Op 11-11-10 is mij verteld dat de gsm gevonden was, ze waren hem namelijk kwijt!!!
Op 26-11-10 een e-mail gehad dat de retourzending te laat binnen gekomen was en dat ze deze niet meer konden accepteren.
Dar heb ik gelijk een reactie op terug gestuurd.
Het is inmiddels 07-12-10 en ik heb na diverse telefoontjes naar nokia care en diverse e-mails naar nokia care en naar een speciaal e-mail adres wat ik van het hoofdkantoor had gekregen nog steeds geen gsm.
Ik heb gebeld naar het hoofdkantoor van nokia in Rijswijk en wat blijkt je word dan doorgeschakeld naar nokia Belgie, daar heb je trouwens ook niets aan.
Ik heb nog nooit zo'n slechte klantenservice meegemaakt.Het is inmiddels 14-12 en ik heb nog geen gsm of geld terug, gisteren maar weer gebeld en in overleg met de klantenservice alle correspondentie die ik had door gemaild, dat was geen probleem zoveel was dat niet van hun kant.WIE KAN MIJ HELPEN OM DOOR TE DRINGEN BIJ DE NOKIA ONLINESHOP? zelfs mijn mobiele provider sprak er schande van dat Nokia zo met klanten omging en gaven dan ook het advies om dit hier en bij consuwijzer te melden, mijn belkosten naar Nokia zijn inmiddels al opgelopen tot 25 euro volgens mijn provider.Het ergste vind ik dat ik zo stom ben geweest om te geloven dat als ik het bij de officiele winkel van Nokia kocht dat het dan wel goed moest zijn.