet is verklaard of anderszins haar activiteiten heeft gestaakt voordat je de kans hebt gehad je Voucher vóór de vervaldatum ervan te verzilveren, wordt je door gosharethis gecompenseerd doordat je - naar jouw keuze- een Voucher voor een andere Onderneming wordt aangeboden voor een soortgelijke Actie of het door jou betaalde aankoopbedrag krijgt gerestitueerd.

sylviastolwijk

Ongelezen bericht door sylviastolwijk »

Inmiddels mijn bedrag teruggestort gekregen van Gosharethis.

Gesloten